Miesten sporttifysiikkakilpailu - Men's Athletic Physique

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Voi, mä niin tykkäsin Fitness Expossa katsoa ihan kaikki lajit alusta loppuu, ei ollenkaan haitannut että sarjoja oli paljon. Kyllä tämänkin vielä mahtuu mukaan! Ja mitä tulee shortseihin, niin kyllä mulla noissa ukoissa pisti silmän ihan muut asiat.

Mutta olenkin herttaisen yksinkertainen ihminen, ja siksi juuri niin onnellinen.

Entä sitten? Ei se silti sulje sitä faktaa pois, että jollain übervärikkäällä printillä varustetut bermudashortsit on yleensä aika kauheita vaikka joku niistä tykkääkin. Melkein kaikki miehet käyttää huppareitakin ja naisetkin taitaa joskus niistä tykätä, mutta sekään ei sulje pois sitä faktaa, että suurinosa huppareista on rumia printtioksennuksia.
Jos joku tykkää katsella miehen päällä verkkatakkia, karjala lippistä, tuulipuvunhousuja ja kuraisia kolme vuotta vanhoja lenkkareita niin ei se varmaan silti tarkoita, että se asukokonaisuus on tyylikkäämpi esimerkiksi verrattuna johonkin bleiseri + chinot komboon?
Mutta pukeutukoon kukin mihin tahtoo, ei sillä niin väliä. Mutta fitness mallien päällä lyhyemmät shortsit tuovat paremmin reisiä esiin kuin pidempi lahkeiset, joten en tajua tarvetta reidet piilottaviin säkkeihin. Luulisi muuten, että pakkiksen porukallekin kelpaisi enemmän "keijot" lyhyet shortsit kuin pitkät reidet piilottavat? Jotenkin vaan sotii sitä vastaan, että porukka dieettaa kesäks jotta saa esitellä sitä päkkiä, mutta reisiä ei tarvitse tuoda esiin kun lyhyet shortsit on niin homot? Ei voi ymmärtää.

Nyt joudun olemaan jyrkästi samaa mieltä. Minua vituittaa kun shortsitkin on nykyään sellanen saatanan formaali näennäisen rento tyyliesine, jonka pitää olla vähintään nilkkaan ettei se ole ällö. VOI SAATANAN SAATANA kun mua vituttaa kun shortsit on yli polven; ne on sillon vaan liian pienet housut -EI shortsit. Kesää pitää juhlistaa pitämällä mukavan vähän päällä eikä pitämällä shortsien määritelmälliset kriteerit täyttävää rippikaapua. Kuinka päin VITTUA maailma on jos polvi on niin saatanan keijo asia HELVETIN HELVETTI.
Mun mielestä sellaset nilkannäyttävät hamehousut on myös dorkan näkösiä: nehän on tilavuudeltaan kaksinkertaiset perus talvipöksyihin verrattuna, kun sitä löysyyttä on lisätty niin perkeleesti. Mun mielestä puoleen reiteen on erittäin hyvä pituus eikä lainkaan keijo.

Voi, mä niin tykkäsin Fitness Expossa katsoa ihan kaikki lajit alusta loppuu, ei ollenkaan haitannut että sarjoja oli paljon. Kyllä tämänkin vielä mahtuu mukaan! Ja mitä tulee shortseihin, niin kyllä mulla noissa ukoissa pisti silmän ihan muut asiat.

Mutta olenkin herttaisen yksinkertainen ihminen, ja siksi juuri niin onnellinen.

Mahtuu mahtuu, mutta ikävää kun sitten nipistetään muualta eli kehonrakennuksesta viedään sarjaa pois näiden tieltä.yms

Miksihän laji lanseerataan Suomeen IMO melko typerällä "Sporttifysiikka" nimellä, kun aikaisemminkin on kelvannut suoraan
englanninkieliset(Classic Bodybuilding, Body Fitness, Athletic Fitness jne.) lajien nimet?!

Miksiköhän kehonrakennusta fanittava jengi haukkuu lajia gayksi? Ei se stringeissä keikkuminen ole ainakaan yhtään vähemmän homoa hommaa. :face:
Varmasti innostaa monia lajin pariin, kaikki kun eivät halua keikkua miesstringit päällä lavalla persposkien vilkkuessa. Ei sillä että haluaisin jotenkin kyseistä lajia puollustella.

Kyllähän nuo molemmat lajit välittävät homoeroottisia viboja.

Oletko kattonut lajin esiintymistä, ei jännitetä lihaksia, vaan kääntyillään ja kävellään kuin bikinifitness, tai mannekiini kisassa.
Tavalliset lyhyt lahkeiset uikkarit olisivat sopivat kaikkiin lajeihin, bodybuilding mukaan lukien.

Tavalliset lyhyt lahkeiset uikkarit olisivat sopivat kaikkiin lajeihin, bodybuilding mukaan lukien.
Sellaset peittävät reisien kaaren sekä pakaralihakset, jotka kuuluvat arvostelukriteereihin kehonrakennuksessa. Siellä niitä sitten kiskottaisiin ylöspäin porukalla :)

Sellaset peittävät reisien kaaren sekä pakaralihakset, jotka kuuluvat arvostelukriteereihin kehonrakennuksessa. Siellä niitä sitten kiskottaisiin ylöspäin porukalla :)

Eiköhän näihin olisi voitu jäädä, vain aidosti gay haluaa nähdä ne persegutsit.

1980_mr_olympia_065.jpg

Eiköhän näihin olisi voitu jäädä, vain aidosti gay haluaa nähdä ne persegutsit.
En nyt tiedä haukutko mua gayksi, eikä kyllä kauheasti kiinnostakaan, mutta kyllä mä ne cutsit haluan nähdä niillä ketkä ovat ne kovalla duunilla näkyviin saaneet. Samoin sadat muutkin suomalaiset heteromiehet :)

En nyt tiedä haukutko mua gayksi, eikä kyllä kauheasti kiinnostakaan, mutta kyllä mä ne cutsit haluan nähdä niillä ketkä ovat ne kovalla duunilla näkyviin saaneet. Samoin sadat muutkin suomalaiset heteromiehet :)

Yhdyn edelliseen!!

no-homo.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos oikeasti haluaa kilpailevaksi kehonrakentajaksi niin tuskin se kaatuu siihen, että joudutaan olemaan persposket paljaana lavalla. Tätä uutta lajia en vaan ymmärrä. Jos nää kilpailijat olisi pyörätuolissa niin ymmärtäisin. Mun mielestä kunnon kintut on vaan rock :rock:

Jos oikeasti haluaa kilpailevaksi kehonrakentajaksi niin tuskin se kaatuu siihen, että joudutaan olemaan persposket paljaana lavalla. Tätä uutta lajia en vaan ymmärrä. Jos nää kilpailijat olisi pyörätuolissa niin ymmärtäisin. Mun mielestä kunnon kintut on vaan rock :rock:

Mielummin alasti kuin noissa stringeissä. Missä tahansa muualla kuin keholavoilla noissa posehousuissa kekkuloimista pidettäisiin vahintäänkin pervona, eivät varmasti tee muuta kuin hallaa bodauksen julkisuudelle suuren yleisön silmissä.

Jaaha, ylimmässä kuvassa ilmeisesti ensimmäinen kilpailija tähän sarjaan: http://bodylehti.fi/?cid=6277. Ei kyllä kuvasta paljon saa selvää. Mielenkiinnolla odotellaan muitakin kilpailijoita.

Toi tyyppi on ihan älyttömän kovassa kunnossa ja sillä on isommat reidet kuin monella muulla vannoutuneella bodarilla. Mä ainakin odotan kuinka kovakuntosta väkee tonne menee koska tuo tyyppi on ainakin ihailtavassa kunnossa ja varmasti pärjäis bodaus lajeissakin :)

Toi tyyppi on ihan älyttömän kovassa kunnossa ja sillä on isommat reidet kuin monella muulla vannoutuneella bodarilla. Mä ainakin odotan kuinka kovakuntosta väkee tonne menee koska tuo tyyppi on ainakin ihailtavassa kunnossa ja varmasti pärjäis bodaus lajeissakin :)

Onkohan kaverista parempia kuvia tai esim blogia? Ois kiva nähdä minkätasoista porukka on.

Juu ja lehmät lentää..

Kultsalla esiteltiin minkälainen laji on kyseessä. Mielestäni tuossa on laji jossa kynnys nousta lavalle ei ole yhtä korkea kuin muissa keholajeissa, yleisökin vaikutti olevan innoissaan lajista, niin ei tuossa minun mielestä mitään negatiivista ole, vaikka onkin ihan jotain muuta kuin kehonrakennus.

Mitä mielipiteitä herätti muissa pakkislaisissa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom