Kertokaapa mielipiteitä Ralph Laurenin Polo Sportista ja Polo Blackista. Itse ymmärrän näistä kaikenmaailman tuoksuista yhtä paljon kuin atomin halkaisemisesta, mutta sisko on minulle tällasia ostellut (reilu 30v, voiko tämänikäisen ihmisen "tyylitajuun" luottaa?). Omasta mielestäni hyvin pärjäisi noilla Nivean ja Rexonan markettihajusteilla? Ainakin Nivean Dry on mielestäni paremman tuoksuista kuin tuo Polo Black, olenko siis viallinen vai muuten vain tyhmä ja henkisesti kehittymätön?
Näitä markettihajusteita olenkin pääasiassa käyttänyt, mutta vanhojentanssiharjoituksissa ym. tilanteissa missä hyvällä tuurilla päästään edes hajuetäisyydelle vastakkaisen sukupuolen kanssa, olen bruukannut käyttää tuota Polo Sportia (kohta lopussa, täytynee siirtyä Blackiin?:itku
. Ja onko todellakin näitä "aikuisten hajusteita", joita alle kaksikymppisten ei tulisi käyttää, eli siis haisee muka typerälle junnuilla?
Ainiin ja vielä perään kaikkien tyhmien kysymysten isoäiti, eli mitenkäs paljon näitä myrkkyjä sinne kainaloon pitäisi hieroa, eipä ole itellä mitään käsitystä. Ei ne omasta mielestä haise yhtään millekään (ainakaan sen jälkeen kun on heittänyt paidan päälle), laittoi miten paljon tahansa, mutta kaipa siihen hajuun itse turtuu? Ikinä ei kukaan ole sanonut että haisee liikaa dödö tai paska, eli kai nyt suurinpiirtein oikein tullut laitettua? Ja ei, en tarkoita tuolla paskan hajulla sitä, etten kävisi suihkussa ennen dödön laittoa (joku olisi kuitenkin jotain tuonnepäin heittänyt), sitä vain tulee joskus hikoiltua ja hien hajuahan noiden dödöjen kai tulisi myös peittää?
Eli on vähän
-olo näiden juttujen kanssa, ja en jostain syystä kehtaa keneltäkään kysyä, olo vain pahenisi. Eli kiitoksia teille, jotka vaivaudutte vastaamalla parantamaan elämänlaatuani:D
Ja lisätään nyt vielä kysymys perään kun kerran vauhtiin päästiin. Eli mitenkäs porukka yleensä on saavuttanut jonkin sortin syvemmän ymmärryksen tason näissä asioissa? Yritys ja erehdys? Kai nyt muutkin on joskus olleet yhtä kujalla kuin minä nyt?