Hei, älkääpäs nyt niitä haaremihousuja ihan lytätkö. Jos nainen on pitkäsäärinen, hoikka ja hyvässä kuosissa, voi tuon tyyppinen housumalli olla ihan ok. Tällaisia tapauksia tosin on sangen harvassa.
Hammer time?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, älkääpäs nyt niitä haaremihousuja ihan lytätkö. Jos nainen on pitkäsäärinen, hoikka ja hyvässä kuosissa, voi tuon tyyppinen housumalli olla ihan ok. Tällaisia tapauksia tosin on sangen harvassa.
No ovathan nuo bodaajien housut uimahallissa ok. :D
Muuten kyllä tosi juntit. Samoin kuin nuo leikatut farkut.
Toissapäivänä leikkasin lahkeet farkuista, kun ei löytyny puhtaita shortseja. Sellaset about polveen ulottuvat sattui tällä kertaa tulemaan. Noi lienee kohtuullisen juntit myös, mutta viihdynkin ihan hyvin maalla.
Juntti-sanakin alkaa olla joillekin negatiivista. Itse miellän sen adjektiiviksi, joka kuvaa ihmistä, joka ei välitä muiden mielipiteistä eikä trendeistä, vaan on sellainen niin kuin itse haluaa ja olen siis itse helvetin mielelläni juntti. Viihdyn kaupungissakin ja oon nyt helteillä pitäny pari kertaa vaimarin kera/ilman paitaa siksari paistaen. Täällä kun on näköjään niin täydellisiä trendi-ihmisiä ettei paremmasta väliä.Ei mielestäni 40-50-vuotiaalla miehellä polven ylle jäävät shortsit ole dorkat.
rinnat ei kiinnosta, perseet enemmänTänään pisti kaupungilla silmään että tosi monella naisella on niin ohut toppi päällä nyt kesällä että rintsikat vilkkuu, tai niin löysä paita että ne vilkkuu ja näkyy selvästi sen takia.. Ja yleensä rintsikat vielä räikeää väriä. En tiedä onko muut bongannu tota tän kesän villitystä mut itse en ihan sille linjalle lähde, miehet varmaan tykkään :D
rinnat ei kiinnosta, perseet enemmän
Kyllä. Kunnon pyöreä pylly, jossa on tarpeeksi kokoa, kiihottaa seitsemän kertaa enemmän kuin mitkään tissit. Enkä tarkoita isoja läskiperseitä, vaan hyvinmuodostuneita.rinnat ei kiinnosta, perseet enemmän
Tästä en voisi olla enempää samaa mieltä. Tisseihin harvemmin kiinnitän huomiota mut pylly pitää olla kunnos!Kyllä. Kunnon pyöreä pylly, jossa on tarpeeksi kokoa, kiihottaa seitsemän kertaa enemmän kuin mitkään tissit. Enkä tarkoita isoja läskiperseitä, vaan hyvinmuodostuneita
Samoilla linjoilla jo toistakymmentä vuotta.Kyllä. Kunnon pyöreä pylly, jossa on tarpeeksi kokoa, kiihottaa seitsemän kertaa enemmän kuin mitkään tissit. Enkä tarkoita isoja läskiperseitä, vaan hyvinmuodostuneita.
Lukeminen vasta homoa onkin, siis voi ei!Niin tosiaan. Lyhyet uimasortsithan ovat ihan gay.