Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs rasvaa sitten siihen kutinaan :nolo: ? Vai ajettava vaan niinkuin kaljukin useammin ?:rolleyes:

Hohoo, 35 -vuotias kyselee neuvoa 18 -vuotiaalta naiselta :D

Juuh, ei mulla muuta, karvat vaan veke :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi, ei saa sheivata mitään! Itse asiassa suosittelisin ennemmin liimaamaan lisää karvoja, tai hieromaan itseensä jotain karvankasvua kiihdyttävää linimenttiä. Etenkin reisiin. Totelkaa!

Reidet onkin asia erikseen,mutta ei saa olla mitään 70-80 luvun viidakkoa:urjo:

Juuh, ei mulla muuta, karvat vaan veke :rock:

NAUROIN TÄTÄ ITSEKIN ÄÄNEEN :lol2: saahan sitä kysyä .Lähinnä ajattelin tuota rasvan merkkiä:nolo:

:lol2:

No mutta kyllä mä oon ajanut niitä jo nuoresta asti;)

Arvasin:D ;)

e: sheivaa vaan, mimmit tykkää:kuola:

Olen tämän kyllä huomannut ...Kaljua ,partaa ja Sheivausta....Naiset tykkää Nallekarhuista...:love:

Tuli tosta karvojen ajelusta mieleen että, yhdellä kaverilla oli intissä semmoinen kaveri joka ajeli ihan kaikki karvat pois. Siis ihan kaikki muut paitsi kulmakarvoja, sitten se lähti välillä iltavapailla intin uimahalliin yleiseen saunaan.
Oli kuulemma jengi vähän katsellu pitkään ku tää kaveri oli pamahtanut saunaan.:D
Tää kaveri oli viel spolle, kuulemma muutenkin himmee. Uitteli välillä kuulemma penistä maitopurkissa josta muut sitä kaatoivat kahveihinsa.

Mitäs rasvaa sitten siihen kutinaan :nolo: ? Vai ajettava vaan niinkuin kaljukin useammin ?:rolleyes:

No mä ainakin levittelen nuita aftershave balsameita mahaan ja kaljuun keesin viereen.Palleihin jtn kosteusvoidetta kun ne meinaa muuten kuivua.Niin,ja kainaloihin.Voi jessus että muija tykkää ku pallit on karvattomat:whip:

No mä ainakin levittelen nuita aftershave balsameita mahaan ja kaljuun keesin viereen.Palleihin jtn kosteusvoidetta kun ne meinaa muuten kuivua.Niin,ja kainaloihin.Voi jessus että muija tykkää ku pallit on karvattomat:whip:

Kaikkeen se pakkotoisto vastauksen antaakin,kiitos näistä.....:D

Paskat ole keijjoa! Nuoleppas itse karvaisia palleja niin katotaan maistuuko:hyper:

Makuasia muillakin kuin koirilla. Harjoituksen puutetta jos jää hampaiden väliin, amatöörit.

Märät ja karvaset jalat on vaan jotenkin niin seksikkäät.

Korjattu.

Olen tämän kyllä huomannut ...Kaljua ,partaa ja Sheivausta....Naiset tykkää Nallekarhuista...:love:

Sheivattu nallekarhu, WTF?

Johan tuota on 5v tullu harrastettua. Pää, alakerta ja kainalot. Äkkiä tuo iho tottuu siihen ja vaikka välistä käykin sänki rehottaan, niin ei kutise enään. Mikäs se vauvoille tarkoitettu rasva oli mitä pystyy kanssa käyttämään?

kuljetko ilman housuja?

:lol2:

Ei jaksa helvetti tollaseen leikkiin lähteä. Eiks niitä saa olla sen jälkeen koko ajan ajamassa? Jonkun kivan minkin vuoksi voin vähän trimmailla alakertaa, mutta kainalokarvat?reisien karvat?? Eiks pieni :david: -turkki rinnan päällä oo vaan plussaa?:eek:
Vai onko vaativatko naiset nykyään kumppaneiltaan yhtä sileää ihoa kuin itseltään? Mitäh? Mitä järkeä siinä on? En mäkään haaveile mistään mimmistä kenellä on karvaiset jalat.

Sheivattu nallekarhu, WTF?

Niin ei ihan kaikkea tarvitse pois ajaa :rolleyes: Vain sieltä uimahousujen alta;)

Kaikki pois, karvaiset jalat saatan vielä hyväksyä mikäli ei näytä siltä että jalassa ois villahousut omasta takaa.

[vinkki]Perusvoiteilla voi myös ajaa esim. genitaalialueen sängen nätisti, sen kun levittää voidetta ja ajelee pois. Terä liukuu hyvin, ja iho jää sileäksi ja kosteutetuksi[/vinkki]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom