Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Yleisimmät tuoksut mitä näkee omanikäsillä on Le Male ja just tuo only the brave.

Näin talveks ostaisin jonkun vähä "raskaamman" tuoksun nii ei häviä ilmaan nii nopeesti.

No, jos kuun vaihteessa itekki kävis tuoksuostoksilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä olen saanut yllättävän paljon tyttöjen kehuja Givenchyn Pi Neo:sta/lla. Tykkään tuosta tuoksusta itekin aika paljon, mutta tuoksu on melko voimakas ja soveltuu lähinnä illanviettoon. Olen harkinnut, että hankkisin tuota lisää nyt tässä syksystä, mutta toisaalta vaihtelukin olisi ihan kivaa. Paco Rabannen One Million saattaisi olla yksi valinta. Onkos markkinoille tullut nyt mitään uusia naisten järjen mennessään vieviä tuoksuja syksylle/talvelle?

Minä olen saanut yllättävän paljon tyttöjen kehuja Givenchyn Pi Neo:sta/lla. Tykkään tuosta tuoksusta itekin aika paljon, mutta tuoksu on melko voimakas ja soveltuu lähinnä illanviettoon. Olen harkinnut, että hankkisin tuota lisää nyt tässä syksystä, mutta toisaalta vaihtelukin olisi ihan kivaa. Paco Rabannen One Million saattaisi olla yksi valinta. Onkos markkinoille tullut nyt mitään uusia naisten järjen mennessään vieviä tuoksuja syksylle/talvelle?

Mulla kans muistikuva et toi givenchy on oikeesti todella vahva tuoksu. Liikaa jos läträä ni päänsärky kyl tulee, ainaki itellä. Ite kelasin gucci guilty intensee hommaa, tuoksuna älyttömän miellyttävä imo mut pullo on ruma ku perkele. Diamonds o hyvä ja sit jos viel YSL taikka Dioria hommais. Noi vaa maksaa vitusti jos ei netistä tilaa ni vähä rajottaa tota hankkimist.

One Millionia sun ei tarvi ostaa jos joskus eksyt stadin yöhön, siel o vessas neket valmiina heittää sulle sitä ;)

Mulla on käytössä Dieselin Only the Brave Tattoo, semmonen musta nyrkin mallinen pullo. Sitte löytyy pari pikku pulloa jotain halvempia tuoksuja, oisko ollu Axea ja Esprittiä, en muista tarkempia nimikkeitä, mutta kuitenkin EdT:ia kaikki. Joskus laivalla käydessäni bongasin tax-freestä jonkun tajuttoman hyvän tuoksun, mutta hölmöyttäni/köyhyyttäni en ostanut sitä, enkä enää tietenkään muista, mikä tuoksu oli kyseessä. Ja tuskin tytöt kuitenkaan siitä olisivat tykänneet...

Luit väärin.

Hajusteeton pesuaine.

Jos yhdistät ominaistuoksusi, saippuan, pyykinpesuaineen, dödön ja partaveden. Näitä löytyy ja lopputulos on järkyttävä.
Mä olen ymmärtänyt, että hajusteettomat pesuaineet eivät vain sisällä "lisättyjä" hajusteita, mutta haisevat/tuoksuvat kuitenkin sille itse pesevälle raaka-aineelle (saippualle), oli se sitten mitä tahansa.

Mutta turha tuohon tarttua. Suurin osa ihmisistä käyttävät hajusteita - hajustettuja pesuaineita, hajustettua dödöä, hajuvesiä yms.yms. Eivät kai ihmiset niitä käyttäisi jos ne haisisivat pahalle/järkyttävälle. Sinä voit olla jokin hippi-luonnonlapsi ja sinä voit olla tykkäämättä hajusteista, mutta olet vähemmistössä. Jos haluaa, että flaksi käy paremmin niin kannattaa panostaa määrään ja kohdistaa "viettelyksensä" valtaväestöön.

Gucci Pour Homme II on edelleen hyvä varsinkin kylmällä kelillä.

Kylmällä? Ite ajattelin tuon kauan sitten ostaa keväälle/kesään. Kunnes kävin kaupassa testaamassa, yhen nuuhkaisun kevyt tuoksu jonka jälkeen ei mitään. Meinaatko nyt samaa versiota varmasti, sininen "runko"?

Ite tykästyin Chanelin tuoksuihin kokonaan. Allure sporttia kevätkesä, ja kun lahjaksi sain toivoa niin otin allure hommen syksy-talveksi. Perus allure homme on kyllä melko mieletön, lemppari.

Noita tuoksuja on nurkissa jonkun verran, ni voishan niistä kommenttia heittää.

Paco rabanne black xs - Melko outoa, että tarkoitettu syksy-talveksi, kun tuoksu on oikeastaan pelkkää mansikkaa ja sitrusta. Paikoitellen suht paksua tuoksua, joten ymmärtäähän tuon toisaalta. Ennemmin kevät,syksy- tyylinen. Mut aika nuorille - tämäkin Pacon tuoksu. Kohdeyleisö >18v-kimmat.

Armani diamonds - Tähänkin sain enempi tatsia kun lakkasin yrittämästä turhaan kylmillä keleillä. Melko mieto ja ei kestä hirveän kauaa. Kevät, ja sitten syksy tuntuu toimivan. Ei tuo kesääkään pilaa. Tuoksuna yksinkertaisesti yksi parhaimmista mitä oon testaillut.

Estee lauder pleasures for men - Tämä saattoi olla cologne, mutta hyvä perus kesätuoksu. Todella lyhyt hieno ensituoksu, jonka jälkeen peruskauraa.

Calvin klein escape - pikkupulloja pari kipaletta ostin huutonetistä, ja yllätyksenä ihan OK-tavaraa. Vaikken CK:n tuoksuista yleensä diggailekaan. Kevätkesään perusvalinta.

Versace dreamer - Melkeinpä pelkkä talvituoksu, jonka makeutta en vain jaksanut. Kukkaa pukkaa ulos, tupakan kanssa. Kaveri sanoi, että siinä on jotain kirsikkaa, mutta ite en löytänyt. Ruusu ok, mutta laventeri ei oikein iske. Eipä tätä ole moni kehunut. Kohteensa löytäessään (käyttäjän siis, kenelle sopii) ihan hyvä, muttei tuota kellekään suosittelisi.

Herrera 212 sexy men - Le malen kopio jokseenkin omaan nenään miellyttävämpänä. Vaniljaa ja vaniljaa, talveen pelkästään uppoaa.

En nyt kaikkia muista ulkoa, mutta herrasmiehille isot suosittelut YSL:n tuoksuista. Mahtavaa kamaa, ostan sitten kaikkia kun täytän sen kolmekymmentä ees. :D

Nyt pääasiassa on käytössä YSL la nuit de l'homme ja armanin white he. Omalla eukolla tuppaa jälkimmäisestä syke nouseen parilla kymmennellä pykälällä heti ja kyseistä tuoksua täälläkin joskus hehkutettiin naisten toimesta :D :whip:

Kylmällä? Ite ajattelin tuon kauan sitten ostaa keväälle/kesään. Kunnes kävin kaupassa testaamassa, yhen nuuhkaisun kevyt tuoksu jonka jälkeen ei mitään. Meinaatko nyt samaa versiota varmasti, sininen "runko"?

Kyllä. Itsellä tuo tuoksuu vielä voimakkaasti vaatteissakin parin päivän jälkeen. Kait se on taas ihmisestä kiinni. Kuumana päivänä se on mielestäni hieman liian raskas. Talvella taas se mausteinen(kaneli etc) puoli tuoksusta pääsee hieman paremmin myös esiin. Itse ainakin diggaan. En itse jaksa koskaan sählätä niiden lappujen kanssa kun ei se kuitenkaan lähes koskaan tuoksu samalta omalla iholla. YSL:llä on hyviä tuoksuja, omat suosikit varmaankin L'Homme ja La Nuit De L'Homme.

Nyt pääasiassa on käytössä YSL la nuit de l'homme ja armanin white he. Omalla eukolla tuppaa jälkimmäisestä syke nouseen parilla kymmennellä pykälällä heti ja kyseistä tuoksua täälläkin joskus hehkutettiin naisten toimesta :D :whip:

true story ;)

Onhan tuossa hyllyssä näitä perus hajuja eli:
Bvlgari - Aqva 3/5
David Beckham - Instinct 4/5
Bruno Banani- (joku partavesi, löytyy perusmyymälöistäkin) 2/5
CK - Free 4/5 (kommentteja saatu että hyvää oli tämä partavesi :D)

Ja jotain randomeita sitten..

Mutta PARASTA partavettä on ollut ANGEL SCHLESSER! Semmoinen musta pullo jonka aikoinaan Espanjasta ostin. Aaaaaaaaahahaaaa parasta mihin kolmekymppiä voi käyttää! Tarvitsen lisää.

Creedin Green Irish Tweed ja Millesime Imperial tällä hetkellä. GIT oma kestosuosikki jota käyttänyt jo pidempään, erittäin hyvänä pidän myös tuota toista tuoksua.

Itellä tällä hetkellä on seuraavia hyllyssä:
CK One
CK Shock
Jean Paul Gaultier Le Male

Tuo viimeinen on omaan nenään kaikkein paras ja muutenkin olen todennut sen kaikkien aikojen parhaaks tuoksuksi. Calvin Kleinin Shock on puolestaan sellainen vähän sporttisempi tuoksu ja tuo One puolestaan sellainen asiallisempi ja vähän miedompi.

Dolce Gabbana - Pour Homme

Sekä uuden 007 tuoskun. Ainakin vkl tytöt tykkäs todella paljon Gabbanasta. Bondi yllätti mut kyllä todella positiivisesti, ajattelin että se olis joku amis tuoksu. Mutta ei ollutkaan! Näillä siis mennään.

Käytössä Acqua di Parma, Colonia Intensa Oud Eau de Cologne Concentree. En tiedä tykkääkö tytöt, mutta itseä kyseinen tuoksu miellyttää. Acqua di Parmalla on kyllä paljon tuoksuja jotka miellyttää.

Gap - Deep

Tosi hyvä, en tosin tiiä saako suomesta..

Tällä hetkellä kaapista löytyy Hugo Boss: Hugo, Carolina Herrera: 212 Sexy Man :), sekä Dolce & Gabbana: The One. Varsinkin toi Sexy Man on todella hyvän tuoksuinen, kornista nimestään huolimatta. Hiukan makea, myskinen ja tuoksu on jokaisella yksilöllinen. Vaimokin nuuskii ihan jatkuvasti, kun sitä on suihkun jälkeen suhauttanut. :)

Meikä taas käyttää playboyta no ei tuo mikään maailman paras merkki ole, malibu haisee aika paskalle... new york ja london on parhaimmat. Voois kyllä joskus koklata vähän "eksoottisempaa" hugo bossia, armania tms...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom