Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Ylivoimaisesti Lacosten paras. Myös naisten mielestä;)

Style-in-Play-Eau-de-Toilette-Spray-75-ml_168__179_60.jpg

Parasta Bossia ikinä

Boss%20by%20Hugo%20Boss%205ml%20(Grey)%20men.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
*Yksi-kaksi-kolme. Yksi-kaksi-kolme. Yritä ymmärtää. Yritä ymmärtää*

Hieman kuin verrattaisiin hyvää medium-paistettua sisäfilepihviä ja hampurilaista. Kaikki tykkää hampurilaisesta, siitä ei voi olla pitämättä. Lapset ja lapsenmielisetkin pitää hampurilaisista.
Sisäfilepihvi on kuitenkin se juttu, mutta asian ymmärtäminen voi vaatia hieman aikaa.
Puhutaan aitoudesta ja luonteesta, juuri näin. Suosittelisin ensi stockan reissulla jättämään metro- ja homofobian GASPin takin taskuun ja tuoksuttelemaan niin että taju lähtee.

Demos sentään ymmärtää.

*Yksi-kaksi-kolme. Yksi-kaksi-kolme. Yritä ymmärtää. Yritä ymmärtää*

Hieman kuin verrattaisiin hyvää medium-paistettua sisäfilepihviä ja hampurilaista. Kaikki tykkää hampurilaisesta, siitä ei voi olla pitämättä. Lapset ja lapsenmielisetkin pitää hampurilaisista.
Sisäfilepihvi on kuitenkin se juttu, mutta asian ymmärtäminen voi vaatia hieman aikaa.
Puhutaan aitoudesta ja luonteesta, juuri näin. Suosittelisin ensi stockan reissulla jättämään metro- ja homofobian GASPin takin taskuun ja tuoksuttelemaan niin että taju lähtee.

Demos sentään ymmärtää.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10... Pitäisiköhän itsekin alkaa narskuttelemaan takahampaita ja käymään kierroksilla tämän tuoksukeskustelun takia? Ei...:rolleyes:

On hyvä jos sua Troynpaluu ymmärtää demos, hienoa. Et ole yksin. Tähän vastavetona voisin sanoa että luulen minullakin ymmärtäjiä olevan aika moni. [Toki voin olla väärässäkin]...

Se mikä tässä ärsyttää on se seikka että yhtäkkiä kaikki laadukkaiksikin mielletyt merkit ovat "paskaa" ja tuntuu että ainoastaan jotkut todella kalliit ja erikoiset olisivat hyviä, muut niin tehotuotettuja ja kaupallisia ym.

En todellakaan väitä että mäkkihampparit ja sisäfile olisivat jotenkin samanlaisia, sen enempää kuin että Axet voisi rinnastaa Armaneihin, mutta mielestäni tässä on nyt snobbailun ja mustavalkoisuuden raja ylitetty. Ei tuoksut ja merkit voi mikään uskon asia olla?
Lahkolaisuudelta vaikuttaa moinen fanaattisuus, ei pahalla ;) Miten hemmetissä threadista "Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää" saadaan aikaisiksi keskustelu jossa kerrotaan tiettyjä merkkejä ja tuoksuja absoluuttisena totuutena, ainoana oikeana faktana, ja painetaan maihin kaikki entinen?

Tuota en ymmärrä laisinkaan. Ehdottomuus ja mustavalkoisuus siis.

Edit: Tuo Gaspin takki feat. homofobiat ym olivat hieman alta riman, mutta ehkä tarpeen että ne mainitsit, kertonee aika paljon asenteestasi niitä henkilöitä kohtaan jotka erehtyvät Bossia, Armania ym "massatuotantoa" käyttämään sinun mainitsemiesi ylivertaisten tuoksujen sijaan. Mihin kastiin ne Rexona-, ja Axemiehet kuuluu? Ei ihmisiä enää ollenkaan?

Argh.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10... Pitäisiköhän itsekin alkaa narskuttelemaan takahampaita ja käymään kierroksilla tämän tuoksukeskustelun takia? Ei...:rolleyes:

On hyvä jos sua Troynpaluu ymmärtää demos, hienoa. Et ole yksin. Tähän vastavetona voisin sanoa että luulen minullakin ymmärtäjiä olevan aika moni. [Toki voin olla väärässäkin]...

Se mikä tässä ärsyttää on se seikka että yhtäkkiä kaikki laadukkaiksikin mielletyt merkit ovat "paskaa" ja tuntuu että ainoastaan jotkut todella kalliit ja erikoiset olisivat hyviä, muut niin tehotuotettuja ja kaupallisia ym.

En todellakaan väitä että mäkkihampparit ja sisäfile olisivat jotenkin samanlaisia, sen enempää kuin että Axet voisi rinnastaa Armaneihin, mutta mielestäni tässä on nyt snobbailun ja mustavalkoisuuden raja ylitetty. Ei tuoksut ja merkit voi mikään uskon asia olla?
Lahkolaisuudelta vaikuttaa moinen fanaattisuus, ei pahalla ;) Miten hemmetissä threadista "Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää" saadaan aikaisiksi keskustelu jossa kerrotaan tiettyjä merkkejä ja tuoksuja absoluuttisena totuutena, ainoana oikeana faktana, ja painetaan maihin kaikki entinen?

Tuota en ymmärrä laisinkaan. Ehdottomuus ja mustavalkoisuus siis.

Edit: Tuo Gaspin takki feat. homofobiat ym olivat hieman alta riman, mutta ehkä tarpeen että ne mainitsit, kertonee aika paljon asenteestasi niitä henkilöitä kohtaan jotka erehtyvät Bossia, Armania ym "massatuotantoa" käyttämään sinun mainitsemiesi ylivertaisten tuoksujen sijaan. Mihin kastiin ne Rexona-, ja Axemiehet kuuluu? Ei ihmisiä enää ollenkaan?

Argh.

Suurin osa tytöistä ei ole haistanut esim. Creedin Millesime Imperialia :) Tyylissä on kuitenkin kyse siitä, että erottuu massasta ja noilla Bosseilla se ei onnistu. On suorastaa ärsyttävää kun olet löytänyt kivan massa tuoksun ja huomaat että muut ihmiset käyttävät sinun hajuasi :)

Joo me ollaan kavereita ja syödään... vai miten se meni.

Hassua, miten näin päivänselvästä asiasta saa näin paljon jutunjuurta, kun sinä, evil-neiti, haluat ymmärtää väärin. Kukaan ei ole sanonut, että kaikki laadukkaiksikin mielletyt merkit ovat "paskaa". Tuon kirjoitit ihan itse. Se sen sijaan on sanottu, että iso osa muotitaloista tekee nykyään hajusteensa massamarkkinoille, ja enimmäkseen siksi, että se on taloudellisesti kannattavampaa kuin jatkaa vanhoilla linjoilla ja keskittyä luovaan parfymeriaan.

Sen lisäksi on kehotettu kaikkia katselemaan vähän nenäänsä pidemmälle ja kokeilemaan rohkeasti uusia asioita. Kukahan tässä konservatiivi ja fanaattinen oikein onkaan? ;)

PS. Minä olen käyttänyt hajutonta rexonaa, sebamedia ja nyt rocia deodoranttina. "Kalliin" brandin laittaminen kainaloihin on täysin rahan tuhlausta ja ainutlaatuinen supisuomalainen ilmiö. Jossain vaiheessa 90-luvulla osa suurista brandeistä teki deodorantteja suosikkituoksuistaan vain suomalaisten markkinoiden suuren kysynnän vuoksi - näin olen kuullut. En ole nähnyt yhtään ranskalaista, belgialaista tai kreikkalaismiestä, jolla olisi esimerkiksi Armanin tai Bossin deodorantti. Ja parempi niin.

Calvin Klein - Man. Ei tietoa vaikutuksesta siihen hullumpaan sukupuoleen mutta ihan jees kamaa, ei liian tykki odööri omaan nokkaan. Joku Le Male on aika jäykkää kamaa pitää päällä pitemmän päälle.

Tuli muuten äskettäin mieleen, että Armani Black rokkaa meikän nokkaan. Tosin vietin just mukavaa reissua tuolloin kun sen ostin, joten saattaa muistot ja sen sellaiset tuoda oman lisänsä sen hyvyyteen.

Ei se Armani tai mikä sitten onkaan tuoksu kuitenkaan samalta toisen päällä kuin sinun joten ei nyt aivan massatuotteesta voi puhua jos tarkkoja ollaan ;)

Niin tuota kovasti viljellään että hajut tuoksuisivat erilaisilta eri ihmisten päällä. Luulen kuitenkin että se riippuu enemmän siitä minne sitä suihkuttaa (ihon rasvasuus ja verenkierto). Ei se kyllä oikeasti ole paljoakaan ihmisestä riippuvaista oman kokemukseni mukaan.

Suurin osa tytöistä ei ole haistanut esim. Creedin Millesime Imperialia :) Tyylissä on kuitenkin kyse siitä, että erottuu massasta ja noilla Bosseilla se ei onnistu. On suorastaa ärsyttävää kun olet löytänyt kivan massa tuoksun ja huomaat että muut ihmiset käyttävät sinun hajuasi :)

Ymmärrän pointin tuolta osin, ei ole kiva asia jos 50% porukasta tuoksuu samalle. Omat Edt ja parfym-tuoksuni ovat osittain massaa, osittain eivät. Ostan tuoksuja mieltymyksen mukaan [en kuitenkaan koskaan halpiksia]. Osa on IN ja osa on OUT, tärkeintä on se että ne on mun juttu ja osa minua ja persoonaani. Vaikkakin valitsen sellaisia tuoksuja joita muillakin on, niin hyvin harvoin törmään samoihin tuoksuihin muilla. Ei ole ollut ongelmaa asian kanssa.

Hassua, miten näin päivänselvästä asiasta saa näin paljon jutunjuurta, kun sinä, evil-neiti, haluat ymmärtää väärin. Kukaan ei ole sanonut, että kaikki laadukkaiksikin mielletyt merkit ovat "paskaa". Tuon kirjoitit ihan itse. Se sen sijaan on sanottu, että iso osa muotitaloista tekee nykyään hajusteensa massamarkkinoille, ja enimmäkseen siksi, että se on taloudellisesti kannattavampaa kuin jatkaa vanhoilla linjoilla ja keskittyä luovaan parfymeriaan.

Sen lisäksi on kehotettu kaikkia katselemaan vähän nenäänsä pidemmälle ja kokeilemaan rohkeasti uusia asioita. Kukahan tässä konservatiivi ja fanaattinen oikein onkaan? ;)

Hassua on, tosiaan. Itseasiassa minä en halua ymmärtää väärin, miksi niin haluaisin? Siksi sijoitinkin sanan "paskaa" lainausmerkkeihin koska se on vain mielikuva, ei mikään absoluuttinen totuus jota tässä väkisin yrittäisin syöttää muille. Keskustelu on jo pidemmän aikaa ollut suhteellisen... hmm... "mielenkiintoinen" ja aikamoisen kärkkäitä mielipiteitä on saanut lukea jo ennen osallistumistani keskusteluun [siinä syy miksi osallistuin, huomasin että täällä on hieman voimakkaampaakin tyrmäystä/ohjausta suuntaan jos toiseenkin].

En ole konservatiivi enkä fanaattinen, en missään vaiheessa ole tyrmännyt mitään tuoksuja, en halpoja, en keskihintaisia, enkä kalliita. En yleisiä enkä erikoisia, en mitään. Sitä vastoin olen useaan otteeseen todennut, myöskin jo aiemmin tässä ketjussa [vuosia sitten vanhat postini] että en halua mustavalkoisesti painaa maihin edes niitä halpistuoksuja. Tiedän että nekin voivat hinnasta ja massatuotannosta huolimatta olla nautinnollisia aisteille, se jos mikä on tärkeää.

Ymmärrän kyllä erot Axeilla, Armaneilla ja muilla, sen suhteen ei ole ongelmaa. Kysymys on pikemminkin siitä etten pysty käsittämään mustavalkoista asennetta, sitä että luetellaan kuinka se ja se tuoksu on huono siitä ja siitä syystä, ja vain se ja se olisi hyvää jne.

Niin tuota kovasti viljellään että hajut tuoksuisivat erilaisilta eri ihmisten päällä. Luulen kuitenkin että se riippuu enemmän siitä minne sitä suihkuttaa (ihon rasvasuus ja verenkierto). Ei se kyllä oikeasti ole paljoakaan ihmisestä riippuvaista oman kokemukseni mukaan.

Itseasiassa tuoksut muuttuvat pelottavan paljon eri ihmisistä riippuen. Tästä syystä myöskin hajuvesiä ostaessa suositellaan että tuoksua kokeillaan, ja vasta seuraavana päivänä tehdään päätös ostoksesta. Liittyy samalla tuohon tuoksun pyramidiin, lopputulos ei välttämättä ole se mitä aluksi kuvitteli.

Hyvä esimerkki: Noin 13-14 vuotta sitten oli muotia käyttää Lancomen Poemea. Lukiossa oli luokallani neljällä tytöllä Poemea, ja vain kahden tuoksun tunnisti ylipäätään kyseiseksi tuoksuksi, tuoksui siis aivan erilaiselle jokaisella vaikka tuoksupisteinä käytettiin samoja paikkoja. Eräällä ystävälläni tuoksu oli täsmälleen sama kuin pullossa, itselläni taas lähinnä kissankusimainen. [Sama efekti käy monissa sitrustyyppisissä tuoksuissa itselläni, haisee pistävälle hielle jne]. Minun iholleni sopivia ovat makeat tai mausteiset, suhteellisen paksut ja tummatkin tuoksut. Mitä sitrusmaisempi tai kukkaisempi, sitä pahempi lopputulos.

Edit2: Siksi juuri eri ihmisillä tuoksut muuttuvat kun ihomme rasvaisuus/kuivuus on se suuri seikka tuoksun muodostumisen kannalta. Minulla on suht rasvainen iho joten sitrustuoksut muuttuvat pistäviksi ja härskiintyneen oloisiksi. Tällä hyvällä ystävälläni kellä Lancomen Poeme esim tuoksui ihanalle, on kuivahko iho :)

Hugo Boss In Motion toimii! Muutama päivä sitten baarissa pari tyttöä tuli kysymään mitä mä käytän kun tuoksun niin hyvältä! Kannattaa kokeilla!!Vienti varmaa!!

Sain tuliaisiksi muutama viikko sitten Emporio Armanin Diamonds for Menin ja se ainakin tuntuu ihan hyvin tyttöihin uppoavan ja kyllähän itekin tykkään siitä - paras Armani, jota oon suihkauttanut iholle. Saapa nyt vaan nähdä kuinka yleiseksi se muodostuu, kun aika hyvin sitä mainostetaan just tällä hetkellä lehdissä ja pyöriipä telkussakin mainos. Kuulun kans tosiaan siihen porukkaan, joka haluaisi enemmän yksilöllisyttä kuin pelkkää hyvää tuoksua. Toisaalta en tiedä tarvisiko tuosta kauheasti stressata, kun musta tuntuu, ettei täällä Pohjanmaalla miehet oo ainakaan vielä sisäistänyt Edt:n käyttöä. Aika harvalla omastakaan tuttavapiiristä taitaa olla minkään sortin Edt:tä(sitten vastapainoksi on muutama meitä, jotka haluaisi vaan lisää ja lisää:D). Axet ja dödöt yleensäkin on vielä täällä kovemmassa huudossa kuin Edt:t.

Oli vain harmittava takaisku saada nyt yksi tuoksu lisää kokoelmiin, kun olin just päättänyt kuluttaa nyt käytössä olevat loppuun ja sitten siirtyä pysyvästi tai ainakin pitemmäksi aikaa Diorin Hommen käyttäjäksi. Se on se tähän asti paras, jota oon käyttänyt tai ylipäänsä haistellut. Dior on muutenkin mun mielestä selvästi ykkönen näistä merkeistä, joita löytyy helposti markkinoilta. Erottuu aika selvästi muista, koska paljon jännempiä tuoksuja kuin muut ja ei voi oikeastaan puhua mistään "normituoksusta" kun puhut Diorista.

Replayn uusi miesten tuoksu vaatii hetken nuuskuttelua, mutta tuoksuu etenkin iholla ihan sairaan hyvälle :haart:

Missä vaiheessa nää hajusteet jää pois jäbiltä, en mä ainakaan tunne yhtään yli viiskybästä äijää joka noita suihkuttelis. Itekkään en oo mikään hajusteiden suurkuluttaja mut toisinaan joutuu peittämään oman luontaisen tuoksunsa ettei kaikki tytöt lähde mun vahvojen geenien perään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom