Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko speedot ok?
Just kun mä olen ajatellut, että nuo on paras tapa karkoittaa eleettömästi kaikki perseenkyttääjät. Olen viipottanut hyvillä mielin löysissä housuissa, silloin kun ei tee mieli paljastaa yhtään mitään, eikä tarvetta näyttää yhtään seksikkäältä.Haaremihousut naisella ok, riippuu tilanteesta ja naisesta. Itse kokenut ko. housut hyvinkin kiihottavina.
Ja tässä taasen on sopivat uimahousut. Minkä helvetin takia nykyään uidessa pidetään jotain bäggy-säggy systeemejä?
Just kun mä olen ajatellut, että nuo on paras tapa karkoittaa eleettömästi kaikki perseenkyttääjät. Olen viipottanut hyvillä mielin löysissä housuissa, silloin kun ei tee mieli paljastaa yhtään mitään, eikä tarvetta näyttää yhtään seksikkäältä.
Hihattomat hupparitkin ovat aivan tajuttoman makeita.
Olen.Ootko sä tosissas?!? :wtf:
Hihattomat rokkaa. Miksi nainen saa esitellä olematonta olka-käsiakselia jopa häissä(miehellä puku:wall, mutta mies ei saisi kulkea vaimarissa edes kadulla, vaikka niiden hanskojen eteen mies on nähny PIKKUISEN enemmän vaivaa kun nainen. Itellä n.20 siistiä vaimaria, muutama kaulusmalli ja kesällä duunin ulkopuolella käytän lähes aina niitä, ja IMO näyttää hyvältä. Mieheltä evätään näköjään kaikki paljastava, ja nainen saa kyllä esitellä.
Niin ja mistä saa makeita hihattomia hupparigollegeja, oon koittanu ettiä mutta mistään ei meinaa löytyä :( ?
Puhutko jostain tietystä naisesta vai naisista ylipäänsä? Jos yleistät, niin älä viiti.Hihattomat rokkaa. Miksi nainen saa esitellä olematonta olka-käsiakselia jopa häissä(miehellä puku:wall, mutta mies ei saisi kulkea vaimarissa edes kadulla, vaikka niiden hanskojen eteen mies on nähny PIKKUISEN enemmän vaivaa kun nainen.
Saahan sitä esitellä vaikka kulliaan jos haluaa. Onko tyylikkäässä pukeutumisessa kuitenkaan kyse jostain bodattujen käsien esittelystä? Siitä vaan tank topissa ja speedoissa kaupungille, ei kukaan kiellä mutta ei tarvitse odottaa, että tullaan myöskään tyylikkäänä pitämään.
Puhutko jostain tietystä naisesta vai naisista ylipäänsä? Jos yleistät, niin älä viiti.