Hei, älkääpäs nyt niitä haaremihousuja ihan lytätkö. Jos nainen on pitkäsäärinen, hoikka ja hyvässä kuosissa, voi tuon tyyppinen housumalli olla ihan ok. Tällaisia tapauksia tosin on sangen harvassa.
Yleensäkin vaatteiden pitäisi olla sopivan kokoiset. Erityisesti miehillä vaatteet ovat pääosin joko aivan liian suuria, tai sitten leikkaus ei vain muuten istu yhtään. Ylileveällä kauluspaidalla tulee väkisinkin aivan järkyttävä insinöörilook. Pitkät ja leveät shortsit eivät kuulu yläasteen jälkeiseen elämään. Toinen tyypillinen vaatetusta ohjaava seikka suomalaisella miehellä on homoksi leimautumisen pelko. Sen takia pidetään sitten niitä saatanan rumia telttoja jalassa.
Naisillakin istuvuus on kaiken a ja o. Vaatteiden pitää olla omalle kropalle sopivat. Leggingssit hyväkroppaisella naisella näyttää aivan saatanan kuumalta, mutta vähänkään löysällä perseellä ne lähinnä aiheuttaa myötähäpeää.
Tai kuularingissä. Muuten kyllä tosi juntit. Samoin kuin nuo leikatut farkut.
Oltiin toissa kesänä Tropiclandian hotellissa aamiaisella, suomalaisten kuumimman kesälomansesongin aikaan. Siellä oli jollain kilpparikauluspaita, lyhyet saumaamattomat farkkushortsit, tennissukat, lippis ja puukengät. En vieläkään voi oikein uskoa tuota todeksi. Olisi pitänyt olla riittävästi pokkaa kuvaamiseen.
Toissapäivänä leikkasin lahkeet farkuista, kun ei löytyny puhtaita shortseja. Sellaset about polveen ulottuvat sattui tällä kertaa tulemaan. Noi lienee kohtuullisen juntit myös, mutta viihdynkin ihan hyvin maalla.
Toissapäivänä leikkasin lahkeet farkuista, kun ei löytyny puhtaita shortseja. Sellaset about polveen ulottuvat sattui tällä kertaa tulemaan. Noi lienee kohtuullisen juntit myös, mutta viihdynkin ihan hyvin maalla.
Loistavaa! Juntti-sanakin alkaa olla joillekin negatiivista. Itse miellän sen adjektiiviksi, joka kuvaa ihmistä, joka ei välitä muiden mielipiteistä eikä trendeistä, vaan on sellainen niin kuin itse haluaa ja olen siis itse helvetin mielelläni juntti. Viihdyn kaupungissakin ja oon nyt helteillä pitäny pari kertaa vaimarin kera/ilman paitaa siksari paistaen. Täällä kun on näköjään niin täydellisiä trendi-ihmisiä ettei paremmasta väliä.
Niin ja naisilla monesti ylistetään legginssejä vaikkei sitä sviippiäkään ole, mites miesten legginssit. Vois hommata sellaiset Kai Greenin keltaset ja kattoa ihmisten reaktioita, vaikka kaitsun päällä näytti ainakin ihan hemmetin hyvältä olematta tippaakaan gay.
Suurin osa rumista vaatteista johtuu oikeasti rumasta kropasta ja sitä kautta huonosta istuvuudesta.
Esim. leggingsit tai tube/ tank toppi hieman ylipainoisella naisella.
Kaunis nainen jolla on hyvä kroppa ja itsetunto saa melkein kaikki vaatteet näyttämään helvetin hyviltä.
Ed Hardy on mautonta, joo!
Lähinnä tilanteeseen sopimattomat vaatteet on inhokkeja. Läskeille ei telttoja, mutta ei makkarankuoriakaan. Mallinmittaset voi huoletta käyttää lähes mitä vaan.
Ite inhoon hippityyliä, batiikkikuvio, maanläheiset värit, roikkuvat vaatteet... Samoin tää "uus" hipster-tyyli sukkaa jonki verran. Antakaa nuttura takas pikkumyylle! Ja miehille ei pillifarkkuja. Joku hell-looks on aika hyvä esimerkki inhokkipukeutumisesta :D
Tänään pisti kaupungilla silmään että tosi monella naisella on niin ohut toppi päällä nyt kesällä että rintsikat vilkkuu, tai niin löysä paita että ne vilkkuu ja näkyy selvästi sen takia.. Ja yleensä rintsikat vielä räikeää väriä. En tiedä onko muut bongannu tota tän kesän villitystä mut itse en ihan sille linjalle lähde, miehet varmaan tykkään :D
Liian isot/löysät tunikat, hyi helvetti sentään mitä ikkunaverhoja jotkut heittääkään päälleensä :D
Myös se että ei ne leggingsit ole mitkään housut? Niin käsittämättömän rivon näköistä kun vähän semipulska naisihminen painelee jossain toppi päällä mikä ei edes peitä koko persettä niistä leggingseistä.
Tänään pisti kaupungilla silmään että tosi monella naisella on niin ohut toppi päällä nyt kesällä että rintsikat vilkkuu, tai niin löysä paita että ne vilkkuu ja näkyy selvästi sen takia.. Ja yleensä rintsikat vielä räikeää väriä. En tiedä onko muut bongannu tota tän kesän villitystä mut itse en ihan sille linjalle lähde, miehet varmaan tykkään :D
Kyllä. Kunnon pyöreä pylly, jossa on tarpeeksi kokoa, kiihottaa seitsemän kertaa enemmän kuin mitkään tissit. Enkä tarkoita isoja läskiperseitä, vaan hyvinmuodostuneita.
Monesti olen ns. huippumallien esitellessä vaatteita miettinyt, pitääkö kukaan sellaisia oikeasti päällä? Sen verran karmeita ja epäkäytännöllisen näköisiä ne ovat. Jos esimerkki pitää mainita niin tv-akka Maria Veitolan pukeutuminen on jotain aivan karmeaa (kuten eukko muutenkin). Qanin mainitsema Hel-looks on todellinen kauhugalleria sekä naisten että miesten pukeutumisen kohdalla.
Kyllä. Kunnon pyöreä pylly, jossa on tarpeeksi kokoa, kiihottaa seitsemän kertaa enemmän kuin mitkään tissit. Enkä tarkoita isoja läskiperseitä, vaan hyvinmuodostuneita
Kyllä. Kunnon pyöreä pylly, jossa on tarpeeksi kokoa, kiihottaa seitsemän kertaa enemmän kuin mitkään tissit. Enkä tarkoita isoja läskiperseitä, vaan hyvinmuodostuneita.
Mua ihmetyttää joidenkin naisten legginsien pitäminen; on sitten hellettä tai pakkasta niin aina nuo "naisten pitkät kalsarit" päällä. Löytyy noidenkin käytölle varmaan sopiva keli, mutta ei nyt saatana helteellä!
Alle polvipituiset shortsit näyttää kyllä hiukan oudoilta tämän hetkisellä muotisilmällä. Tässä on sen näköisiä shortseja jotka hyväksyn. Tai no nuo takimmaiset on jo turhan löysät ja rumalla kuosilla.
Ja tässä taasen on sopivat uimahousut. Minkä helvetin takia nykyään uidessa pidetään jotain bäggy-säggy systeemejä?