Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Marketti hajuista jos valitsen jotain, niin käytän Axen Dark Temptationia. Omasta mielestä ihan menevän tuoksuista.. Sitten "parempana" hajuhujuna pidän Hugo Bossin Bossia.. Mutta saahan sitä tuoksua vaikka kuinka hyvälle, vaan kun ne naaman näkee niin kyllä ne naiset kaukaa kiertää :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Acqua di Parma Colonia Intensa

Vittu, vieläkin haiskahtaa omaan nenään, vaikka kävin suihkussa. Ihan jees tuoksu, tosin melkosen vahva.

Kertokaapa mielipiteitä Ralph Laurenin Polo Sportista ja Polo Blackista. Itse ymmärrän näistä kaikenmaailman tuoksuista yhtä paljon kuin atomin halkaisemisesta, mutta sisko on minulle tällasia ostellut (reilu 30v, voiko tämänikäisen ihmisen "tyylitajuun" luottaa?). Omasta mielestäni hyvin pärjäisi noilla Nivean ja Rexonan markettihajusteilla? Ainakin Nivean Dry on mielestäni paremman tuoksuista kuin tuo Polo Black, olenko siis viallinen vai muuten vain tyhmä ja henkisesti kehittymätön?

Näitä markettihajusteita olenkin pääasiassa käyttänyt, mutta vanhojentanssiharjoituksissa ym. tilanteissa missä hyvällä tuurilla päästään edes hajuetäisyydelle vastakkaisen sukupuolen kanssa, olen bruukannut käyttää tuota Polo Sportia (kohta lopussa, täytynee siirtyä Blackiin?:itku:). Ja onko todellakin näitä "aikuisten hajusteita", joita alle kaksikymppisten ei tulisi käyttää, eli siis haisee muka typerälle junnuilla?

Ainiin ja vielä perään kaikkien tyhmien kysymysten isoäiti, eli mitenkäs paljon näitä myrkkyjä sinne kainaloon pitäisi hieroa, eipä ole itellä mitään käsitystä. Ei ne omasta mielestä haise yhtään millekään (ainakaan sen jälkeen kun on heittänyt paidan päälle), laittoi miten paljon tahansa, mutta kaipa siihen hajuun itse turtuu? Ikinä ei kukaan ole sanonut että haisee liikaa dödö tai paska, eli kai nyt suurinpiirtein oikein tullut laitettua? Ja ei, en tarkoita tuolla paskan hajulla sitä, etten kävisi suihkussa ennen dödön laittoa (joku olisi kuitenkin jotain tuonnepäin heittänyt), sitä vain tulee joskus hikoiltua ja hien hajuahan noiden dödöjen kai tulisi myös peittää?

Eli on vähän:david: -olo näiden juttujen kanssa, ja en jostain syystä kehtaa keneltäkään kysyä, olo vain pahenisi. Eli kiitoksia teille, jotka vaivaudutte vastaamalla parantamaan elämänlaatuani:D

Ja lisätään nyt vielä kysymys perään kun kerran vauhtiin päästiin. Eli mitenkäs porukka yleensä on saavuttanut jonkin sortin syvemmän ymmärryksen tason näissä asioissa? Yritys ja erehdys? Kai nyt muutkin on joskus olleet yhtä kujalla kuin minä nyt?

Rakas Hepinkeittäjä,

RL Polo ja Black on molemmat hyviä. Black on näistä ehkä "kypempi" ja perus Polo (vai Polo Blue, en muista) helpompi. Nuo on tosin molemmat aika yleisiä. Oot kuitenkin selvästi nuori mutta hyvän päälle tajuava kaveri, niin avitan sua vähän tällä tiellä. Et ehkä vielä hokaa näitä klassisempia tuoksuja, eikä ne ehkä sovikaan noinkin nuorelle (17?). Heitän pari hyvää joita saa melkein mistä vaan, mutta niitä ei ole sun frendeillä. Juoksen vuorelle josset saa kehuja ihan mistä vaan näistä:

-Guerlain Homme (se uusin, alumiininen miehekäs pininfarinan suunnittelema pullo) - minttua ja irstasta seksiä pullossa
-Dior Higher Energy (raikas mutta yrttinen)
-Givenchy Pi (tuoksuu melkein pelkälle vanilijalle, tajuttoman makea)

Voit kiittää mua sitten kun se tanssipari lissu tunkee kieltä sun korvaan ja haluu laskea vuosirinkuloita sun parrusta kun ei voi uskoa miten 17-vuotias voi tuoksua noin hyvälle.

Edellinen postaaja joka mainitsi Parman Intensan pelasti mun päivän, usko ihmiskuntaan palaa.

Edit: Ei niitä kainaloon suihkita. Tässä on kyse eau de toiletteista, eli suihketta. Pistä kaks niskaan ja yks ranteeseen. Jotain dödöä kainaloon, ihan sama mitä.
En muuten tajua että jengi pistää vuodessa varmaan tonnin lisäravinteisiin ja satasen mikrokuitulihaspaitoihin ja puuhelmiin, mutta sitten halutaan tuoksua Axelta kun ei viitsitä dropata paria kymppiä tuoksuun joka kestää ainakin vuoden. Jos on noin juutalainen niin voi sitten vaikka käydä sokoksen tai stockan osastolla ja pyytää näytettä. "Hei, oot niin trendikkään oloinen neito että voisitko auttaa mua. Pitäisi löytää uusi tuoksu, mut en tajua näistä mitään kun mulla on GASPin takki. Voitko esitellä paria tai ehkä antaa jonkun näytteen niin ostan pullon jos pidän! Kiitos"

Viimeksi muokattu:
Sain tädiltä joululahjaksi tollasen Bruno Banani (Pure manin).. Kelpaako tyttärille??
Haisee omasta mielestäni vähä yhelle prätkän ketjurasvalle.. eli ihan jees :D
Taidan haista vähä paskalle ku sain viittä eri hajustetta jouluna :(

Eli tähän mennessä olen vain Nivean AquaCoolia yms. marketti-anti-perspirantteja kainaloon suihkutellut. Nyt sain kuitenkin joululahjaksi vähän "eksoottisempia" tuotteita, mutta silti deodorantteja; Ulric de Varensin First ja Oscar Laurentin Golden Lake. Molempia on myös Eau de Toilette -versioina.

Haluaisin nyt vain varmistaa: Eli ovatko deodorantit (ponnekaasupulloissa) näitä aineita jotka suihkutellaan kainaloon ja Eau de Toilettet (yleensä lasipulloissa) ovat niitä varsinaisia hajusteita joita laitetaan ranteisiin, niskaan jne?

Taidan haista vähä paskalle ku sain viittä eri hajustetta jouluna :(

No nyt mäkin ymmärrän, miksi mä aina jouluna saan noita. :D Oon vissiin vähän huono käyttäjä, kun noita tuppaa kerääntymään. Pari pulloa oon muistaakseni saanut loppumaan ja yksi on jollain festarireissulla pöllitty, mutta muuten nuo tuntuvat säilyvän isältä pojalle.

Ei helvetti. Jätkä kyllä suoltaa ihan mahtavaa tekstiä. Ja sitten en edes osaa itse tehdä eroa näille suihkeille ja deodoranteille. Enkä kyllä edes tiennyt että Ralph Laureneita on myös suihkeina, joten enpä osannut kertoa käyttäväni ihan vaan dödöä:nolo:. Eli nyt dödöllä tarkoitan niitä kainaloon hierottavia juttuja jotka ovat joko sellaisia rullia tai tavallaan "tikkuja" (on se perkele kun en edes tiedä miten näitä tulisi nimittää..). Mutta kuitenkin, suihkeisiin en siis ole hipaissutkaan, enkä varmastikaan ihan heti edes uskalla harkita moisia.

Elikkäs, ihan näin deodoranttien osalta, onko noilla Nivean ja Rexonan markettidödöillä verrattuina Ralph Laureneihin ym. mitenkä suuri ero? Itse en ainakaan osaisi sanoa kumpi nyt on parempi tuoksu, Nivea vaiko Polo Sport, en edes suoraan siitä purkista haistamalla. Ja kuitenkin tuntuu ettei ne mihinkään sieltä vaatteiden alta tuoksu kun niitä käyttää, tai itse en ainakaan haista, joten eikö se nyt ole ihan sama mitä käyttää? Vai pitäisikö ruveta vähän reilummalla kädellä laittamaan että alkaa tuoksua?:D

Onko näillä deodoranteilla edes muuta tarkoitusta kuin hien hajun peittäminen? (Onnistuu sekä halvemmilla, että myös kalliimmilla aineilla)

Ai että ihminen voi olla tyhmä ja tietämätön..

Ei helvetti. Jätkä kyllä suoltaa ihan mahtavaa tekstiä. Ja sitten en edes osaa itse tehdä eroa näille suihkeille ja deodoranteille. Enkä kyllä edes tiennyt että Ralph Laureneita on myös suihkeina, joten enpä osannut kertoa käyttäväni ihan vaan dödöä:nolo:. Eli nyt dödöllä tarkoitan niitä kainaloon hierottavia juttuja jotka ovat joko sellaisia rullia tai tavallaan "tikkuja" (on se perkele kun en edes tiedä miten näitä tulisi nimittää..). Mutta kuitenkin, suihkeisiin en siis ole hipaissutkaan, enkä varmastikaan ihan heti edes uskalla harkita moisia.

Elikkäs, ihan näin deodoranttien osalta, onko noilla Nivean ja Rexonan markettidödöillä verrattuina Ralph Laureneihin ym. mitenkä suuri ero? Itse en ainakaan osaisi sanoa kumpi nyt on parempi tuoksu, Nivea vaiko Polo Sport, en edes suoraan siitä purkista haistamalla. Ja kuitenkin tuntuu ettei ne mihinkään sieltä vaatteiden alta tuoksu kun niitä käyttää, tai itse en ainakaan haista, joten eikö se nyt ole ihan sama mitä käyttää? Vai pitäisikö ruveta vähän reilummalla kädellä laittamaan että alkaa tuoksua?:D

Onko näillä deodoranteilla edes muuta tarkoitusta kuin hien hajun peittäminen? (Onnistuu sekä halvemmilla, että myös kalliimmilla aineilla)

Ai että ihminen voi olla tyhmä ja tietämätön..

Eihän se itse deodorantti juuri mihinkään tuoksu. Sun pitää siis ostaa suihkutettavia. Mulla ois kasa hyviä näytteitä jotka voisin antaa kun voisit olla mun projekti.

Itse ostan aina tuoksuttoman dödön ja sen kanssa voi sitten käyttää mitä tahansa tuoksua.

Mäkin muistan kun 15-vuotiaana ostin YSL Jazz deo stickin ihan täpinöissä Tampereen stockalta ja se oli jotenkin noloa/homoa :haart: We've come a long way, baby.

^^Projekti? Ai että ihan koe-elukaksi pääsisin? Nou thänks.:lol2:

Mutta oikein paljon kiitoksia kun valaisit asiaa näiden deodoranttien ja tuoksujen osalta. Jospa sitä saisi kerättyä rohkeutta ja vaikka ostaisinkin jotain noista aikaisemmin suosittelemistasi tuoksuista.

Ja olipa muuten mukava kuulla että joku muukin on joskus uunoillut näiden kanssa.

Mulla ois kasa hyviä näytteitä jotka voisin antaa kun voisit olla mun projekti.

Sä voit lähettää ne näytteet mulle. Omaan aristokraattisen, lähes jumalaisen hajuaistin hyvin muodostuneen nenäni ansiosta [havaitsen erilaiset tuoksut selvästi herkemmin kuin muut ihmiset]. Ovaalit sieraimeni väräjävät pienimmätkin hiput kosteille limakalvoilleni kuin mettä keräävät mehiläiset.

Näin ollen voin tupsutella niitä tuoksuja koehenkilöön joka löytyy samasta taloudesta, ja laitan sitten viralliset tuomiot tänne julkisesti. Voimme myöskin laajentaa tätä pienimuotoista ihmiskoetta niin, että oman tuomioni lisäksi useita vieraita [täysin puolueettomia, kokeesta tietämättömiä] naishenkilöitä käyvät nuuhkimassa ks. tuoksuja koehenkilön iholta. Pidetään sitä sellaisena "Troynpaluu suosittelee", "MissEvilEve tuomitsee" -kokeiluna.

Lupaan olla absoluuttisen totuuden torvena. Että lähetätkö? ;) :lol2:

...

Ei mitään, hyvä keskustelu. Troynpaluun tulisi lisätä kyllä tuohon user titleen joku "Edp Edt Kreivi" tms tittelin.

Onkos tämä tämä juuri sitä täälläkin paljon kehuttua Armani Whiteä?

Onkohan tuo liian "setätuoksua" tämmöiselle pojan klopille?:)

Just tuo, sitä se on. Ja ei ole "setätuoksu", päinvastoin. En ihan äkkiä kuvittelisi tuota kovinkaan vanhoille miehille. Sopinee paremmin 18-40v ikäisille.

Just tuo, sitä se on. Ja ei ole "setätuoksu", päinvastoin. En ihan äkkiä kuvittelisi tuota kovinkaan vanhoille miehille. Sopinee paremmin 18-40v ikäisille.

Ok. Entä minkälainen tuoksu tuo Fahrenheit 32 on, kun sitä(kin) tunnuit kovasti kehuva? Jos pistäisi sellaisen vielä tuohon kylkiäisiksi...

Ok. Entä minkälainen tuoksu tuo Fahrenheit 32 on, kun sitä(kin) tunnuit kovasti kehuva? Jos pistäisi sellaisen vielä tuohon kylkiäisiksi...

Väärä vastaaja, mutta Fahrenheit 32 on ehdottomasti yksi viime vuosien parhaista tuoksuista ja monet tytöt on ainakin mulle sanonut tuoksuvani hyvältä, kun se on ollut käytössä. Ja mikä parasta... Epäilen, ettei moni mies uskalla käyttää sitä, kun lainasin kaverille sitä tässä pari iltaa sitten ja kaveri oli ihan:wtf: "Tämähän haisee vaniljalle! Ookko varma, ettet oo ostanu naisten tuoksuu?":D

Väärä vastaaja, mutta Fahrenheit 32 on ehdottomasti yksi viime vuosien parhaista tuoksuista ja monet tytöt on ainakin mulle sanonut tuoksuvani hyvältä, kun se on ollut käytössä. Ja mikä parasta... Epäilen, ettei moni mies uskalla käyttää sitä, kun lainasin kaverille sitä tässä pari iltaa sitten ja kaveri oli ihan:wtf: "Tämähän haisee vaniljalle! Ookko varma, ettet oo ostanu naisten tuoksuu?":D

Miehinen, vanilja kyllä tulee kivasti esiin, mielestäni "huumaava" tuoksu. Oma tuntuma olisi että se on äijempi kuin tuo Armanin White. Fahrenheit 32 on vuodelta 2007 eli "uusi" tuoksu, se perinteinen Fahrenheit on ollut jo vuosikausia. Mitään tuoksua en kyllä tilaisi itse sitä nuuhkimatta, mutta ei tuo ainakaan pahalle varmaankaan kenenkään mielestä haise.

Jotain uutta tuoksua olisi hakusessa. En halua mitään viinankatkuista äijälöyhkää iholleni, koska noiden haju tosissaan kirvoittaa itselläni oksennuksen kurkkuun.

Tähän asti on ollut perus halpiksia käytössä. Fishbone Man oli käytössä melkein pari vuotta.
distinguishes itself with a spicey note. Curry, black pepper, grapefruit, mugwort, and thyme define the head. The key note is ruled by a hint of chili, cinnamon, patchouli, conifer and lavender. Moss, amber and rockrose from the base note.
Fishbone-Man_vignette_parfum_grande.jpg

Sen jälkeen hädissäni ostin pullollisen Puman Aquaa, kun fishbonea ei enää tullut kaupasta vastaan.
includes notes of pink grapefruit, ginger, black pepper, melon, cylcamen, green tomato leaves, oakmoss, sandalwood, vetiver and birch.
2610_54930dc54d990dd19b204d11c638c276_main.jpg

Välillä on ollut käytössä emännän vaniljahajuvettä, kun omat liemet olivat loppuneet. Ei tuntunut liian tyttömäiseltä.:D

Jotain raikasta, mahdollisesti hedelmäistä pitäisi siis saada.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom