Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Onko speedot ok?

giorgio-armani-speedo.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haaremihousut naisella ok, riippuu tilanteesta ja naisesta. Itse kokenut ko. housut hyvinkin kiihottavina, ison perseen peittona, onks se nyt niin iso vai eikö oo... jokatapauksessa eli siinä tapauksessa aiheutti turvotusta elimessä. Oli pakko ottaa runkutpanot sen takia.

Mä olen ainakin niin juntti, etten kauheesti mieti miltä mun uimahousut näyttää kun uimahalliin lähden UIMAAN. Siis tottakai nyt jotain rajaa silloinkin, mutta en mä ole vielä ikinä sinne halliin lähtenyt ketään pokaamaan tai "esittelemään" itseäni..

Haaremihousut naisella ok, riippuu tilanteesta ja naisesta. Itse kokenut ko. housut hyvinkin kiihottavina.
Just kun mä olen ajatellut, että nuo on paras tapa karkoittaa eleettömästi kaikki perseenkyttääjät. Olen viipottanut hyvillä mielin löysissä housuissa, silloin kun ei tee mieli paljastaa yhtään mitään, eikä tarvetta näyttää yhtään seksikkäältä.

Ja tässä taasen on sopivat uimahousut. Minkä helvetin takia nykyään uidessa pidetään jotain bäggy-säggy systeemejä?
4051377_f520.jpg

Euroopassa nyt voi vetää vaikka munasilteen, eikä ketään kiinnosta. Jossain amerikassa noi on sitten jo ihan puhtaasti sellaista "Minäkin olen homo" -tavaraa.

Edit. Siis rannalla. Jossain uimahallilla treenatessa asia on vähän eri..

Häh, eikö uimassa voi käydä uimahousuissa? Sellaiset uimashortsit voi olla hyvännäköiset, mutta eivät takuulla ole yhtä hyvät uimiseen kuin kunnon uimahousut. Uimaan mennessä housujen ensijainen tehtävä on peittää kulli ja toiseksi oleellisin tehtävä on aiheuttaa mahdollisimman vähän vastusta vedessä. Tietenkin jos rannalla harrasta jotain chillailua yms. niin voi nuo tyylseikatkin tulla kysymykseen. Minä käytän uimarannalla kutakuinkin tuollaisia D.Yatesin postaamassa kuvassa olevia housuja.

Ja minusta osa noista naisten haaremihousuista on hyvänäköisiä, kuten myös jotkut "haalarit" ja kukkamekot. Haaremihousut > legginsit. Mekkoja näkee mielestäni aivan liian vähän.

Just kun mä olen ajatellut, että nuo on paras tapa karkoittaa eleettömästi kaikki perseenkyttääjät. Olen viipottanut hyvillä mielin löysissä housuissa, silloin kun ei tee mieli paljastaa yhtään mitään, eikä tarvetta näyttää yhtään seksikkäältä.

Varmaan vaikea elämä jos kuvittelee oman figuurin olevan niin upea, että se täytyy piilottaa häiritseviltä ja niin perin rasittavilta katseilta.

Minä olen naisten pukeutumisen suhteen paljon vapaamielisempi kuin miesten. Naiset ovat yleensä kauniita, elleivät sitten ole poikkeuksellisen rumia - ja näin on vain aniharvoin. Jos kaunis nainen pukeutuu huonosti, pukeutuminen on vain tasoituksen antamista kilpasisarille.

Miesten osalta kyse on taas jostain ihan muusta. Joku jo viittasi valkoiseen hihattomaan aluspaitaan. Minä otan esille vielä pahemman: hihattomat miesten paidat, joita on kahta eri tyyppiä: hihattomia t-paitoja ja hihattomia kauluspaitoja. Molemmat pitäisi lailla kieltää. Hihaton t-paita voi olla hyväksyttävä urheilukentällä tai kuntosalilla, mutta kaupungilla se on jotain aivan sietämätöntä.
gavin-rossdale-sleeveless-shirt.jpg

Sleeveless%20Shirt.jpg

Mun mielestä taas hihattomat näyttää niin kivalta miehillä (ja myös naisilla). Varsinkin jos on sopivan treenatut kädet. Hihattomat hupparitkin ovat aivan tajuttoman makeita.

Tosin tuo kuvan hihaton kyllä näyttää vähän semmoiselta ryysykasasta otetulta mökkipaidalta.

Hihattomat naisilla on ihan ok. Hihattomat miehillä on joko aivan täysin gay (ja huonolla tavalla) tai sitten mauton. Ihan käsivarsien koosta huolimatta. Pahimmassa tapauksessa molempia.

6040P-2T.jpg

Hihattomat rokkaa. Miksi nainen saa esitellä olematonta olka-käsiakselia jopa häissä(miehellä puku:wall:), mutta mies ei saisi kulkea vaimarissa edes kadulla, vaikka niiden hanskojen eteen mies on nähny PIKKUISEN enemmän vaivaa kun nainen. Itellä n.20 siistiä vaimaria, muutama kaulusmalli ja kesällä duunin ulkopuolella käytän lähes aina niitä, ja IMO näyttää hyvältä. Mieheltä evätään näköjään kaikki paljastava, ja nainen saa kyllä esitellä.

Niin ja mistä saa makeita hihattomia hupparigollegeja, oon koittanu ettiä mutta mistään ei meinaa löytyä :( ?

Saahan sitä esitellä vaikka kulliaan jos haluaa. Onko tyylikkäässä pukeutumisessa kuitenkaan kyse jostain bodattujen käsien esittelystä? Siitä vaan tank topissa ja speedoissa kaupungille, ei kukaan kiellä mutta ei tarvitse odottaa, että tullaan myöskään tyylikkäänä pitämään.

Hihattomat rokkaa. Miksi nainen saa esitellä olematonta olka-käsiakselia jopa häissä(miehellä puku:wall:), mutta mies ei saisi kulkea vaimarissa edes kadulla, vaikka niiden hanskojen eteen mies on nähny PIKKUISEN enemmän vaivaa kun nainen. Itellä n.20 siistiä vaimaria, muutama kaulusmalli ja kesällä duunin ulkopuolella käytän lähes aina niitä, ja IMO näyttää hyvältä. Mieheltä evätään näköjään kaikki paljastava, ja nainen saa kyllä esitellä.

Niin ja mistä saa makeita hihattomia hupparigollegeja, oon koittanu ettiä mutta mistään ei meinaa löytyä :( ?

Kuka tuon hihattoman pitämisen sinulta kieltää? Mene toki ulos hihattomassa ja niissä tiukoissa shorteissa, jos siltä tuntuu. Vaikea käsittää, miten syvälle hc-bodarin sieluun nämä asiat sattuvat. Oletko kenties miettinyt, että kaikki hauiskäännöt sekä ojentaja- ja pystypunnerrukset ovat menneet hukkaan, kun ihmiset eivät automaattisesti tulekaan koskettelemaan Big Guns'sejasi ja kumarru edessäsi?

Hihattomat rokkaa. Miksi nainen saa esitellä olematonta olka-käsiakselia jopa häissä(miehellä puku:wall:), mutta mies ei saisi kulkea vaimarissa edes kadulla, vaikka niiden hanskojen eteen mies on nähny PIKKUISEN enemmän vaivaa kun nainen.
Puhutko jostain tietystä naisesta vai naisista ylipäänsä? Jos yleistät, niin älä viiti.

Saahan sitä esitellä vaikka kulliaan jos haluaa. Onko tyylikkäässä pukeutumisessa kuitenkaan kyse jostain bodattujen käsien esittelystä? Siitä vaan tank topissa ja speedoissa kaupungille, ei kukaan kiellä mutta ei tarvitse odottaa, että tullaan myöskään tyylikkäänä pitämään.

Kovassa kunnossa oleva kaverin profiiliin IMO on hyvä kuulua se, että treenin jälki näkyy eikä sitä piilotella. Näin naisetkin tekee lähes poikkeuksetta, ei miehet sen huonompia ole.
Tank-toppi on eri kun perus hihaton. Speedot myös etovat. Ja minkä takia pitää aina olla niin tyylikäs ja muodikas, eikö riitä että näyttää omasta mielestä hyvältä, ja vaatteet tuntuvat päällä mukavilta.

Puhutko jostain tietystä naisesta vai naisista ylipäänsä? Jos yleistät, niin älä viiti.

Siis kyllähän aika monilla naisilla on olkapäät näkyvillä koko kesän, jos sitä tarkoitit. Se nyt oli kieliposkella että esiteltäisiin lihaksia :)

Judis, en kaipaa mitään kumarruksia, ja tosiaan käytän hihattomia(ei tank top eikä 10€ halpiskappaleita) edelleen duunin ulkopuolella jos aurinko paistaa. Lähinnä naurattaa tuo miesten vaatteiden suuri pinta-ala, ettei aleta heti pitämään homona. Ei naisia lesboina pidetä, vaikka vaatteita vähän onkin ;)

Mun pitää kyl sen verran tarkentaa, että mielestäni vain treenatut kädet näyttävät hyviltä hihattomissa miehillä. Ja olisi ihan kiva, jos kainaloista ei tursuaisi karvaa elegantisti sen paidan hihanreikien päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom