Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
www.parfyymi.fi Onko kokemuksia tuosta nettikaupasta?

Hyvin toimi kun joskus tilasin...

itse olen tilannut jenkkilästä postikuluitta, on vähä enempi valikoimaa.. Mukava tilata noin 5ml-10ml minipulloja.. koska ne kestää kuitenkin pitkään, ei maksa paljoa.. on kiva ku hyllyssä yhden jöötin putelin sijasta 10 pienempää :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku suht raikas tuoksu pitäisi hommata, jompi kumpi näistä tulee varmaan ostettua.

Boss - Bottled
images

Acqua di parma - Colonia intensa
1845-2_4e54d77aecbf4.jpg

Noista ei ole vaikea valita... Ota Acqua di Parma, jopa kokeilematta. Ihan eri luokan tuotteista on kyse, hintansakin puolesta.

Noista ei ole vaikea valita... Ota Acqua di Parma, jopa kokeilematta. Ihan eri luokan tuotteista on kyse, hintansakin puolesta.

No niin ois pitänyt,:D ostin kuitenkin Bossin mutta se ei ollutkaan tarpeeksi raikas, hyvä tuoksu kylläkin.
Ajattelin ensin, että Acqua di Parma on ehkä jopa liian voimakas tai hiukan pistävä päivittäiseen käyttöön. Seuraavaksi sitten.
Oisko hyviä suosituksia raikkaista tuoksuista?

Eniten olen pitänyt seuraavista:

Armani - White
giorgio-armani-emporio-white-mens-edt-spray-30ml.jpg

DG - Light blue
LIGHT-BLUE-COLOGNE-FOR-MEN-BY-DOLCE-GABBANA.jpg

Armani - acqua di gio
041.21.72.jpg

No niin ois pitänyt,:D ostin kuitenkin Bossin mutta se ei ollutkaan tarpeeksi raikas, hyvä tuoksu kylläkin.
Ajattelin ensin, että Acqua di Parma on ehkä jopa liian voimakas tai hiukan pistävä päivittäiseen käyttöön. Seuraavaksi sitten.
Oisko hyviä suosituksia raikkaista tuoksuista?

Vai raikkaita, no laitetaan vaikkapa nämä ehdotukset:

Creed -Green Irish Tweed
Issey Miyake -Pour Homme
Chanel Allure -Homme Sport
Davidoff -Cool Water (ripoff Creedin Green Irish Tweedistä)
Giorgio Armani - Code Summer edition
Yves Saint Laurent -Kouros , vähä saippuainen ...

^ noi ainakin itseltä löytyy ja mitkä muistin ulkoa hyvässä mielessä. Noi tuoksut kannattaa testata niin että suihkuttaa ranteeseen ja haistaa sitä vasta tunnin päästä eikä heti.. Se pohjatuoksu siinä merkkaa eikä alkutuoksu.

Tuota acqua di gio tuotetta on nyt moni mainostanu hyväksi. Noissakin taitaa olla muutamia erilaisia, nii onkos noissa vielä paljonkin eroa vai käykö kaikki? Yhdestä pullosta ainakin oli kuva tällä sivulla ja sitä kävin kokeilee ja hyvä kyllä oli, mutten kuitenkaan ostanu vielä. Ja toimiiko tää parikymppisiin tyttöihin vai onko enemmän vanhempien käytössä? :D

Tyttöystävä toi Turkista just tuota acqua di gio hajuvettä mulle jonkun semmosen pienen halppisversion missä on kyllä noi oikeen näköset tarrat mut ihan selvästi feikki. Liekkö tuo sit sen oikeen version tuoksunen lähellekkään tai mistäs sen tietää ku ei oo vertailukohtaa? Uskaltaako noita tommosia feikkihajuvesiä ylipäänsä käyttää vai tuleeko noista jotain iho-oireita?

Jostain vaa kuulin että joillekki tullu tommosista paiseita jne. Liekkö essonbaarijuttuja vaiko totta?

Menin ostamaan uusia tuoksuja. Tällä kertaa jo mennessäni kauppaan tiesin, mitä haluan. Francis Kurkidjianin APOM (A Point Of Me) teki seurueemme naisiin sellaisen vaikutuksen viime vuonna alkusyksystä, että päätin sillä hetkellä ostaa pullollisen heti, kun vanhoista tuoksuista pääsisin eroon. Kuten joskus aiemmin sanoin, Kurkidjian teki silloin joskus se Le Malen Gaultierille (ja jopa Apollon Axelle, Armani Manian jne.). Nyt hän tekee omia juttujaan, ja tämä appelsiininkukka, pihka, seetri ja ylang-ylang sekoitus sopii tähän vuodenaikaan kuin nenä päähän, sanoisin. Olen myös hänen Lumiere Noire -tuoksun ystävä.

Kokeilin myös ruotsalaistalo Byredon Gypsy Water -tuoksua (sitruuna, bergamot, pippuri ja katajanmarja yhdistettynä pihkaan, vaniljaan ja santaalipuuhun), mutta se sai nyt jäädä hyllyyn.

Vaimolle toin James Heeleyn Ophelian. Byredon Inflorescence valkoisine raikkaine kukkineen (jasmiinipohjan päälle magnoliaa, liljankukkaa, pinkkiä freesiaa ja myös hieman ruusua) olisi ollut paras nyt tarkistamani tuoksu, mutta se oli varastosta loppu.

Calvin Kleinin Cravea käytin etenkin nuorempana. Kaapista löytyy vieläkin sitä, mutta ykkösjuttu on L'homme Yves Saint Laurent Cologne Gingembre

o.13519%5B1%5D.jpg

Olen itsestäni huoltapitävä mies.

No_homo.PNG

YSL La Nuit De L'Homme on kyllä ihan tajuttoman hyväntuoksuinen ja olen käyttänyt sitä muutaman kerran duunissakin ja saanu kehuja siitä. Le Malea tuntuu kehuvan jokainen teinilissu, johonka törmää jossakin sedulassa... Tosi hyvä tuoksu kans, vaikka alkutuoksu onkin aika ärsyttävä(nyt kun on tottunu siihen niin se alkutuoksu on kans jees), mutta hetken päästä ainakin omalla ihollani alkaa vanilja tuoksumaan enemmän ja mimmit tykkää ihan tajuttomasti tuosta. Ainut miinus tuossa on se, että liian moni tuota tuntuu käyttävän.

Onkos kellään kokemusta Thierry Muglerin Pure Maltista, tai A*Men / Angel Menistä? Pure Malttia tuntuu ylistävän tosi moni ja samplet pistin siitä tulemaan. A*Menin meinasin laittaa tulemaan sokkotilauksena, kun 30ml putelin suht edullisesti saisi, mutta ei taida olla ihan sokkotilaus matskuu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom