Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
mitenkäs, kun mulla ei nyt oikein oo hajua, että mikä luokiteltas syystuoksuksi niin sellanen ois iha hyvä saada. Tähän asti lähinnä L'eau Par Kenzo pour hommea käyttäny (ellipsin muotoinen pullo, vanhempi?), se kun vaan on niin hyväntuoksuinen :D mutta siis sopisiko esim. CK In 2 U heat syksyyn?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
CK In 2 U 2 Heat sopii syksyyn, jos aiot viettää sen SK-ravintolassa puuhelmissä. Fy fabian.

Oon ihan korviani myöten täys tätä sopulithreadia, mutta osta joku näistä kolmesta syksyksi.

-Acqua di Parma (vaikka se Intensa, sopii kaikkeen)
-YSL L'Homme du Nuit
-Diorin se hiton Homme

Ja miten ei voi tajuta mikä sopii syksyyn ja mikä ei? Ei mojitoakaan juoda lähipubissa, eikä maitoa festivaaleilla.

Vaimo kävi eilen kaupoilla. Sanoin, että etsisi jonkun syksyisen kivan tuoksun. Ei muistanut varmasti, mitä minulla on omassa varastossani jäljellä.

Tarkisti Serge Lutensin Fumoir Turquen - ja oli sitä mieltä, ettei se sovi minun kaltaiselleni blondille. Liian makea, paksu ja iltainen.

Tuoksutti Tom Fordin Grey Vetiverin, mutta kauppiaan ehdotuksesta päätti jättää sen kauppaan. Kauppias oli sitä mieltä, että en haluaisi Fordia. Olivat molemmat oikeassa. Kuulemma se ei kuitenkaan ollut huono.

The Different Companyn Bois d´Iristä (Ellena ja de Baschmakoff) ei saanut näytteenä, mutta kultaseni toi mukana paperitikun, jossa sitä oli vielä jäljellä. Puinen (seetriä), iristä ja vetiveriä - ei ehkä tässä järjestyksessä virallisesti, mutta se oli kuitenkin se, mitä oli jäänyt jäljelle täksi aamuksi. Ei hassumpi, mutta minusta hieman kuiva tuoksu. Sopii myös naisille, jos joku uniseksiä haluaa.

Kulta sitten kiersi lopun kaupan läpi ja hesitoi Mallen Vetiver Extraordinairen ja French Loverin välillä. Osti vetiverin, ja parempi niin, koska entinen pullo on melkein tyhjä. Tuli ainakin varmistettua, että oma nenäni on kuin vaimoni. Pidämme enimmäkseen samoista tuoksuista.

Minua kiinnostaa tuo Tom Fordin Grey, kaikkia muita olen testannut.

Malleja on kehuttu paljon, mutta itse en ihan täysin lämmennyt. Sinulle suosittelisin testiin legendaarista LP Nr.9-tuoksua.

Penhaligons Love Potion 9 vai se miesten versio? Minulle siis? Jostain syystä en ole koskaan oikein niitä testannut, vaikka kaupassa, jossa asioimme niitä onkin. Voisi kokeilla.

Penhaligons Love Potion 9 vai se miesten versio? Minulle siis? Jostain syystä en ole koskaan oikein niitä testannut, vaikka kaupassa, jossa asioimme niitä onkin. Voisi kokeilla.
Minusta se oli ihan tämä, oletin että on unisex. Oli aika hämärä, mutta jäi mieleen.
lp-no9.jpg

Siitä on pinkki naisten versio olemassa, ja aineet hieman erilaiset, jos oikein googlasin. En tuntenut tuoksua, mutta se voi johtua siitäkin, että ilmeisesti Penhaligons on vasta hiljattain ottanut nuo uudelleen tuotantoon.

LP9-Duo.jpg

No ihan niin metro en ole, että pinkkiä naisten tuoksua itseeni laittaisin :I Mutta joo, testaapa tuo miesten. Sympaattinen homomies yritti sitä kaupata Zurichissa.

Mä rakastan miesten tuoksuja! meen ihan sekaisin hyväntuoksuisista miehistä. Tänään bussilla kulkiessani, bussikuskilla oli ihan älyttömän hyväntuoksuista hajuvettä! Ahh, en vain kehdannut käydä kysymässä tuoksun nimeä 8)

Ärsyttävintä noissa tuoksuissa on vaan se, että mulla on ainakin todella hyvä tuoksumuisti ja muistan kaikkien tapailemieni miesten tuoksut...tai vähintään tunnistan jos kadulla jollain on samaa hajustetta. Se on sitten vähän paska juttu jos meinaan uudella miesystäväehdokkaalla on samaa hajuvettä kuin jollain entisellä miehellä, joka siis tuo paskoja muistoja mieleen.

Bossilla on hyvä ja Giorgio Armanilla nyt ainakin. En muista tarkemmin noita...

Cheapsmells.com:sta tullut tilattua kerran. Halpaa ja postikulutkin taisivat olla jossain parin kolmen punnan tienoilla yhdelle purkille. Myös toimitus oli melko nopea.

Jean Paul Gaultier LE MALE Summer 2009 - hajuvetenä
(ja jos ei kesätuoksua saatavana niin tavallinen Gaultieri, on vaan vähän voimakas omaan makuun)
ja
Jean Paul Gaultier sticki siihen niin niillä mennää.. ja tähän mennessä tytöt tykänny :)

mulla on vähän niinku toi heatseekerin haju. korjaamolla päivän töissä niin kyllä sitä alkaa hajut löytyyn, bensa, diesel, 2-tahti ja silkka paska

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom