Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli epähuomiossa tilattua tuolta chepsmells.comista yli 45€:lla, kuinkas paljo siihen nyt veroja sitten napsahtaa. Tilaus oli about 75€.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaakos kukaan suositella mitään hyvän tuoksuisia shampoita tai suihkugeelejä? Kaikkia axeja ja adidaksia on tullu kokeiltua ja vaihtelu virkistäisi!

Osaakos kukaan suositella mitään hyvän tuoksuisia shampoita tai suihkugeelejä? Kaikkia axeja ja adidaksia on tullu kokeiltua ja vaihtelu virkistäisi!
Biothermilla on hyviä!! ..myös siis miesten sarjassa.. ;)

POLO BLACK on niiiiiin hyvää! Samoin CHANELIN SPORT ALLURE .. :kuola: :kuola:

Guerlain Homme ja Giorgio Armani Diamonds tuli tilattua tosiaan chepsmellsistä, harmittavasti jälkikäteen tosin huomasin tuon vero systeemin :( taitaa se 22% alv. napsahtaa. No ei voi mitään, halvemmaksi tulee joka tapauksessa.

Tulee tulliseuraamuksia jos tilaa useampia tuoksuja. Mulle sanottiin tullissa et pari tuoksua olisi tullut suoraan läpi. Itse tilasin viisi ja tulliin jäivät, mut puhumalla selvisin :D
Cheapsmells on Guernseyn saarella kirjoilla ja ei siis kuulu eu-maihin.
Sama suoraan sivuilta:

VAT & Sales Taxes
Orders delivered outside the UK may be subject to import and/or sales taxes. We cannot pay these duties for you and your order may be subject to delay. We prepay VAT on all orders sent to a UK delivery address.
Please note that whilst Guernsey is not part of the European Union it is part of the Customs Territory of the European Community and therefore orders dispatched to countries within the EU are not liable for customs duties. Where Customs duties have been paid on imports into the European Union (EU), based on the customs value of the goods this incorrect charge will not be reimbursed.

Onko kenelläkään - Troy, varsinkin sinulla - mitään hajua tästä?

http://www.artek.fi/news/56

imageresize.php

Unisex, jossa suopursua, vanamoa, metallia ja ruostetta, fenkolia, inkivääriä, sitruunaa, myskiä, sahramia ja seetriä.

Aika sekoitus. Ajattelin, jos olit jo kokeillut.

No ensinkin toi uusi Gucci on kauhean synteettinen marketing-tuoksu. Acqua di Gio oli cool vuonna 1998. Le Male on jees, mutta sitä on kaikilla. cK MAN on ihan miehekäs, joskin se on cK. Fleur du Male on ihan kauhea. Jos olet homo floristi niin suosittelen, muuten passaa. Palautetta saat kyllä, mutta tokkopa positiivista.

Bossit kannattaa myös skipata, played out. Lagerfeld haisi virtsalta. Becksin tuoksut on itse asiassa ihan ok.

Hyviä ja yleisesti saatavia joululahjaksi on Dior Homme (tosin ei mopopojalle), Lancome Hypnose ja vaikka Dior Fahrenheit 32.

Yli 25v klassinen jätkä ostaa Hermesin terre d'hermesiä netistä, esim strawberrynet.com
http://sorceryofscent.blogspot.com/2008/10/terre-dhermes.html

Voi kiitos Troy. Ratkaisit juuri mun ongelman, eli mitä miehelle lahjaksi. Juoksen ton arvion perusteella Sokokselle ja ostan jonkin, jota et pahasti tyrmännyt. Eli varmaan Le Malea tai CK:n Mania. Kauhee kiire töitten, tenttien ja gradun kanssa ja miehelle pitää ostaa urheiluosastolta löytyneen lahjan lisäksi yllättävämpääkin lahjusta. Hajusteita en oo viel koskaan ostanu. Ja koska en jaksa haistaa koko miesten osastoa läpi, kirjoitan itelleni vaan lyhyen listan varteenotettavista vaihtoehdoista. (Maksimissaan 5 vaihtoehtoa.) On helpompi mennä ostoksille, kun on jo ennakkoarviot ja tuomiot asioista. Vähän niinkuin turvaudun tekniikan maailman testivoittajiin, koska meen sieltä mistä aita on matalin silloin kun on kiire. Vielä kun joku keksis mulle vaatteet, meikit ja kampauksen kasaribileisiin niin hyvä ois...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom