Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Clive Christianin tuoksut? Saako rahalle mitä vastinetta?

20090909_304979
20090909_305023
20090909_304449

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menin sitten ja tilasin tuollaisen pikku testisetin: Clive Christian Traveller Set for Men - 3 x 10ml posteineen 170€, ihanan kallista:kippis1:
20090909_304480

Kyllä se on vanha kunnon hiki sali vaatteista ja vaatteille roiskunut märäntynyt välipala:rock: No ei, ilmeisesti nuo yllä olevat rupeaa ainakin hinnan puolesta olemaan? Mistä tilailit ?

Kas kummaa. Ck vei sit kuitenkin voiton.

Kai se on joku perustuttuus, kun itellänikin on sama merkki käytössä, niin vaikutti tutulta ja turvalliselta. Siks toisekseen mies on noi molemmat mun hajusteet ostanu, niin vois kuvitella, et hänkin tosta merkistä tykkäis...

Saako noita Calvin Kleinejä jostain kaupoista, esim. Stockmannilta? Ei viitsis netistä tilata..

Cheapsmells

Tuli viikonloppuna tilattua Cheapsmells.comista paketti ja tänään jo saapui. Joutuu kyllä sivua suositteleen, halpaa ja nopeaa toimintaa. Hajuste mitä tilasin oli Guerlainin Heritage EDP, jonka ensivaikutelma on varsin miellyttävä.

Mikä ois hyvä uutuus mitä ei jokapäivä tulis vastaan? Siis edt ja stick samaa sarjaa. Miten Kenzon Tokyo by night jota kävin testaan, oisko hyvä? Ei nuo Bossit oikee uppoa ku melkeen kaikilla jotka käyttää hajusteita on.

Edit. Ottaen tietenkin mun iän huomioon, ei mitään tabaccia :D

Mikä ois hyvä uutuus mitä ei jokapäivä tulis vastaan? Siis edt ja stick samaa sarjaa. Miten Kenzon Tokyo by night jota kävin testaan, oisko hyvä? Ei nuo Bossit oikee uppoa ku melkeen kaikilla jotka käyttää hajusteita on.

Omasta mielestä tuo tokyo by night on hyvä. Kannattaa myös käydä tyyppaan Kenzo Power ja vaikkapa Chanel Allure Homme Sportin kumpikin versio.

Clive Cristianit tuli tänään. Pää on todella sekaisin näistä tuoksuista, ei siis osaa tehdä parempaa vertailua tai arvostelua vielä. Aika huumaavaa kamaa on kaikki! Tuotteet tulevat todella laadukkaassa ja hienosti verhoillussa laatikossa. Kullatussa pullossa maailman kallein tuoksu No1 on ehkä kolmikon paras tuoksu, takuuvarma nahkankaataja:pano:. Vihreässä pullossa 1872 on kanssa aivan loistava, takuuvarma nahkankaataja:pano:. Tummassa pullossa X on joukon vahvin ja erottuvin tuoksu ja myös takuuvarma nahkankaataja:pano:. Ihan helvetin hyvää shittiä nämä on! Hinta tuoksuilla on älytön, mutta toisaalta hinta karsii ostajia ja siten tuoksut pysyvät harvinaisempana. Takuu varmasti tulen jatkossakin ostamaan lisää kyseisiä tuoksuja.

Liitteet

• IMG_0216.JPG
    IMG_0216.JPG
    570,5 KB · Katsottu: 2 561

Mä tukisin YSL:n sitä uutta L'Homme Nuit-versiota tai Guerlainin Hommea. D&G:ltä myös tullut uudet numerotuoksut. Mee nuuhkimaan, ei se ole homoa. Kovin.

Mä tukisin YSL:n sitä uutta L'Homme Nuit-versiota tai Guerlainin Hommea. D&G:ltä myös tullut uudet numerotuoksut. Mee nuuhkimaan, ei se ole homoa. Kovin.

YSL:n yön mies oli kyllä hyvä, joskin melko voimakas. Pitääpä itsekin käydä nuuhkimassa nuo D&G:n numerot. Viimeksi jäi väliin, kun en osannut päättää, mistä aloittaisin :D

e: onko tuo 10 edes mies vai nainen.. vai kenties kumpikin?

e2: .. se oli kumpikin

Jaksoin tuossa lueskella 32 ensimmäistä sivua ja sieltä viesteistä sai poimittua ne suosituimmat aika selvästi. Eli miesten EDT top 4:

1.Le Male - Jean Paul Gaultier
2.Acqua di Gio - Armani
3.Dark Blue - Hugo Boss
4.Armani Code - Armani

jonkin verran mainintoja saivat myös:

Polo Sport - Ralph Lauren
Euphoria for men - Calvin Klein

Onko noilla neljän parhaalla tuoksulla millasia eroja? Onko suuria? Hinnat taitaa olla tossa 30-45 välillä.

Tytöt/naiset mielipiteitä??

Ite en oo koskaan käyttänyt muuta kuin jotain Hugo Bossia abivuonna. En muista tarkkaa nimikettä, mutta oli kyllä ihan jees.

Suosittelen harrastajana seuraavia: YSL Live Jazz (erinomainen ja omaleimainen raikas tuoksu), kuten myös Paco Rabannen XS. Mimatsut saa heikoksi myös esim. Thierry Muglerin A-menilla ja Rochas Manilla. Ja on sitä Cool Wateriakin kehuttu, itse en vaan oikein osaa diggailla ko. tuoksua.

Olen täällä joku aika sitten kysellyt jo neuvoa tuoksuvalintoihin.

Laittakaa nyt useampi hlö esim top 5-10 lista lähestulkoon täydellisistä tuoksuista joita ei kuitenkaan kaikilla tule vastaan?

Plussaa olisi jos voisi käydä haistelemassa jossain. Olisi sitten samalla lista mukana ettei tarvitse käydä kaikkia hyllyjä läpi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom