Mieti sitä: WTF?

Nyt tilanneraportti suoraan Kotkanpesästä; tänäiltana tätä hommaa paikanpäältä seuraneena _voisin_ sanoa seuraava; (mutta en silti sano)

1) No joo, "ydinjengi" edustaen tätä "ultimaalista" tv-reality-webcam-scheissea, oli kadonnut jo n. klo 01.15 aikaan...
Ja sitäkin ennen näin vain "Poserin, Peurikzen, Timon ja Hannan"...
Aivan, ette ole ainoita jotka ihmettelee että keitä nämä 4 (neljä) aiemmin mainittua henkilöä ovat.
Nooh, itse kuitenkin "suurinpiirtein" ""piireihin"" "tutustuneena" voin sanoa että kaksi heistä kuuluu Katso!-lehden vakio-repertuaariin. yksi on "siwan kassalta tuttu" ja kolmas on "muuten vaan" """"""""in""""""""....(en kommentoi)

2) musiiikki oli kohdillaan koko illan, elikkä sopivasti kaikkien makuun sopivaa settiä, poislukien ääripäät jokaisesta suunnasta...

3)BB-Timo ei ollutkaan niin Fägerström kuin olis voinu luulla,
poislukien oman humalansa toitottaminen ja sen liioitteleminen (731N1?!?!111)

4)Poke toimi _erittäin_ mallikkaasti ja näytti esimerkillään mallia myös muille tämän alan ammattilaisille. Kaveri edusti ilmeisesti Rovaniemiläistä "Stay Safe Oy:tä" (tarkistin elikkä: www.staysafe.fi ) ja tälle firmalle ainakin meikäläisellä pisteet nousivat roimasti !!!

5) Paukut olivat kohtuuhintaisia ja toimivia niinkuin pitääkin.

Illan ainoita miinuksia olivat "nk." """"starojen""" ja sitäkautta muiden "pintaliitäjien" a.k.a "perskärpästen" poistuminen... (perskärpästen poistuminen aina +:aa...") Elikkä ihmiset keille on maksettu tunnelman ylläpitämisestä, olisivat voineet tehdä sitä hieman pidempään kuin klo. 01.00:aan asti. (Hieman paistoi että sopparissa lukee että "Eka iltana pidätte klo yhteen asti menoa päällä") Mutta minkäs sille voi kun VIP-loungessa vaan on ilmaset juomat ja siellä ei _edes_ Poser saa päähänsä...
(Joka oli jo pari kertaa tänäiltana lähellä... VINKKI Poserille, _yritä_ edes olla vähemmän leija ni ei maakunnissa jengi tule samantien vittuilemaan...*ystävällinen vinkki oikeasti*)

Disclaimer: Turha edes yrittää oikoa mitään, tämä oli niinkuin minä sen näin ja koin. Jos jollakin on poikkeavaa informaatiota, niin tähän ketjuun on oikea paikka avautua. Päätän raporttini täältä tähän. Täällä Aarne Tanninen, Washington, KORJAAN, Ylläsjärvi !!! JATKAKAA !!!!

;):david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Voi jeesus mitä vitun horoja noi on. Pissikset vauhdissa, ei ole todellista. Ja mitä vittua poseri tuolla tekee? Mikään ei ole niin kauheaa kuin tuommoiset halvat pillut kännissä kälättää.

Poseri on siellä minne se kuuluu, toisten idioottien seuraan.

En oikein arvosta tällaista "viihdettä".

Hei näytetäänkös siellä sekin kun niillä on saatananmoinen krapula ja morkkis? Mä voisin pitää sitä huomattavasti parempana viihteenä kun sitä, että ne höpöttää 20 kaljan kännissä meinaavansa vielä nussia.

Tulee mieleen hapon kuva-thread, jossa Poser kehottaa happoa olemaan normaalisti baarissa, ettei bodareiden maine mene. Onko tuo Poserin meininki sitä, millä se maine ei mene? Epäilen.

Noi videopätkäthän on hyviä..:D
Asia meininki.

-"Tytöt saaks Heikki tänään jotain?"
-"No saa!"
-"Selkään."
-"Hahahaha"
-"No eiku, SAA!"

-"Mimmit on ihan vitun kuumana... Siis meikäläiseen tietenkin!"

Jos tuollaiseen touhuun lähtee mukaan niin pitää olla jotenkin omakuva/ego häiriintynyt.

Niin tai sitten vanne ei purista päätä. Kun taas ilmeisesti aika monella tähän thrediin vastanneella se vanne tuntuu puristavan aika pahasti...:jahas:

alumiini sanoi:
Niin tai sitten vanne ei purista päätä. Kun taas ilmeisesti aika monella tähän thrediin vastanneella se vanne tuntuu puristavan aika pahasti...:jahas:

Niin tai sitten tässä on vaan hieman aikuistunut kun taas toiset ei...

No ajatellaan niin että tuolla olevat ihmiset tai ainakin osa on jo sellaisia tyrkkyjä muutenkin julkisuudelle että jos ressukka esim kuvittelee että tuolla hommalla tulee lisää vaikka julkisuuden keikkoja jne niin on asiat pahasti pielessä.

Katoin tota "showta" 5 min. ja yritin kovasti pinnistäen ymmärtää, miksi ja mitä tässä ajetaan takaa. Koska olen vanha ja mieleltäni rajoittunut, en ikinä tajunnut ja suljin selaimen.

Eemeli sanoi:
Poseri on siellä minne se kuuluu, toisten idioottien seuraan.

En oikein arvosta tällaista "viihdettä".

Pieni hinku kaverilla päästä julkisuuteen. Ensin ne missinkisat nyt tämä, ihan salettiin kaveri on hakenut bigbrotheriin. Ehkä huonoin turhinjulkkistyrkky. Ja mitä vittua jätkähän on 30v, noi muuthan on parikymppisiä! Kyllä ton touhun ehkä sulattaa vielä noilta, mutta kertoo kaverista aika paljon kun kolmekymppisenä on aikaa "bilettää" 5 päivää 10vuotta nuorempien kanssa samalla tasolla....

Ei eikeen muhunkaan uppoa, tää tämmönen viihde. Hävettää oikein noiden puolesta. Ihan selvästi näkee, että ne yrittää olla ihan yli "häröjä" tms.

Ei ristus noita tyyppejä, ite oli ehkä joskus 18v samanlainen: "Muistatsä mitä sä teit baarissa? Vähän mä join paljon, oon vieläkin kännissä!!11! Ei vittu, mä join eilen paljon!!!"

teinit juhlii tosiaan....nyt aamulla:
"vittu mä olin eilen kännissä"
"vittu mä en muista mitään"
"vittu mä oon vieläki kännissä"
"vittu me juotiin paljon"

:jahas:

edit. ja tosiaan vähintään joka toinen sana _pitää_ olla vittu

eddy sanoi:
Tulee mieleen hapon kuva-thread, jossa Poser kehottaa happoa olemaan normaalisti baarissa, ettei bodareiden maine mene. Onko tuo Poserin meininki sitä, millä se maine ei mene? Epäilen.

Aivan! Poser itse tekee sitä samaa mitä Happo, mut mullehan se on noin muuten ihan sama mitä tekevät.

Hahahah, nytkö ne on menny jo tämmösenkin ohjelman tekemään. Mahtavaa matskua, ei helkkari mä repeilin noille Poserin suihkuvideoille.

Kummallista mut mulla tuli sellainen tunne, että ois kiva ryypiskellä. :D

Sennillä oli yöllä "pieni" krapulapanetus. :D Muija vonkas munaa siltä tummalta heebolta (Jarto?) koko aamuyön, mutta jäi ilman. Sitten kuvaan astui itsensä peitolla naamioinut sankari, joka yritti päästä pukille vaivihkaa takaapäin. Pääsikö kaveri peräti sisälle asti? :rolleyes: Joka tapauksessa hauska "voileipä."

Poser veti pohjat hivelemällä puolitiedotonta ja ilkialastonta Senniä ratsupiiskalla haaroista.

Mahtava shöy. :eek:

:rolleyes:

Halffi- sanoi:
Haha, taas muilla jo paidat päällä, mutta entä poser ;)
Ainakin sillä on osuva nimimerkki jos ei muuta. :lol2:

Kummallista mut mulla tuli sellainen tunne, että ois kiva ryypiskellä.
Taitaapa olla koko touhun tarkoituskin. Tää epäsuora alkoholimainonta on kyllä imo perseestä. Kaikin puolin fiksua ja kypsää touhua.

Oisivat ottaneet mukaan vielä Reino-himobailaajan jostain roskiksesta...
spurgu.jpg

Joku äkkisempi kun sais alkoholimyrkytyksen kesken leikin niin taputtaisin. Pitäiskö noista kameroista muuten kuulua äänienkin? e. kuuluuhan ne.. :lol2:
lol mitä paskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom