Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen saanut yllättävän paljon tyttöjen kehuja Givenchyn Pi Neo:sta/lla. Tykkään tuosta tuoksusta itekin aika paljon, mutta tuoksu on melko voimakas ja soveltuu lähinnä illanviettoon. Olen harkinnut, että hankkisin tuota lisää nyt tässä syksystä, mutta toisaalta vaihtelukin olisi ihan kivaa. Paco Rabannen One Million saattaisi olla yksi valinta. Onkos markkinoille tullut nyt mitään uusia naisten järjen mennessään vieviä tuoksuja syksylle/talvelle?
Eli sun mielestä on parempi, että haisee pesuaineelle .
Mä olen ymmärtänyt, että hajusteettomat pesuaineet eivät vain sisällä "lisättyjä" hajusteita, mutta haisevat/tuoksuvat kuitenkin sille itse pesevälle raaka-aineelle (saippualle), oli se sitten mitä tahansa.Luit väärin.
Hajusteeton pesuaine.
Jos yhdistät ominaistuoksusi, saippuan, pyykinpesuaineen, dödön ja partaveden. Näitä löytyy ja lopputulos on järkyttävä.
Gucci Pour Homme II on edelleen hyvä varsinkin kylmällä kelillä.
Kylmällä? Ite ajattelin tuon kauan sitten ostaa keväälle/kesään. Kunnes kävin kaupassa testaamassa, yhen nuuhkaisun kevyt tuoksu jonka jälkeen ei mitään. Meinaatko nyt samaa versiota varmasti, sininen "runko"?
Nyt pääasiassa on käytössä YSL la nuit de l'homme ja armanin white he. Omalla eukolla tuppaa jälkimmäisestä syke nouseen parilla kymmennellä pykälällä heti ja kyseistä tuoksua täälläkin joskus hehkutettiin naisten toimesta :D :whip: