Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Käynyt nyt kokeilemassa ja tykästynyt huomattavasti makeampiin tuoksuihin kuin ennen. Esim. Carolina Herreran Sexy 121 (melko pompöösi nimi tuoksulle) ja Gaultier2 ovat iskeneet. Yskimisestä päätellen iskee myös hissin kanssamatkustajiin. Aikaisemmin olen ollut taipuvainen synkempiin ja mausteisempiin tuoksuihin. Ehkä tämä on uusi valoisampi aikakausi elämässäni.

Mulla on toi 121:nen, alkuun ihan ok. Tovin päästä aika mitäänsanomaton, eli muuttuu hieman ja ei pysy kauaa voimissaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiinnitän eniten huomiota siihen miltä hiusvaha tuoksuu. Ja sitten rintaan ja kainaloihin eri settiä. Näin voi valikoida mitä nainen haistaa. Tai tää on ainakin teoria mihin luotan kuin rautaan.
Periaatteesa kun hiki ei haise eikä hengitys löyhkää niin sit on kemikaalit vieneet niin pitkälle kuin vain voivat viedä (pl. alkoholi ja kloroformi).

Mä oon tässä viime aikoina käyttänyt tosi paljon vähän makeampia tuoksuja kuten Givenchyn Pi ja Gantin Summer. Nyt olis hakusessa joku maskuliinisempi. Kävin tänään haistelemassa paikallisissa hajusteliikkeissä ja Diorin Fahrenheit oli ehkä lupaavin, mutta se oli ehkä jotenkin liian "autotallimainen". Olisiko teillä jotain ehdotuksia miehekkääksi tuoksuksi, joka olisi mahdollisimman kuiva(ei makea)?

Pitääkö tilata jonku hinnan alle ettei tule jotain ylimääräisiä menoja vai miten toimitaan?

suomeen tilattaessa postukulut tulevat kai joka tapauksessa, viisammat korjatkoon jos olen väärässä. Tulee silti oleellisesti halvemmaksi kuin käydä ostamassa täältä kaupasta.

Tuoksuissa kyllä ärsyttää se, että ne on aina liian suurissa puteleissa. Vai kuinka moni on saanut edes yhden yli 50ml pullon käytettyä loppuun järkevässä ajassa kyllästymättä? Tietenkin jotain mietoa arkituoksua voi saada tuon verran käytettyä, mutta sanoisin, että 15-30ml olis hyvä koko. Ja sitten jos jotain vaikka sattuu olemaan 30, 50 ja 100ml pulloissa, niin hinnat on tyyliin 30, 35 ja 40e.

Tästä päästäänkin sitten itse aiheeseen eli miten hävittää huonot tuoksut? Kuinka pahasti rupee käryämään, jos huitasee 100ml suoraan lavuaariin? :D

ilkka 83: EU:n ulkopuolelta tilattaessa se raja, jolloin voi napsahtaa tulli+alv on noin 45e.

suomeen tilattaessa postukulut tulevat kai joka tapauksessa, viisammat korjatkoon jos olen väärässä. Tulee silti oleellisesti halvemmaksi kuin käydä ostamassa täältä kaupasta.
Varmaankin oli kyse tulleista/alveista kun toinen kauppa sijaitsee ainakin jenkeissä. Olikos se jossain 50euron paikkeilla alvittomuuden raja? Kosmetiikalle taitaa tulli olla 0%.

Tuoksuissa kyllä ärsyttää se, että ne on aina liian suurissa puteleissa. Vai kuinka moni on saanut edes yhden yli 50ml pullon käytettyä loppuun järkevässä ajassa kyllästymättä? Tietenkin jotain mietoa arkituoksua voi saada tuon verran käytettyä, mutta sanoisin, että 15-30ml olis hyvä koko. Ja sitten jos jotain vaikka sattuu olemaan 30, 50 ja 100ml pulloissa, niin hinnat on tyyliin 30, 35 ja 40e.

Juur tänää mietin tuota samaa. Vaikka noita kuinka hyvin säilyttää yms. niin käyttämättä / vanhaksi jääpi. Pitäis olla joku hiivatin osto/myynti/vaihto -ketju noille. Tota kirjaimellisesti pitäis läträtä jotta sais käytettyä. Etenkin ku oma mieli on sellainen että tänään tuota, huomenna tuota ja ylihuomenna jotain muuta.

Kauankohan tuoksut säilyy tollasessa pimeässä peilikaapissa? Meinaan kun itelläkin noi kuluu todella hitaasti...

Mulla vuosia vanhoja osa ja mihinkää oo haju muuttunut, Mulle voitta lahjoittaa nuo vuoden vanhat haisunne jos olette roskiin heitämässä. Eihän nuita kerkeä vuodessa montaa kertaa edes tupsauttaa.

Joo kyllä mäkin sentään tuplaisin tuon Late^:n arvioiman säilyvyysajan. Mulla vaan tulee se kyllästyminen liian nopeesti ja siksi haluaisin pienempiä pulloja. Ja pois olin kaatamassa jotain hirveetä halpistuoksua. En edes googlella löytänyt tuota tuotetta. Hirveetä kamaa.

Karkea arvio tuon yhden tuoksun iästä on 8 vuotta ja ihan samalle haisoo! Purkin koko on 200ml niin eihän tuommosta tummuuta ihan hetkessä varsinki kun muitakin haisuja käyttää välillä

Kävin tänään sokoksella vähän haistelemassa tuoksuja, jos sitä vaikka alkais käyttämään jotain, kun en oo aimmin juuri käyttäny. Ei vaan noussu siitä massasta mitään erikoista esiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom