Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Se on muuten jännä miten naiset saa kyllä pitää lyhyitä shotseja, vaikkei niillä ole etureiskoja. Mutta sitten kun mies on prässännyt, kyykännyt ja ojennellut itelle näyttävät etureidet hemmetinmoisella omistautumisella ja vaivalla, ne pitää piilottaa shortsienkin alle ympäri vuoden, hyvä että miehilläkin on oikeus olla seksikäs:jahas:

Taidat olla katkera siitä, että rankkaa bodaustasi ei arvosteta tarpeeksi. Tämä on tullut esille parisuhdepuolen keskusteluissakin. Vaihda toki harrastusta, jos tuolla tavalla et saa huomiota, joka sinulle eittämättä kuuluu. Ja mihin sinä aikuinen mies lupaa tarvitset? Pidä niitä lyhyitä shortseja, jos kerran mieli tekee. Varmasti tietyissä yökerhoissa saat ihailua osaksesi, joku voi tulla jopa koskettelemaan pakaroitasi, jotka piirtyvät seksikkäinä kireiden ja lyhyiden shortsiesi alta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pexi84 kyllä sulla on oikeus olla seksikäs. Laita hyvä mies ne lyhyet shortsit jalkaan vaan! :D
Eiköhän sellaset löydy, mutta toi homoasenne ketuttaa silti, vaikken juuri muiden mielipiteistä välitäkkään :) Muoti nyt vaan on asia, josta en ole yli päässyt, pidän sellaisia vaatteita jotka näyttää&tuntuu omasta mielestä hyvältä päällä ja sillä selvä.

Ja tottakai näyttää huonolta jos on muodottomat jalat ja karvat rehottaa huolella. Mutta kunnon sviippi, rusketus ja karvat ainakin siistitty ni alkaa näyttääkin jo hyvältä.

Paitsi että kun tällä nyt ei ole mitään tekemistä kyykkäämisen ja reisilihasten kanssa vaan sen, että lyhyet shortsit tuovat mieleen joko keski-ikäiset turistit tai sitten 70-luvun jalkapalloilijat. Seksikkyyteen se ei liity vaan ihan vain muotiin ja mielikuviin.

Minusta molemmat ovat ihan ok.

Mario Kempes
kempes.jpg

Lionel Messi
Messi.jpg

^Nuo onkin urkkashortseja, jotka menee kummankin mittaisina ihan jees.
Mutta semmoiset arkishortsit lyhytlyhytlahkeisena ei oo niin kovin hottista miehen päällä. Mun mielestä ainakaan.

Kummatkin urheilushortsit näyttäisivät kadulla hölmöiltä, koska ovat juurikin urheiluvaatteita. Mielestäni kyllä ylemmän kuvan shortsit ovat tosi seitkytlukulaisen näköiset ja saavat aikaan mussa sellaisen hihitysreaktion käyttöpaikasta riippumatta.

Makuasioita on tosi vaikea perustella, mutta en edelleenkään ymmärrä miten lyhyet shortsit ovat nuorella miehellä pappamaiset/homomaiset.

3657543339_400.jpg

Kummatkin urheilushortsit näyttäisivät kadulla hölmöiltä, koska ovat juurikin urheiluvaatteita. Mielestäni kyllä ylemmän kuvan shortsit ovat tosi seitkytlukulaisen näköiset ja saavat aikaan mussa sellaisen hihitysreaktion käyttöpaikasta riippumatta.
"Jos saat naisen nauramaan, saat sen myös sänkyyn." - En muista kuka

Itelle ei oo naurettu, ja tosiaan oon yhet farkut leikannu about puoliväliin reittä.

Tuossa rjs:n kuvassa olevilla miehillä musta nuo shortsit eivät ole homot vaan jotenkin sellaiset että "oon tosi snobi, lähden tästä kohta mun miljoonan euron veneelle, ja käyttäydyn kuin nelikymppinen!" ;)

Tuossa rjs:n kuvassa olevilla miehillä musta nuo shortsit eivät ole homot vaan jotenkin sellaiset että "oon tosi snobi, lähden tästä kohta mun miljoonan euron veneelle, ja käyttäydyn kuin nelikymppinen!" ;)

Mun mielestä se on matkalla kirjastoon pelaamaan shakkia, aulassa kiillottaa vaan ensin kengät :)

Toi kuva on 60-luvulta, joten kannattaa ottaa huomioon ettei silloin ollut isäntä-teepaitoja tai tribaalishortseja.

Ai löytyi kengistäkin urputettavaa... :D

Joo ei kadulle missään tapauksessa tietenkään, vaan juuri tolleen kun ovatkin, urheillessa.
Musta taas nää kasariurkkashortsit liikaleveine lahkeineen on kamalia (tulee mieleen yksi kakara-ajan kesäleiri, jossa yhellä melko nuorella ohjaajamiehellä oli tommoset, ja sieltä lahkeesta kyllä näky piiiiikkusen liikaa):
780391.jpg

^Joo, nuo ovat yhtä lailla koomisia musta.

Nyt kun asiaa syvällisesti mietin, niin sellaiset noissa aiemmissa kuvissa esitetyt, polven yläpuolelle ulottuvat (kunhan eivät ole kuitenkaan liian lyhyet) shortsit ovat miehellä ihan ok, jos mies on iäkkäämpi. Polven alle ulottuvat ovat enemmän nuorten miesten juttu ehkä. Ei mielestäni 40-50-vuotiaalla miehellä polven ylle jäävät shortsit ole dorkat. Mutta nuorella miehellä ne ovat sama juttu, kuin tätivaatteet ja mummobaskeri nuorella naisella.

Kaikki Ed Hardy vaatteet on kuvottavia! Taannoin, kun olin matkalla treeneistä himaan, ei ollut kaukana etten olis oksentanu dösään. Vieressä oli joku noin parikymppinen mimmi, jolla oli kaikki vaatteet Ed Hardyä. Tunnustaako joku täällä pitävänsä noista Ed Hardyistä?

Mulla on Ed Hardya... nuorempi pikkuveli kun näki mut ensimmäisen kerran Ed Hardyn pitkähihainen päällä, se totesi: "ihmisistä, jotka pitävät Ed Hardya on yksi kaksisanainen nimitys: white trash".:) Hänkin otti Ed Hardyn raskaasti.

Kiinnittääkö joku oikeasti shortsien pituuteen noin paljon huomiota?

Mun mielestä on ihan sama minkä pituiset shortsit miehellä on, kunhan ne sopivat kantajalleen (riippuu miehen omasta pituudesta, tyylistä jne jne). Mun poikaystävä käyttää pinkkejä ruudullisia shortseja (en muista ovatko polven yli vai ali, ei ole sellainen asia mihin kiinnitän tietoisesti huomiota) ja valitsee muuten aina bokserinsakin niin että ne sopivat muuhun asuun. Homohtavaa ehkä, mutta tosi tyylikkäästi homohtavaa.

726BlackLg2.jpg

ACFC09(1).jpg

url

Esim tollaset shortsit on suht mageet IMO. Ja nimenomaan helteellä, ei siis kun muutamana päivänä vuodessa. Farkkushortsit ei näytä tuon päällä kovin hyviltä, mutta ehkä parin vuoden päästä :)

Eiköhän sellaset löydy, mutta toi homoasenne ketuttaa silti, vaikken juuri muiden mielipiteistä välitäkkään :) Muoti nyt vaan on asia, josta en ole yli päässyt, pidän sellaisia vaatteita jotka näyttää&tuntuu omasta mielestä hyvältä päällä ja sillä selvä.

Ja tottakai näyttää huonolta jos on muodottomat jalat ja karvat rehottaa huolella. Mutta kunnon sviippi, rusketus ja karvat ainakin siistitty ni alkaa näyttääkin jo hyvältä.

No ihan turhaa välittää tuollaisesta. Aina löytyy joku jonka mielestä olet pukeutunut huonosti. Olen töissä yleensä farkut ja t-paita päällä, niin yksi 50-kymppinen nainen valisti mua, että pitäisi pistää chinot jalkaan ja kauluspaita päälle. Partakin pitäisi ajaa muka joka päivä, eikä saisi olla sänkeä. Nauroin vain takaisin.

Ai löytyi kengistäkin urputettavaa... :D

Eii löydy urputettavaa, kai nuo ihan hyvät on :D Tiedä kengistä mitään, mutta ajattelin että shortsien kanssa nahkakalossit eivät voi olla mukavat.
Mutta en puutu enää tähän miestin shortsit yli vai ali-keskusteluun, tiedän mikä miellyttää omaa silmää mutta muilla on eri silmät.

Itse pukeudun töihin siististi mutta töiden ulkopuolella saatan olla vaikka minkätason sotkukasa, kun menen/tulen salille/salilta tai ulkoilutan suurehkoa ja energistä koiraani. Asun Helsingin keskustassa mutta jos en ole menossa töihin tai tapaamaan kavereita asuni saattavat olla just kollarit ja joku hihaton paita plus lenkkarit. Tsägällä olen vielä hiessä tulossa salilta pois, tai yltäpäältä mudassa koiran kepinheittosession jäljiltä. Tätä ketjua lukiessa toivoo ettei kukaan katso ohikulkijoita kovin tarkasti :-D

Edit: ai Pexi84 laittoi kuvia, en vaan kuitenkaan voi sanoa että silmä lepäisi :-D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom