Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu sarjassamme ,tätä en ole kehdannut kysyä ? Mutta mites tuo muu sheivaus ? Itsellä ainoastaan positiivisia kommentteja " poslarista" :nolo: MITES ON MIMMIT ?

itse olen kainalot sheivannut aina.harva asia vituttaa niin paljon kuin kainalokarvat

Minua on jo pitkään mietityttänyt tämä asia, eli miehien karvanpoisto. Laskettaisiinko minut automaattisesti jonkin sortin homoseksuaaliksi, jos vaikka ajaisin jalat karvattomiksi? Tai kädet? Pese, kainalot?

laskettaisiin. kainalot annetaan anteeksi, mutta mikään saatanan posliini kulli ei miehille kuulu, se on pojille luontaista. siistiminen on eriasia.

Juu on tuota munien ajeluu testattu joskus ja ei se sänki siellä oikee miellyttänyt.

Tarkotinkin nyt vähän noita julkisempia alueita, esim reidet on niin perkeleen karvaset, että melkein hävettää.

juu on tuota munien ajeluu testattu joskus ja ei se sänki siellä oikee miellyttänyt.

Tarkotinkin nyt vähän noita julkisempia alueita, esim reidet on niin perkeleen karvaset, että melkein hävettää.

kuljetko ilman housuja?

laita pitkät sukat tai aja karvat, huom pelkästään sääret.

hyviä vinkkejä :D;)

Kainalot olen sheivannut säännöllisesti aina jo ihan hygieniasyistä, ja onhan se esteettisestikin kauniimpaa. Muuta karvoitusta siistitään sitten silloin tällöin...

:confused: Tääh, mitä hävettävää on jossian karvaisissa reisissä? :lol2:

Minua on jo pitkään mietityttänyt tämä asia, eli miehien karvanpoisto. Laskettaisiinko minut automaattisesti jonkin sortin homoseksuaaliksi, jos vaikka ajaisin jalat karvattomiksi? Tai kädet? Pese, kainalot?

Uaaah kaikki pois vaaan, elähän ujostele ollenkaan!!!!:evil: :kuola:

Ite kyllästyin aikanaan kattelemaan omaa karvamasuani.Nyt ajelen sen n.1-2vkon välein höylällä ja samalla menee aina pallit sileiksi.Pienen tupsun jätän nuin muuten.Kainalot silloin tällöin sileiksi ja pää kerran vkoon.Menee muuten höyliä aika pirusti:D .Varsinkin kesällä tai rantalomalla talvella.Rintakarvoja siistin välillä,mutta en ihan kokonaan.
T: Metrosexuaali

Jeeeee :hyper: itse meinasin saman ketjun joskus laittaa pystyyn, mutta ei kehdannu millään.
Jep jep, ihan posliinejakin ollaan oltu. :rock: Tai oli vähän pakko kun meni siistiminen reisille, niin ajoin kaikki pois. Muija ei ainakaan valittanut, mutta pojan kanssa ei kehdan hetkeen suihkuun samaan aikaa mennä. Se ois varmaan ihmetellyt, ja sit se ois saattanut vaikka tarhassakin ihmetellä ääneen..... oishan siinä kyllä saattanut pointsitkin nousta tarhantätien silmissä.:D

Edit: Lisäksi "se" näyttää silloin myöskin isommalta, mikä ei ikinä ole liian huono homma.

Uaaah kaikki pois vaaan, elähän ujostele ollenkaan!!!!:evil: :kuola:

Mitäs rasvaa sitten siihen kutinaan :nolo: ? Vai ajettava vaan niinkuin kaljukin useammin ?:rolleyes:

Mitäs rasvaa sitten siihen kutinaan :nolo: ? Vai ajettava vaan niinkuin kaljukin useammin ?:rolleyes:

mitä enemmän ajat, sitä vähemmän kutiset kun iho tottuu siihen;) voihan jotain hydrokortisonia kokeilla, se voi auttaa.

No ei nyt äkkiseltään tule homompaa hommaa mieleen kun se että äijä ajelee itkeseen kaikki karvat pois, siis kaikki. Toki itsellänihän ei karvoja juuri kasva, joten en sitten osaa sanoa millaista se on karvojen kanssa olla.

Turhamaista se kuitenkin on, kyllä miehellä pitää karvoja olla. Siistimisen tietenkin ymmärrän, mutta täysin karvattomana meneminen on kyllä aika Geijoa.

Toki taas bodykisat on eriasia.

Hyi, ei saa sheivata mitään! Itse asiassa suosittelisin ennemmin liimaamaan lisää karvoja, tai hieromaan itseensä jotain karvankasvua kiihdyttävää linimenttiä. Etenkin reisiin. Totelkaa!

Turhamaista se kuitenkin on, kyllä miehellä pitää karvoja olla. Siistimisen tietenkin ymmärrän, mutta täysin karvattomana meneminen on kyllä aika Geijoa.

Paskat ole keijjoa! Nuoleppas itse karvaisia palleja niin katotaan maistuuko:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom