Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Sä voit lähettää ne näytteet mulle. Omaan aristokraattisen, lähes jumalaisen hajuaistin hyvin muodostuneen nenäni ansiosta [havaitsen erilaiset tuoksut selvästi herkemmin kuin muut ihmiset]. Ovaalit sieraimeni väräjävät pienimmätkin hiput kosteille limakalvoilleni kuin mettä keräävät mehiläiset.

Näin ollen voin tupsutella niitä tuoksuja koehenkilöön joka löytyy samasta taloudesta, ja laitan sitten viralliset tuomiot tänne julkisesti. Voimme myöskin laajentaa tätä pienimuotoista ihmiskoetta niin, että oman tuomioni lisäksi useita vieraita [täysin puolueettomia, kokeesta tietämättömiä] naishenkilöitä käyvät nuuhkimassa ks. tuoksuja koehenkilön iholta. Pidetään sitä sellaisena "Troynpaluu suosittelee", "MissEvilEve tuomitsee" -kokeiluna.

Lupaan olla absoluuttisen totuuden torvena. Että lähetätkö? ;) :lol2:

...

Ei mitään, hyvä keskustelu. Troynpaluun tulisi lisätä kyllä tuohon user titleen joku "Edp Edt Kreivi" tms tittelin.

En lähetä, ne on varattu jollekin pojanklopille joka saa niillä jotain kivaa. Laittaisin mutta ei oo VIPejä. Ansaitsisin kyllä moiset jo pelkästään tässä threadissa auttamisesta, kundit olleet sen verran clueless.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rakas Hepinkeittäjä, ...
Pistä kaks niskaan ja yks ranteeseen. Jotain dödöä kainaloon, ihan sama mitä.

Ei noin paljoo! Johan tossa se likka pökertyy. Yks ranteeseen, josta hieraset sen tonne korvan taakse ja jos haluat vahvasti tuoksua, niin toinen niskaan.

Tai sitten mulla on kauheen herkkä hajuaisti?

Onneksi ei oo keritty salille, kun eihän siitä nyt olisi tullut mitään, jos sä olisit koko ajan ollut haistelemassa:D Tuota löytyy nimittäin dödönä...

Hahhahhaa :D "Keretty" ;)
Mutta eihän siinä olis mitään järkee tosiaan. Joudut hankkimaan erikseen treenidödön!

Policen Cosmopolitania ostin sekä dödönä että EDT- pullona. Täytyy sanoa että hyvälle tuoksuu kun on lähes poikkeuksetta tullu Axeja suihkittua :) Mut olihan niillä hintaaki...

Joo ihan hyvä että siirryit niistä axeista pois... ne on jotain todella kauheeta

Sellaisia keinotekoisen olosia suihkeita ja vieläpä jotenki kaikki niin samanlaisia keskenään. Sokkotestissä varmaan vois todeta hyvällä onnistumisprosentilla mitkä suihkeista on Axea ja mitkä sitten jotain muuta.

Tuota noin, tuota Eau De Toilettea suihkitaan ilmeisesti kaulalle, mutta voiko sitä laittaa mihinkään muualle?

Sellaisia keinotekoisen olosia suihkeita ja vieläpä jotenki kaikki niin samanlaisia keskenään. Sokkotestissä varmaan vois todeta hyvällä onnistumisprosentilla mitkä suihkeista on Axea ja mitkä sitten jotain muuta.

Tuota noin, tuota Eau De Toilettea suihkitaan ilmeisesti kaulalle, mutta voiko sitä laittaa mihinkään muualle?

Korvan taakse ja ranteeseen. Siellä on suonet pinnassa ja sykkiessään "levittävät" tuoksua pidempään.
Voihan sen toisenkin sykkivän upottaa hajuveteen, mutta tulos ei välttämättä ole haettu...... ;)

Sain joululahjaksi mimmiltä Armanin GIO tuoksun ja deodorantin. Mielestäni tosi hyvä. Miehekäs, raikas ja eikä ole liian voimakas.

Korvan taakse ja ranteeseen. Siellä on suonet pinnassa ja sykkiessään "levittävät" tuoksua pidempään.
Voihan sen toisenkin sykkivän upottaa hajuveteen, mutta tulos ei välttämättä ole haettu...... ;)

:D nojoo en kyllä siihen varsinaiseen sykkivään ajatellu mitään suihkia..

Empä muuten oo tuota tiennykkään että nuo vedet pitää suihkia paikkoihin jossa suonet sykkivät :rolleyes: No hyvä että selvisi sekin.

Vähän tulee hajusteita käytettyä eli pelkällä deodorantti linjalla mennään. Mutta mites puma create? Ei siitä ainakaan vittuilua ole tullut...

Ei noin paljoo! Johan tossa se likka pökertyy. Yks ranteeseen, josta hieraset sen tonne korvan taakse ja jos haluat vahvasti tuoksua, niin toinen niskaan.

Riippuu myös tuoksusta että miten vahva se on. Yksi sotkettu suihkaus ei riitä mihinkään. Oot väärässä.

Le Male on ainut jonka kanssa pitää olla skarppina, se on extremely potent kamaa. Pistin aamulla kaks kaulaan ja yks ranteeseen ja on kyllä aika noh sanoisko sielukas tuoksu.

Mites mä oon antanut itseni ymmärtää että hiuksissa tuoksut pysyy kaikkein kauimmin. Maalaisjärjellä ajateltuna tämä siis tarkoittaa, että korvan taakse tarkoittaakin hiuksiin korvan takana... ?!?!

CK:n One, Giorgio Armanin Acqua di Gio ja Emporio Armani on ollu mun vakituoksuja jo pitkään ja palaute hyvää... toivottavasti myös totta :D

Nyt tulee typerä kysymys, mutta onko esim. Nivealla erikseen jotain niitä hajusteettomia deodorantteja vai onko kaikki Niveat ~hajusteettomia? En ainakaan perusruokakaupasta löytänyt mitään missä olisi suoraan lukenut jotain hajusteettomudesta. Noi merkkidödöt tulee turhan kalliiksi, joten toi hajusteeton+edt yhdistelmä olis ehkä parempi.

ei ne hajustetut kaupan dödöt sieltä kainaloista teillä ukoilla mihinkään tuoksu. joten ihan hyvin voi olla jotain rexonaa tai niveaa kainalossa ja sitten edp/edt kaulalla. ihan fiksua senkin takia, että ainakin naisten merkkidödöt on aika tujuja ja itellä menee kainaloiden iho rikki jos yritän niitä käyttää. eikä ne oikein sitä hikoiluakaan vähennä mun mielestä.

troyn mainitsema le male on kyllä jännä. se tuoksuu jokaisessa kepappipaarissa näillä hoodeilla, teinidiskoissa, stokkan onewayssa jne jne missä pyörii trenikkäitä diskotukkia. MUTTA, silti se tuoksuu IHANALTA ja miehekkäältä ja kääntää pään erityisesti silloin kun sitä on miedosti jonkun ihanaisen aikuisemmankin miehen iholla. eli teinit eivät ole mun alitajunnassasi tätä pilanneet, vaikka monet sitä mieltä ovatkin.

le malea vaan siis, pojat (ja miehet)!

troyn mainitsema le male on kyllä jännä. se tuoksuu jokaisessa kepappipaarissa näillä hoodeilla, teinidiskoissa, stokkan onewayssa jne jne missä pyörii trenikkäitä diskotukkia. MUTTA, silti se tuoksuu IHANALTA ja miehekkäältä ja kääntää pään erityisesti silloin kun sitä on miedosti jonkun ihanaisen aikuisemmankin miehen iholla. eli teinit eivät ole mun alitajunnassasi tätä pilanneet, vaikka monet sitä mieltä ovatkin.

le malea vaan siis, pojat (ja miehet)!

Aivan. Mä niin haluaisin inhota sitä kun sitä on jokaisella ja niiden faijalla, mut en pysty. Niitä ainoita tuoksuja jotka rekisteröin samaa sukupuolta olevilla. Se on hyvä, so shoot me.

Ihan nuori kundi ei kyllä pysty kantamaan tota.

Täytyy tulla hehkuttamaan, että löysin taas Suomesta tätä älyttömän ihanaa tuoksua!

John Player Special on nimi, eikä edes ole kallis. Sport on eniten mun mieleen, mutta Blue kans ihan jees. Black varmaan vähän vanhemmalle miehelle.

En siis käytä itse, vaan tulin kertomaan, mistä tyttö tykkää :D

Todellakin, JPS... se on jotenki niin raikkaan miellyttävän huumaava.. Aiheutti meikäläisessä semmoista "nenä-kiinni-kaulaan" -efektiä.. :D

Todellakin, JPS... se on jotenki niin raikkaan miellyttävän huumaava.. Aiheutti meikäläisessä semmoista "nenä-kiinni-kaulaan" -efektiä.. :D

Jooooooo :kuola:

Arvatkaa mitä ostin poikkikselle joululahjaks... :rolleyes:

Hahhahhaa :D "Keretty" ;)
Mutta eihän siinä olis mitään järkee tosiaan. Joudut hankkimaan erikseen treenidödön!

No onneksi noita dödöjä löytyy muitakin merkkejä, ettei siitä jää kiinni :) Tai ehkä mun on parempi tulla sun kanssa salille ilman mitään tuoksuja, kun oot näköjään poikakaverin hankkinu(siis sitten kun me "keretään" :D). Ei tuu mitään mitään kiusauksia sulle katos... Tai mistä sitä tietää, jos oon niitä miehiä, joidenka hiki tuoksuu miellyttävältä :D

Ja tuosta herkästä hajuaistista vielä kans kommentoitava, ettet oo mitenkään erityisen herkkä. Kyllä aika monen muunkin naisen oon kuullut valittelevan liiallisesta suihkauttelusta. Mutta kuten TroynPaluukin tuolla jo selvitti, että tuoksujen vahvuuksissa on eroja. Jotakin voin suihkauttaa kaulaan, molempiin ranteisiin ja tukkaan eikä se siltikään kuulemma kummemmin tuoksu ja vaikutus loppuu siinä 3-4 tunnin jälkeen, kun taas jotakin voi suihkauttaa vain varovasti kaulalle sekä ranteisiin ja se tuoksuu vahvalta tuon 3-4 tuntia ja miedolta sitten vielä seuraavana päivänä...

Tosi. Esim Blue Amber oli sellaista että yhden suihkauksen pois saaminen vaati kolme suihkussa käyntiä.

Tänään viimeksi lounaalla mimmi kehui oivaa tuoksua. Väitin miehekkäästi etten tiedä mitä se on, vaikka tiesin. Ihan oikeassa oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom