Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Tälläsiä löytyy:

Jean Paul Gaultier Gaultier2, tästä toinen pullo menossa. Tytöt tykkää todella. Mun miespuoliset kaverit ovat myös ostaneet itselleen tätä. Tämä tulee varmasti olemaan mun kestosuosikki.
Jean Paul Gaultier Le Male, Normaali ja Summer Edition, tästä kanssa toka normaali menossa, summer editioni on vähän laimea, mutta varmaa ihan jees kesäsin, koska ei ole niin vahvan tuoksuinen.
Calvin Klein Euphoria Men, tästä se aikaisempi versio jostain 3-4 vuoden takaa oli mun mielestä parempi. Tästä uudesta versiosta mulla toinen pullo menossa, mutta tuskin ostan enään tulevaisuudessa.
Prada Amber Pour Homme Men's, tästä eka pullo menossa, mutta tuskin ostan toista. Ihan mukava tuoksu mutta ei silti omaan nenään se "paras mahdollinen"
Lacoste Essential, toinen pullo. Mukavan raikas vähän erilainen mitä mun muut tuoksut yleensä ja tuo ihan erilaisen fiiliksen itsellekkin.

Täytyy tota Undertakerin suosittelemaa Carolina Herrera: 212 Sexy Man käydä tuoksuttelemassa tiistaina, jos vaikka ostais.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Testaa samalla se pelkkä Carolina Herreran 212 Men. Ite en tolle Sexy Manille lämmennyt yhtään, mutta tuo tavan 212 on tosi hyvä!
Sama juttu naisten tuoksuissa, basic 212 on sikahyvä.

Täällä menny viitisen vuotta putkeen (eli varmaan lähemmäs litra jo, aina tulee pullo synttäri-/joululahjaksi) Dieselin Fuel for Lifeä. Ekan putelin sain 14- tai 15-vuotiaana, ja siitä ei oo ollu paluuta.

Oikeestaan en vois kuvitellakkaan käyttäväni mitään muuta, kaikki muut tuoksuu(/haisee) keskenään aika pitkälti samalta nyt ku tähän on niin tottunu. Ihmettelin suuresti ku ei näyttäny tässä threadissä olevan muitten suosikkilistoilla? Ainakaan niillä sivuilla mitä selasin.

Tänään kävin nuuhkimassa joululahjatoiveeksi miellyttää hajua. Tämmöinen kuin Jean Paul Gaultier Le She-Male uutuus tuoksui ainakin omaan nenään todella hyvältä. Naisen muotoinen pullo, mutta alaosasta roikkui jorma?

Onko kellään teistä miespuolisista tietoa, mikä tuoksu voisi olla kyseessä. Näin nimittäin sellaisen tuoksun, mikä oli kirkkaassa, muistaakseni neliönmuotoisessa lasipullossa. Hajuvesi oli väriltään sinistä (tai sitten pullo oli sininen, en nyt ole ihan varma) ja tuoksu oli voimakas mutta makea. Tämä on kyllä melkoista hakuammuntaa, mutta ainahan sitä voi kysyä :) Tuoksua käytti semmoinen parikymppinen kaveri, eli vissiin aika nuorekas tuoksu.

CalvinKleinEncounterFragrance.jpg

Tälläinen löytyy itseltä ja vastaa tuota kuvailemaasi. Pullo on tuollainen läpinäkyvän sinertävä. Tuoksu on aika voimakas ja makea.

Nyt pääasiassa on käytössä YSL la nuit de l'homme ja armanin white he. Omalla eukolla tuppaa jälkimmäisestä syke nouseen parilla kymmennellä pykälällä heti ja kyseistä tuoksua täälläkin joskus hehkutettiin naisten toimesta :D :whip:

mistä sitä armanin tuoksua saa, oisko kuvaa pullosta?

Koetin Giorgio Armanin Attitudea. Onhan paskaa, olen pessyt rannetta pari kertaa saippualla ja desifiointiaineella, mutta haju vain pysyy..

Chanelin Sport Allure on taas loistavaa.

Näillä mennään, eri tuoksuja vähän joka tilanteeseen. 20v nuorimies, ehkä Acqua di Gio ei sopis vaikka pari kertaa pukupäällä sitä onki käyttäny :D

11586443.jpg

Vasemmalta oikeaan, Burberry - Brit, Armani - Acqua Di Gio, Bruno Banani - Magic Man, Lacoste - Red/Style in Play, YSL - La Nuit De L'Homme, Dior - Higher ja Ferrari - Black.

Diorin Higher on melko sporttinen tuoksu, Burberry melko jännä, Acqua di Gion tietää kaikki. Ferrari Black halvahko mutta mielestäni hyvä, kehuja on tullut. Paras mun mielestä ollu La Nuit De L'Homme, Lacosten Red ei myöskää huonompi oo. Uusin on tuo Magic Man, se yllätti.

mistä sitä armanin tuoksua saa, oisko kuvaa pullosta?
Tuoksu on myös omasta mielestä erinomainen, mutta siinä on vaan se vika ettei sitä saa enää mistään, koska valmistus on lopetettu joku 5 vuotta sitten. Pullo on semmonen valkoinen pötkylä/tappi. :D Onneksi on vielä 1/4 omaani jäljellä, joten voi sillä aina välillä fiilistellä, kun johonkin lähtee. Vaikka tuskin sekään enää ihan täysin samalle tuoksuu kuin uutena. Hyvä haju vieläkin joka tapauksessa. :kuola:

Kävin tuolla mieheni tuoksukaapilla nuuhkuttelemassa, toi Aqua di Gio oli kyllä ylitse muiden, mitä osasin odottaakin kun itellä on tosta se naisten versio ja se on mun suosikki :D. CK One oli myös mielestäni hyvä, vähän liian semmonen... mitätön? tosin. Dieselin Only the Bravesta tykkään myös, ostin sen itse miehelle joululahjaksi. Sitten taas äidiltään mies sai sen D&G:n The One:n, joka raskaana ollessa sai mut lähes oksentamaan. On jotenkin liian voimakas / pistävä mun makuun, ei tosin enään noin voimakasta inhoa aiheuta.

Kävin tuolla mieheni tuoksukaapilla nuuhkuttelemassa, toi Aqua di Gio oli kyllä ylitse muiden, mitä osasin odottaakin kun itellä on tosta se naisten versio ja se on mun suosikki :D.
Aqua di Gio on todella hyvä. Siltä tuoksuvaa miestä seuraan kyllä mihin vaan! :D

Kävin tuolla mieheni tuoksukaapilla nuuhkuttelemassa, toi Aqua di Gio oli kyllä ylitse muiden, mitä osasin odottaakin kun itellä on tosta se naisten versio ja se on mun suosikki :D. CK One oli myös mielestäni hyvä, vähän liian semmonen... mitätön? tosin. Dieselin Only the Bravesta tykkään myös, ostin sen itse miehelle joululahjaksi. Sitten taas äidiltään mies sai sen D&G:n The One:n, joka raskaana ollessa sai mut lähes oksentamaan. On jotenkin liian voimakas / pistävä mun makuun, ei tosin enään noin voimakasta inhoa aiheuta.

Armanin Aqua di Gio on kyllä hyvä, itse tykkään juuri tuollaisista raikkaista tuoksuista. Ehkä vielä parempi oli Armanin White mutta sen valmistus lopetettiin, voi tietysti olla, että aika kultaa muistot. :D

D&G:n The One on ollut käytössä myös. Hyvä vahva tuoksu sinänsä jota täytyy laittaa tosi vähän mutta itse en voinut sietää pidemmän päälle.

Itekkin tykkään raikkaista tuoksuista ja Acqua di Gio on toiminu viimeset reilu 4 vuotta pääsääntöisenä tuoksuna. Kehuja tullu ihan tajuttomasti mimmeiltä niin duunissa, kuin koulussa ja varsinkin illanvietoissa. Toinen suosikkini on tällä hetkellä Versacen Man Eau Fraiche, joka on ihan helvetin freessi tuoksu, ei voi muuta sanoa. Ja mimmit tykkää tästä kans! Tuotakun nuuhkasee suihkun jälkeen aamulla väsyneenä, niin tuo iha tajuttoman freessin ja energisen olon ja varsinki darra aamuina. Parhaiten tämä hajuvesi toimii omasta mielestäni kuumina kesäpäivinä, mutta myöskin talvella ihan jees virkistämään varsinkin aamuisin, kun pääsee nuuhkasee tota. Baareissa en ole tätä käyttäny vielä, mutta sopisi kyllä ainakin kuumiin kesäiltoihin.

Nyt ois tarkoitus ostaa joku hieman pikkasen makeampi ja voimakkaampi tuoksu illanviettoja varten, joten ajattelin ostaa tuon Yves Saint Laurent La Nuit De L'Hommen. Tuota ei vissiin oikein uskalla sokkotilata netistä, vaikka hirveesti kehuja onkin saanut? Mihinkä hintaan tuota löytyy Suomesta? Mikä muu hajuvesi vastaa lähimmäks tota ja onko tuo niin hyvä, kuin sitä kehutaan?

Mitenköhän musta tuntuu, et joidenki parfyymien haju muuttuu hieman paskemmaksi pakkasella, pitääkö paikkansa vai onks mulla vika nenässä?

E: pitäis alkaa käyttää enemmän parfyymeja, lähinnä miettinyt jotain sopivan hintasta eli ei mitää kallista mutta ei mitään halpis hajuja mm. axe tms....mut jotain Calvin Kleiniä tms..

Mitenköhän musta tuntuu, et joidenki parfyymien haju muuttuu hieman paskemmaksi pakkasella, pitääkö paikkansa vai onks mulla vika nenässä?

E: pitäis alkaa käyttää enemmän parfyymeja, lähinnä miettinyt jotain sopivan hintasta eli ei mitää kallista mutta ei mitään halpis hajuja mm. axe tms....mut jotain Calvin Kleiniä tms..

Ei kai se suoraan tuoksuun juuri vaikuta vaan enempi siihen miten se hajuvesi sopii tiettyyn tilanteeseen. Monet tuoksuthan ovat selvästi kesä- tai talvituoksuja ja sama homma päivä- ja yötuoksuilla.

Kannan oman korteni kekoon sen verran että seuraavanlaiset löytyy omasta hyllystä:

YSL L'Homme
Versace Pour Homme

Tällä viikolla menen ostamaan tuon YSL La Nuit De L'Hommen. Tosi hyvä tuoksu ja kaipaan ton L'Hommen rinnalle jotain vähän stydimpää silloin kun lähtee viihteelle. L'Hommen tuoksu on niin ihana että sitä vois nuuhkia päivät pitkät. Sopivan mieto päivittäiskäyttöön silloin kun jaksaa töihin pistää kauluspaidan tai muuta siistiä päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom