Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
kuinka vanhoja olitte kun sheivasitte ekan kerran pallit? :D

:D

Vittu mikä kysymys... :lol2:

Mä en koskaan "aja" pallikarvoja, mut lyhennän kylläkin...Samoin munakarvoja... Muuten musta tulis arabi. Oon varmaan jotain angora-rotua, kun munakarvat kasvais varmaan puolmetrisiks, jos ei lyhentäis...

Pallikarvoja lyhentäessä tulee olla tarkkana, koska helposti leikkaa ohueen ihoon, jos lyhentää karvoja silleen, et pitää niistä kii ja sit leikkaa saksilla. -> Ei tunnu hyvältä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukaan ei ole tainnut nyppiä pinseteillä karvoja? Minä olen. Ei sillä että ylpeilisin, en saanut nypittyä kun alakerran. Vie aikaa ihan pirusti ja häviää nautinnossa monille muille asioille. Mutta voi pojat kun tulee sileetä!
Näin kesällä on jotenkin hygieenisempi ja puhtaampi olo, kun sheivailee kainalot. Tulee hikoiltua, ja tuntuu että se haju "jämähtää" jos on liika tuuhea viidakko. En saa kuulemma ajaa muuta kuin alapään nykyään, eukko pitää kaikista muista karvoista?! :eek: Kerrankin näin päin...

Suositelkaa hyvää ja suht edullista parta trimmeriä, jolla voi helposti rajata ja leikata "naama hiukset" sopivaan pituuteen?

Halvimmalla ja helpoimmalla pääset kun ostat partakoneen, jossa on trimmeri mukana. Pituutta ei voi säätää, mutta jos partaa pitää useasti ajaa, niin äkkiä sitä oppii kotiparturiksi;)

Voiko palleihin käyttää jotain karvanpoistoainetta? Partaterän vieminen kassi-alueelle kuumottelee pirusti.
Vähemmän se terä kuumottelee kuin karvanpoistoaineet. Nimimerkillä "se kylmägeeli alakertaan on vielä aika pientä" :rolleyes:

...Nimimerkillä "se kylmägeeli alakertaan on vielä aika pientä" :rolleyes:
Yllättävän moni ilmeisesti on kokeillut tuotakin?! Kaikki tietävät että ihan vitun typerä idea, mutta moni tietää miltä se tuntuu. Myös minä :itku:

Ei sillä höylällä tarvitse pelätä mitään, pitää vaan ihon suorana kun ajelee kasseja. Jos antaa ihon olla mutkalla niin silloin voi tulla naarmu. Ei muuta kuin shave-geeliä kasseihin ja ajelemaan. Ottaa vaan rauhassa eikä hätäpäissään hinkkaa 500 kertaa joka paikkaa, niin ei se iho pääse ärtymään. Ja ekana lyhentää saksilla, ettei tartte alkaa niittään niinku heinää. Hiustenleikkuukoneellakin voi yrittää, mutta sillä nappaa helposti ihoa matkaan. Kutinaa tulee, mutta se katoaa kyllä. Höylällä otan vaan kassit ja varren ja muun karvoituksen sitten lyhennän saksilla, ei kokonaan kalju nappaa. :D

Ja kainalot ja rinnan haivenet otan myös höylällä. Kesällä paljon parempi kun ei ole pusikkoa kainalossa.

Yllättävän moni ilmeisesti on kokeillut tuotakin?! Kaikki tietävät että ihan vitun typerä idea, mutta moni tietää miltä se tuntuu. Myös minä :itku:
Jaa, mä olen "kokeillut" tota sillei, että oon laittanu geeliä johki lihakseen ja sen jälkeen mennyt esmes kuselle pesemättä käsiä välissä. Jos en olis tolla tavoin tullut sitä kokeilleeksi, olisin luultavasti kokeillut jo senkin takia, että jengi väittää sen olevan jotain infernaalista.

Tulipa otettua selkä ja rinta karvattomiksi. Ihan hyvältä näyttää kun kattoo peilistä. Taidan ruveta pitää nää toistaseks tällasina. Muut karvat vielä jäljellä, enkä koe suurta hinkua niiden jyräämiseen.

On tuotakin tullut kokeiltua, ja lähinnä pientä kuumotusta tuli havaittua, hoosiannaa ei tarvinnut hoilailla. Balls of steel sitten ilmeisesti? Mielestäni mukavin tapa pitää kiwit sileinä kuitenkin, näin bodygroom-neitsyenä ainakin :D

Noniin. Ketjun rohkaisemana pyyhkäsin eilen nyt näin alkuun rinta sekä kainalokarvat pois. Kainaloissa pientä pistelyä havaittavissa.. normaalia, jotain lievittämään? Kokeilin myötä ja vastakarvaan ajella kumpiko paras?

Tästä kun rohkeutta keräilee niin valuttava tonne alapään osioon myös :D

Voiko palleihin käyttää jotain karvanpoistoainetta? Partaterän vieminen kassi-alueelle kuumottelee pirusti.
Äh mun vinkki on et käyttäkää ihan normaalia käsipelillä toimivaa terää jos munan karvat vaan ajatte. Ite käyttäny tota jo useemman kerran. On suht nopeeta (menee n.10-15min), pallit saa puhtaaks ilman pelkoo et kivekset hyppää ulos kuorestaan ja kun vetelee kaikki pois nii ei jää kutiamaankaan. Nii juu ja munapolkua ei kannata ajaa.

Ne näpyt tuntuisi tulevan, jos vähänkin hikoilet ajelun jälkeisenä päivänä tai parina... Pysyt vaan kuivana ja puhtaana, niin saattaa ilman rasvoja/voiteitaki selvitä.

Hohhoh, taitaa loppua meikäläisen ajelut vastakarvaan höylällä. Ihmetelly tässä jonkin aikaa kun on tuollainen kumma pieni patti poskessa josta tulee mätää jatkuvasti. Kaivoin sen sit lopulta auki niin sain vedettyä 2-2,5cm yhtenäistä partakarvaa ihon sisältä.

Minua on jo pitkään mietityttänyt tämä asia, eli miehien karvanpoisto. Laskettaisiinko minut automaattisesti jonkin sortin homoseksuaaliksi, jos vaikka ajaisin jalat karvattomiksi? Tai kädet? Pese, kainalot?

Melko karvaisena kaverina tekisi mieli testata, mutta en sitten tiedä mitä siitä ajateltaisiin, kun en ole ammattilaisuimari tai bodari valmistumassa kisoihin.

Mielipiteitä/kokemuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom