Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Olen täällä joku aika sitten kysellyt jo neuvoa tuoksuvalintoihin.

Laittakaa nyt useampi hlö esim top 5-10 lista lähestulkoon täydellisistä tuoksuista joita ei kuitenkaan kaikilla tule vastaan?

Plussaa olisi jos voisi käydä haistelemassa jossain. Olisi sitten samalla lista mukana ettei tarvitse käydä kaikkia hyllyjä läpi.

No tässä nyt vähä omaa listaa. Koittanu laittaa "paremmuusjärjestykseen" noi tuoksut mitä tulee käytettyä, huomioiden omat + kauniimman sukupuolen edustajan mielipiteet. Sitä on paha sanoa onko vastaantulijoilla noita.

1. Perry Ellis 360 White For Him (JPG Le-Male "klooni" eli jos tuosta tykkää pitää tästäkin)
2. DKNY Be Delicious For Men
3. Armani Code For Men
4. Calvin Klein Euphoria Intense Men
5. Dior Homme Sport
6. Dior Homme
7. Dior Fahrenheit 32
8. YSL LHomme & La Nuit
9. Armani Attitude Extreme

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite tuli juuri napattua puteli tuota CK Euphoria Intense Men. Oli vaikea valinta DKNY Be Delicious For Men ja tuon väliltä mutta CK voitti tällä kertaa.

TroynPaluu tai joku muu asiantuntija, mikä tuoksu voisi sopia tämmöselle parikymppiselle, mieluiten joku josta tytöt tykkää, tuoksu kestää kauan, ei ole mikään överihintainen ja ettei ihan jokaisella oo samaa tuoksua. Tällähetkellä käytössä Fahrenheit32 ja Armani white, oon kelannu täs tota Coolwateria, Dior homme sportia, Acqua di Gio Pour:ia, YSL Live Jazz:ia tai Thierry mugglerin A-men:ia? Tai ostan noista varmaan ainakin pari, eli mitkä voisivat sopia parhaiten mulle tai jos on jotain muita hyviä vaihtoehtoja niin voi kertoo :)

TroynPaluu tai joku muu asiantuntija, mikä tuoksu voisi sopia tämmöselle parikymppiselle, mieluiten joku josta tytöt tykkää, tuoksu kestää kauan, ei ole mikään överihintainen ja ettei ihan jokaisella oo samaa tuoksua. Tällähetkellä käytössä Fahrenheit32 ja Armani white, oon kelannu täs tota Coolwateria, Dior homme sportia, Acqua di Gio Pour:ia, YSL Live Jazz:ia tai Thierry mugglerin A-men:ia? Tai ostan noista varmaan ainakin pari, eli mitkä voisivat sopia parhaiten mulle tai jos on jotain muita hyviä vaihtoehtoja niin voi kertoo :)

Tota tota, en asiantuntijaksi kyllä itseäni luokittele mutta varmaan sinun sijassa lähtisin siitä että ostaisin yhden sporttisen tuoksun arkikäyttöön ja vaikkapa yhden iltakäyttöön.

Sporttista roolia voisi vetää vaikkapa
Dior Homme Sport
DKNY Be Delicious For Men
Chanel Allure Homme (tai tästä versio Edition Blanche)
Coolwater.

Iltasettiä vois olla :
CK Euphoria (myös Intense)
Acqua Di Gio (tosin taitaa olla aika monella)
JPG Le Male (monella myös mutta ainakin tytöt tykkää)
YSL LHomme , LA Nuit, Live Jazz -versiot
Terre d'Hermès (Ei kokemusta, kuulemma hyvä, tätä tuskin kauheasti kävelee vastaan)
Paul Smith Story ( Ei kokemusta mutta haukuttu hyväksi tätä tuskin kauheasti kävelee vastaan)

Terre ja Le Male kestävät tajuttoman pitkään. Dior Homme Sportista en niin pidä, perusversio on todella hyvä. Coolwater on mielestäni kopio Creedin Green Irish Tweedista. En ole kovin vakuuttunut Davidoffista tuoksujen perusteella.

Chanelin Alluret myös hyviä.

Mitä asiantuntijat on mieltä Guerlainin L`Instant pour hommesta? Minä vuodenaikana ja millaisissa tilaisuuksissa käyttäisitte?

Clive Cristianit tuli tänään. Pää on todella sekaisin näistä tuoksuista, ei siis osaa tehdä parempaa vertailua tai arvostelua vielä. Aika huumaavaa kamaa on kaikki! Tuotteet tulevat todella laadukkaassa ja hienosti verhoillussa laatikossa. Kullatussa pullossa maailman kallein tuoksu No1 on ehkä kolmikon paras tuoksu, takuuvarma nahkankaataja:pano:. Vihreässä pullossa 1872 on kanssa aivan loistava, takuuvarma nahkankaataja:pano:. Tummassa pullossa X on joukon vahvin ja erottuvin tuoksu ja myös takuuvarma nahkankaataja:pano:. Ihan helvetin hyvää shittiä nämä on! Hinta tuoksuilla on älytön, mutta toisaalta hinta karsii ostajia ja siten tuoksut pysyvät harvinaisempana. Takuu varmasti tulen jatkossakin ostamaan lisää kyseisiä tuoksuja.

Jumankauta kun kävin kattoon kotisivut. Esim. miesten tuoksuista "Imperial Majesty". Pullo tosin itsessään taitaa olla se, mikä hintaa tekee, kun kerran timanteilla pitää koristella. Sitten vielä teksti: Rolls-Royce personal security delivery. Hinta 195 000€. Siitä vaan add to basket ja vois koittaa Visa Electronilla maksaa:)

Käy Riot tsiigaileen Basenotes.net sivustoa. Sieltä löytyy arvostelut varmasti miltei kaikista maailman tuoksuista. Siis ihan alan harrastajien/noviisien tinkimättömiä kritisointeja. Itse oon ainakin sitä kautta löytänyt monia uusia tsekattavia. Ja Huuto.netistä saat aika näppärästi ja suht edullisesti 1-2ml samplejä, jos haluat varmistua tulevista ostoksistasi. Itse ostin sitä kautta esim. tuota Troyn ja monen muunkin suitsuttamaa Terreä 5ml, ja vaikka persoonallinen tuoksu onkin, niin ei ole meikäläisen tyyliin passeli. Nyt ajattelin sijoitella Tommy Hilfigerin Jeans tuoksuun seuraavaksi. Farkku/t-paita miehiä kun olen. Ja halvimmalla pääset tuoksujen kans kun ostat ne Fragranex nettikaupasta. Hirmuset alennukset ja ilmaset postit. Tosin se on jenkkikauppa ja paketin saapuminen kestää herkästi sen 2-3viikkoa.

Käväisin lauantaina paikallisessa Sephorassa. Kokeilin huvikseni sitten Tom Fordin Grey Vetiveriä. Ihan kiva se on - hieman jää lopuksi puinen pohjavire, kun siitä kärjen terävyys katoaa. Tosin en tiedä, onko se sen lähes 80 euron arvoinen. Toisaalta Ford on 20 euroa edullisempi kuin Mallen Vetiver Extraordinaire, ja varmasti geneerisempi ja yleiseen makuun sopivampi.

Toinen mieleen jäänyt tuoksu kauppareissulta oli DG:n numero 6. Lisäksi Chanelin Antaeus tuoksui edelleen samalta kuin vuoden 1989 lokakuussa - hieno ja hyvä. Dior näyttää uudelleenpaketoineen Fahrenheitin ja keventäneen alkuperäistä aivan hieman (Absolute). Tietojen mukaan sen pitäisi olla vahvempi ja intensiivisempi, mutta minulle jäi mielikuva vain astetta hienostuneemmasta ja raffinoidummasta. Tai sitten vain pitkästä aikaa se tuntui raikkaammalta kuin olikaan. Klassikot ovat klassikoita.

Mitäs mieltä pakkiksen tuoksujen ammattilaiset ovat seuraavista tuoksuista:
D&G Light BLue
CK Intense Euphoria for men
Escada Sunset heat for men
Chanel allure homme edition blanche
Armani Attitude Extreme
Armani Attitude
Polo Explorer
Polo Double Black
Armani Acqua di gio
Armani Diamonds for men

Lähinnä mihi käyttöön ja tilanteisiin sopivia. Tossa aikasemmi tuliki et euphoria iltakäyttöön (tarkoittanee ku lähtee ulos yms?)ja sit allure homme arkikäyttöön. Mut mites muut?

Mitäs mieltä pakkiksen tuoksujen ammattilaiset ovat seuraavista tuoksuista:
D&G Light BLue
CK Intense Euphoria for men
Escada Sunset heat for men
Chanel allure homme edition blanche
Armani Attitude Extreme
Armani Attitude
Polo Explorer
Polo Double Black
Armani Acqua di gio
Armani Diamonds for men

Lähinnä mihi käyttöön ja tilanteisiin sopivia. Tossa aikasemmi tuliki et euphoria iltakäyttöön (tarkoittanee ku lähtee ulos yms?)ja sit allure homme arkikäyttöön. Mut mites muut?

Tuo on varmaan helppo selvittää itse :). Noi Armanit voisin itse luokitella päivä / arkikäyttöön myös. CK Intense Euphoria on mielestäni "lämminhenkinen" tuoksu joten sopii hyvin iltakäyttöön etenkin näin talvisin?! Kun taas Chanel Allure on sellainen raikas joten sopii hyvin päivä ja arkikäyttöön, ite tulee käytettyä etenkin lämpösellä kesäsäällä. Haistele ja fiilistele, eipä noihin taida oikein olla mitään selkeätä nyrkkisääntöä.

Mulla on tuo Beckhammin mikälie josta jollain sivulla jo mainitsinkin, sekä nyt ostin Pure Police DNA merkkistä, kuulemma oikein miellyttävän tuoksuinen. Tykkään tosin itekkin siitä.

concerto by fragonard, mielipiteitä kaivataan. Troy, onko kokemuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom