Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos täällä kenelläkään mitään sanottavaa Gosh:n tuoksuista? En nyt kirveelläkään muista, että mitä niistä joskus tuoksuttelin kaupassa, mutta oli jumalaisen hyvää. Aion käydä poistamassa rahapäivän tullen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy tulla hehkuttamaan, että löysin taas Suomesta tätä älyttömän ihanaa tuoksua!

John Player Special on nimi, eikä edes ole kallis. Sport on eniten mun mieleen, mutta Blue kans ihan jees. Black varmaan vähän vanhemmalle miehelle.

En siis käytä itse, vaan tulin kertomaan, mistä tyttö tykkää :D

Täytyy tulla hehkuttamaan, että löysin taas Suomesta tätä älyttömän ihanaa tuoksua!

John Player Special on nimi, eikä edes ole kallis. Sport on eniten mun mieleen, mutta Blue kans ihan jees. Black varmaan vähän vanhemmalle miehelle.

Haisteleeko/ kokeileeko naiset noin yleensäkin miehille tarkoitettuja tuotteita? :eek:

Haisteleeko/ kokeileeko naiset noin yleensäkin miehille tarkoitettuja tuotteita? :eek:

Joo! Jos on ostamassa lahjaksi, niin pitäähän niitä tuotteita tuoksutella kaupassa ja etsiä sopivaa.

Mutta kivempaa on kuitenkin haistella miestä eikä purkkia.. :)

Onneksi ei oo keritty salille, kun eihän siitä nyt olisi tullut mitään, jos sä olisit koko ajan ollut haistelemassa:D Tuota löytyy nimittäin dödönä...

Kertokaapa mielipiteitä Ralph Laurenin Polo Sportista ja Polo Blackista. Itse ymmärrän näistä kaikenmaailman tuoksuista yhtä paljon kuin atomin halkaisemisesta, mutta sisko on minulle tällasia ostellut (reilu 30v, voiko tämänikäisen ihmisen "tyylitajuun" luottaa?). Omasta mielestäni hyvin pärjäisi noilla Nivean ja Rexonan markettihajusteilla? Ainakin Nivean Dry on mielestäni paremman tuoksuista kuin tuo Polo Black, olenko siis viallinen vai muuten vain tyhmä ja henkisesti kehittymätön?

Näitä markettihajusteita olenkin pääasiassa käyttänyt, mutta vanhojentanssiharjoituksissa ym. tilanteissa missä hyvällä tuurilla päästään edes hajuetäisyydelle vastakkaisen sukupuolen kanssa, olen bruukannut käyttää tuota Polo Sportia (kohta lopussa, täytynee siirtyä Blackiin?:itku:). Ja onko todellakin näitä "aikuisten hajusteita", joita alle kaksikymppisten ei tulisi käyttää, eli siis haisee muka typerälle junnuilla?

Ainiin ja vielä perään kaikkien tyhmien kysymysten isoäiti, eli mitenkäs paljon näitä myrkkyjä sinne kainaloon pitäisi hieroa, eipä ole itellä mitään käsitystä. Ei ne omasta mielestä haise yhtään millekään (ainakaan sen jälkeen kun on heittänyt paidan päälle), laittoi miten paljon tahansa, mutta kaipa siihen hajuun itse turtuu? Ikinä ei kukaan ole sanonut että haisee liikaa dödö tai paska, eli kai nyt suurinpiirtein oikein tullut laitettua? Ja ei, en tarkoita tuolla paskan hajulla sitä, etten kävisi suihkussa ennen dödön laittoa (joku olisi kuitenkin jotain tuonnepäin heittänyt), sitä vain tulee joskus hikoiltua ja hien hajuahan noiden dödöjen kai tulisi myös peittää?

Eli on vähän:david: -olo näiden juttujen kanssa, ja en jostain syystä kehtaa keneltäkään kysyä, olo vain pahenisi. Eli kiitoksia teille, jotka vaivaudutte vastaamalla parantamaan elämänlaatuani:D

Ja lisätään nyt vielä kysymys perään kun kerran vauhtiin päästiin. Eli mitenkäs porukka yleensä on saavuttanut jonkin sortin syvemmän ymmärryksen tason näissä asioissa? Yritys ja erehdys? Kai nyt muutkin on joskus olleet yhtä kujalla kuin minä nyt?

Jatka vaan tota Nivea Dryn tai jonkun Rexonan käyttöä, toimii paaaljon paremmin kuin joku kallis deo-sticki. Sitten yrität lähennellä sitä vastakkaista sukupuolta niin ruikkaat hieman jotain hyväntuoksuista Eau de Toilette sprayta kaulalle ja avot, pääset neityydestäsi nopeammin kuin uskoitkaan.

Jatka vaan tota Nivea Dryn tai jonkun Rexonan käyttöä, toimii paaaljon paremmin kuin joku kallis deo-sticki. Sitten yrität lähennellä sitä vastakkaista sukupuolta niin ruikkaat hieman jotain hyväntuoksuista Eau de Toilette sprayta kaulalle ja avot, pääset neityydestäsi nopeammin kuin uskoitkaan.
Jos olisin huumorihemmo, olisin vastannut 'Terv. 30 v ja neitsyt'. Onneksi en ole :)

PS. Naisenko kaulalle piti ruiskuttaa sprayta?

Kertokaapa mielipiteitä Ralph Laurenin Polo Sportista ja Polo Blackista. Itse ymmärrän näistä kaikenmaailman tuoksuista yhtä paljon kuin atomin halkaisemisesta, mutta
sisko on minulle tällasia ostellut (reilu 30v, voiko tämänikäisen ihmisen "tyylitajuun" luottaa?).

Tahtoo tuonikäisen mielipiteen esim. Lagerfeld Classicista, jonka sain joululahjaksi :)
nimim. nivea dry:ta käytttänyt vuodesta x

Jatka vaan tota Nivea Dryn tai jonkun Rexonan käyttöä, toimii paaaljon paremmin kuin joku kallis deo-sticki.

Tähän olis kyllä kiva kuulla perusteet? :wtf:

Ite nuorempana käytin niitä parin euron axeja kun en muusta tiennyt. Joskus sitten bossia ostin muistaakseni laiva reissulla ja sen jälkeen on kyllä noista aivan halvimmista tajunnut pysyä erossa. Ne deodorantit vaikuttaa ehkä sen 5 minuuttia jonka jälkeen alkaa hiki löyhkäämään. Laadukkaalla deodorantilla menee semmosen 10-12 tuntia kirkkaasti ilman mitään ongelmia mutta sen jälkeen nekin alkaa pettää jos tekee jotain hommaa missä hikoilee kun sika. Normaalissa arki käytössä tulee käytettyä semmosta keskihintaista (ei niitä axeja tai rexonoita yms) deodoranttia kun eipä tuolla raksalla ole niin väliks mutta sitten jos muuten lähtee ihmisten ilmoille niin laadukkaampaa.

Tahtoo tuonikäisen mielipiteen esim. Lagerfeld Classicista, jonka sain joululahjaksi :)
nimim. nivea dry:ta käytttänyt vuodesta x

yleensä kaikki miesten merkkien perustuoksut on niitä parhaita. uudet kausituoksut ja muotituoksut on sitten sellaisia enemmän one hit wondereita. esim. ysl kouros, lagerfeld classic ja fahrenheit, chanelin miesten perustuoksut jne on tosi hyviä. ja juu, olen 34 v. joten en sitten tiedä miten teiniwompattien nenässä tuoksuu, mutta näin aikuisen naisen näkökulmasta tuoksuttelen mieluummin Miestä kuin jotain vesituoksuilla itsensä lotrannutta guidoa.

ARMANI_CODE_M.JPG

Nyt tällaisia aineita "kierrossa".

yleensä kaikki miesten merkkien perustuoksut on niitä parhaita. uudet kausituoksut ja muotituoksut on sitten sellaisia enemmän one hit wondereita. esim. ysl kouros, lagerfeld classic ja fahrenheit, chanelin miesten perustuoksut jne on tosi hyviä. ja juu, olen 34 v. joten en sitten tiedä miten teiniwompattien nenässä tuoksuu, mutta näin aikuisen naisen näkökulmasta tuoksuttelen mieluummin Miestä kuin jotain vesituoksuilla itsensä lotrannutta guidoa.

Kiitos, juuri siis "aikuisempaa" mielipidettä olin hakemassa kun oma ikäkin on jo lähempänä kolmeakymmentä.

Tähän olis kyllä kiva kuulla perusteet? :wtf:

Mulla noi Niveat ja Rexonat pitävät paljon paremmin kuin n.s laatu-stikit. Käytin kyllä nuorempana nuita Bosseja, CK:ta ym. mutta kyllä niistä pisti hienhaju aika äkkiä läpi. Nykyään pääsee sitten paljon halvemmallakin kun Nivean saa 3 euron pintaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom