Miesten sporttifysiikkakilpailu - Men's Athletic Physique

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
^Nuo Asoksen shortsit vasta keijot onkin.
Siltä se varmaan tuntuu, jos on tottunut pitämään jotain bermudashortseja koko elämänsä. Fakta nyt vaan on, että verrattuna tällaisiin:
J1BS2730-BILLABONG-1_720X900.JPG

Nuo linkittämäni ovat tyylikkäämmät. Ihan sama kuinka "keijot" ne nyt sitten ovat.

Polven alittavat shortsit vaan ovat ihan luonnostaan aika helvetin kauheita, eikä tarvitse olla mikään "keijo" että tajuaa mikä on hyvännäköistä ja mikä ei.

fox-comrade-cargo-shorts-46274-4123f.jpg

Ylläolevat shortsit on varmaan myös ihan vitun tyylikkäät ja nää alemmat on sellaset keijoilu shortsit, eikö niin?

nick-wooster-shorts-office-358.jpg

Kyllä mä ainakin miehillä mielummin kattelen tuollaisia pidempiä shortseja, kuin noita sun linkittämiä keijoja :D

Kyllä mä ainakin miehillä mielummin kattelen tuollaisia pidempiä shortseja, kuin noita sun linkittämiä keijoja :D
Entä sitten? Ei se silti sulje sitä faktaa pois, että jollain übervärikkäällä printillä varustetut bermudashortsit on yleensä aika kauheita vaikka joku niistä tykkääkin. Melkein kaikki miehet käyttää huppareitakin ja naisetkin taitaa joskus niistä tykätä, mutta sekään ei sulje pois sitä faktaa, että suurinosa huppareista on rumia printtioksennuksia.
Jos joku tykkää katsella miehen päällä verkkatakkia, karjala lippistä, tuulipuvunhousuja ja kuraisia kolme vuotta vanhoja lenkkareita niin ei se varmaan silti tarkoita, että se asukokonaisuus on tyylikkäämpi esimerkiksi verrattuna johonkin bleiseri + chinot komboon?
Mutta pukeutukoon kukin mihin tahtoo, ei sillä niin väliä. Mutta fitness mallien päällä lyhyemmät shortsit tuovat paremmin reisiä esiin kuin pidempi lahkeiset, joten en tajua tarvetta reidet piilottaviin säkkeihin. Luulisi muuten, että pakkiksen porukallekin kelpaisi enemmän "keijot" lyhyet shortsit kuin pitkät reidet piilottavat? Jotenkin vaan sotii sitä vastaan, että porukka dieettaa kesäks jotta saa esitellä sitä päkkiä, mutta reisiä ei tarvitse tuoda esiin kun lyhyet shortsit on niin homot? Ei voi ymmärtää.

Kyllä on shortsit sulle ny vähän turhan vakava juttu :) Noh, pitäähän sitä eriäviä mielipiteitä toki olla.

Se OT:stä.

Siltä se varmaan tuntuu, jos on tottunut pitämään jotain bermudashortseja koko elämänsä. Fakta nyt vaan on, että verrattuna tällaisiin:
J1BS2730-BILLABONG-1_720X900.JPG

Nuo linkittämäni ovat tyylikkäämmät. Ihan sama kuinka "keijot" ne nyt sitten ovat.

Polven alittavat shortsit vaan ovat ihan luonnostaan aika helvetin kauheita, eikä tarvitse olla mikään "keijo" että tajuaa mikä on hyvännäköistä ja mikä ei.

fox-comrade-cargo-shorts-46274-4123f.jpg

Ylläolevat shortsit on varmaan myös ihan vitun tyylikkäät ja nää alemmat on sellaset keijoilu shortsit, eikö niin?

nick-wooster-shorts-office-358.jpg
Et sitten yhtään rumempia vertailushortseja löytänyt tuohon ylimmäiseen kuvaan :). Se että noi sun linkittämät Asoksen lyhyemmät shortsit on nyt pituudeltaan trendikkäimmät ei ne tee niistä paljon vähempää keijoja minun eikä monen muunkaan mielestä, siis ne valkoiset puoleen reiteen ulottuvat. Ja minä kumminkin olen yleisesti ottaen hyvinkin vapaamielinen pukeutumisen suhteen. Aika vähissä on ne kaverit joilla noi puoleen reiteen ulottuvat näyttää oikeasti hyvältä eikä edes lievästi keijolta. Laita toki kuva itsestäsi vastaavissa niin voimme korjata tämän epäkohdan ajattelutavassamme.

Nuo vihreät cargoshortsit ei missään nimessä tyylikkäät ole mutta hyvinkin käytännölliset ja ajavat asiansa rennommissa kesämenoissa. Ei niitäkään ole pakko roikottaa tuolla tavalla että kalsarit näkyy. Tietysti tuokin on valitettavasti nykyään monella tapana. Jos tuo jannu ei noita roikottaisi niin pituus ei ulottuisi polven alapuolelle. Yleensäkäkin noissa kisakuvissa ne shortsit on yleensä tässä topicin lajissa polviin saakka eikö nilkkoihin niinkuin tuolla aiemmin virheellisesti sanoit. Se on tyhmännäköistä jos niin pitkät on, siitä voin olla samaa mieltä.

Alimmassa kuvassa on ihan tyylikäs setä kyseessä mutta vaikka noi shortsit onkin tässä tapauksessa todella tyylikkäät niin kyllä mä itse lähtisin mieluummin tuon asukokonaisuuden kanssa ihan housuissa liikenteeseen. Vaikka toi onkin hienosta muotiblogista otettu kuva ja vastaavia asukokonaisuuksia näkee catwalkeilla säännöllisesti miesten mallistoissa keväisin niin ei se nyt silti ole minusta kovin tyylikästä yhdistää bleiseriä, solmiota, valkoista paitaa ja shortseja. No tässä mielessä makuni on vanhoillinen mutta itse rakentaisin tuon asukokonaisuuden toisin. Noi shortsit toimisivat paremmin ilman tuota bleiskaa ja solmiota IMO. Mutta kuten sanottua shortsit on ihan tyylikkäät eikä mielestäni liian lyhyet mutta eihän nyt moisissa taas sitten minnekkään sporttifysiikkakisoihin mentäisi jos palataan lopulta alkuperäiseen aiheeseen. Nuo kun ei millään tasolla sporttiset vaatteet ole.

Et sitten yhtään rumempia vertailushortseja löytänyt tuohon ylimmäiseen kuvaan :). Se että noi sun linkittämät Asoksen lyhyemmät shortsit on nyt pituudeltaan trendikkäimmät ei ne tee niistä paljon vähempää keijoja minun eikä monen muunkaan mielestä, siis ne valkoiset puoleen reiteen ulottuvat. Ja minä kumminkin olen yleisesti ottaen hyvinkin vapaamielinen pukeutumisen suhteen. Aika vähissä on ne kaverit joilla noi puoleen reiteen ulottuvat näyttää oikeasti hyvältä eikä edes lievästi keijolta. Laita toki kuva itsestäsi vastaavissa niin voimme korjata tämän epäkohdan ajattelutavassamme.

Nuo vihreät cargoshortsit ei missään nimessä tyylikkäät ole mutta hyvinkin käytännölliset ja ajavat asiansa rennommissa kesämenoissa. Ei niitäkään ole pakko roikottaa tuolla tavalla että kalsarit näkyy. Tietysti tuokin on valitettavasti nykyään monella tapana. Jos tuo jannu ei noita roikottaisi niin pituus ei ulottuisi polven alapuolelle. Yleensäkäkin noissa kisakuvissa ne shortsit on yleensä tässä topicin lajissa polviin saakka eikö nilkkoihin niinkuin tuolla aiemmin virheellisesti sanoit. Se on tyhmännäköistä jos niin pitkät on, siitä voin olla samaa mieltä.

Alimmassa kuvassa on ihan tyylikäs setä kyseessä mutta vaikka noi shortsit onkin tässä tapauksessa todella tyylikkäät niin kyllä mä itse lähtisin mieluummin tuon asukokonaisuuden kanssa ihan housuissa liikenteeseen. Vaikka toi onkin hienosta muotiblogista otettu kuva ja vastaavia asukokonaisuuksia näkee catwalkeilla säännöllisesti miesten mallistoissa keväisin niin ei se nyt silti ole minusta kovin tyylikästä yhdistää bleiseriä, solmiota, valkoista paitaa ja shortseja. No tässä mielessä makuni on vanhoillinen mutta itse rakentaisin tuon asukokonaisuuden toisin. Noi shortsit toimisivat paremmin ilman tuota bleiskaa ja solmiota IMO. Mutta kuten sanottua shortsit on ihan tyylikkäät eikä mielestäni liian lyhyet mutta eihän nyt moisissa taas sitten minnekkään sporttifysiikkakisoihin mentäisi jos palataan lopulta alkuperäiseen aiheeseen. Nuo kun ei millään tasolla sporttiset vaatteet ole.
Noniin tulihan sieltä joku hyvin jäsennelty kommentti asiaan. Musta se missä asuu vaikuttaa siihen aika paljon mikä näyttää omasta mielestä homolta ja mikä ei. Jos asuu jossain perähikiällä ja näkee vaan niitä verkkatakkeja ja bensalenkkareita, niin totta vitussa tällanen asu näyttää homolta:
preppy-classy-dressed-black-men-fashion.jpg

Varmasti näyttää erittäin homolta, jos ei ole tuollaiseen tottunut. Tuollainen preppy (http://en.wikipedia.org/wiki/Preppy) tyylinen pukeutuminen on kuitenkin ihan täysin normaalia esimerkiksi Amerikassa nuorille jotka käyvät vähän parempia kouluja. Ei siis ole yllätys, että tuollainen nyt näyttää ehkä suomalaisesta homolta, mutta tuo on aivan normaalia tyylikästä pukeutumista.

Alimman kuvan tuossa shortsiviestissä nappasin tarkoituksella, koska kuvassa on muoti-ikoni Nick Wooster joka on juuri tunnettu siitä, että hän yhdistelee bleisereitä shortseihin ja onnistuu siinä tyylikkäästi.
Ja kun sanot: "vastaavia asukokonaisuuksia näkee catwalkeilla säännöllisesti miesten mallistoissa keväisin", osut kyllä aivan oikeaan. Ei tuollaista pukeutumista tapaa Suomessa edes Helsingissä kaduilla, joten ei ihmekään jos vaikuttaa oudolta.

Tulipas keijo olo puhua vaatteista näin paljon, mutta nyt on varmaan tarpeeksi saastutettu tätä lankaa mustien miesten ja erinäisten vaatteiden kuville joten offtopic voi loppua :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
^Aivan, mutta ei ne valkoiset lyhyet shortsit muuttuneet silti vieläkään yhtään tyylikkäämmiksi tai vähemmän keijoiksi, asui sitten Ivalossa tai New Yorkissa :rolleyes:.

Muuta analyysiä jengillä lajista?

Mun analyysi on, että voitat Suomenmestaruuden jos ja kun nouset lavalle! Kaikki huomasivat jo toissasyksynä esiintymistaitosi, mutta reiden mitta hiukan uupui, joten nyt on mahdollisuus korjata potti! Lähden sun kanssa kisaamaan ens syksynä, mutta pidätän vielä mahdollisuuden itselläni kisata Klssisessa Potibildingissä, sillä massiiviset reiteni ja etenkin perseeni eivät taida mahtua yksiinkään tuollaisiin housuihin :O

e: Tämä shortsitrendiväittely oli kyllä viihdyttävä :)

Jos nuo bermuda-shortsit on liian rumia, niin ainahan voi vetää ylleen joka sikaniskan lempparit:

mesh_training_short_450_white.webp

;)

Ihan kiva, että tulee uusia kilpasarjoja, mutta näin pienessä maassa tuskin löytyy joka sarjaan huippuluokan kisaajia. Ehkä tämä uus sarja on vähän niinkuin komeiden miesten CBB (jos turpavärkkiäkin arvostellaan) ilman pakollista kyykkäämistä :D

Miksiköhän kehonrakennusta fanittava jengi haukkuu lajia gayksi? Ei se stringeissä keikkuminen ole ainakaan yhtään vähemmän homoa hommaa. :face:
Varmasti innostaa monia lajin pariin, kaikki kun eivät halua keikkua miesstringit päällä lavalla persposkien vilkkuessa. Ei sillä että haluaisin jotenkin kyseistä lajia puollustella.

Kyllähän nuo molemmat lajit välittävät homoeroottisia viboja.

Miesten vaatteet perustuvat yleensä käytettävyyteen. Farkut kestää, vaatteissa on taskut, solmioon niistetään ja kalvosinnapit estää hihaan niistämisen (siis alunperin) jne..

Pitkät shortsit on käytännöllisiä surffauksessa; ylös noustessa reidet eivät raavi laudan karkeaan pintaan. Taskuissa voi jopa säilyttää autonavaimia kun rannat on turvattomia.

Noi kehonrakennuksen "tangat" paljastaa vehkeet ja perseen. Käytännöllisyys on sitä että paikat ruskettuu paremmin ja kiinnostuneet voi tiirata persettä ja palleja.

Uinti sujuu varmaan paremmin nivuksia enemmän peittävillä uimahousuilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom