Mitäs rasvaa sitten siihen kutinaan? Vai ajettava vaan niinkuin kaljukin useammin ?
![]()
Hohoo, 35 -vuotias kyselee neuvoa 18 -vuotiaalta naiselta :D
Juuh, ei mulla muuta, karvat vaan veke

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs rasvaa sitten siihen kutinaan? Vai ajettava vaan niinkuin kaljukin useammin ?
![]()

Hyi, ei saa sheivata mitään! Itse asiassa suosittelisin ennemmin liimaamaan lisää karvoja, tai hieromaan itseensä jotain karvankasvua kiihdyttävää linimenttiä. Etenkin reisiin. Totelkaa!
Juuh, ei mulla muuta, karvat vaan veke![]()

:lol2:
No mutta kyllä mä oon ajanut niitä jo nuoresta asti;)
Tääh, mitä hävettävää on jossian karvaisissa reisissä? :lol2:
Kesän karuin ilmestys: Kalman kalpea karvajalkainen mies, joka nousee vedestä. Märät ja karvaset jalat on vaan jotenkin niin irvokkaat.

:lol2:
No mutta kyllä mä oon ajanut niitä jo nuoresta asti;)
Paskat ole keijjoa! Nuoleppas itse karvaisia palleja niin katotaan maistuuko![]()
en mäkää mitää karvojen valtakuntaa tykkää nuolleskella tuskin tykkää moni muukaan jätkä :
Hehaheeeeeeee:DAi pallejas?
Arvasin:D ;)
e: sheivaa vaan, mimmit tykkää![]()

![]()
No mä ainakin levittelen nuita aftershave balsameita mahaan ja kaljuun keesin viereen.Palleihin jtn kosteusvoidetta kun ne meinaa muuten kuivua.Niin,ja kainaloihin.Voi jessus että muija tykkää ku pallit on karvattomat:whip:
Paskat ole keijjoa! Nuoleppas itse karvaisia palleja niin katotaan maistuuko![]()
Märät ja karvaset jalat on vaan jotenkin niin seksikkäät.
Olen tämän kyllä huomannut ...Kaljua ,partaa ja Sheivausta....Naiset tykkää Nallekarhuista...![]()
kuljetko ilman housuja?
-turkki rinnan päällä oo vaan plussaa?