OK. Eli tuollainen ei-istuva ja perseen yli yltävä lötkö, josta puuttuu hihat on tyylikäs. Kokonaisuuden ilmeisesti kruunaa vielä tyylikäs väritys..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähinnä naurattaa tuo miesten vaatteiden suuri pinta-ala, ettei aleta heti pitämään homona. Ei naisia lesboina pidetä, vaikka vaatteita vähän onkin ;)
En mä sua eritoten meinannutkaan. Kyllä niitä hihattomia pitää muutkin kesähelteellä baareissa, harvassa on toki. Ja tyylikkyys katsojan silmissä. Esim tossa frendillä ihan perusmakee vaimari, tyttöjä ympärillä, ja ihan cittarista :D http://www.digipaper.fi/pirkka/44524/index.php?pgnumb=8 Toki kalliimmalla saa siistimpiä, enkä nyt löydä kuvia niistä.Juurihan minä muutama sivu sitten suosittelin mieluummin hieman lyhyempiä sortseja kuin pitkiä miehille, eikä se minusta ole huonon maun tai homouden merkki, vaikka polvi ja vähän reittä miehellä näkyykin. Riittää, kun yhdistelmä on tyylikäs. Sen sijaan en ole tähän päivään nähnyt yhtään tyylikästä hihatonta paitaa miehen päällä - anteeksi vain kaikki klubeissa bailatessamme hihattomia pitäneet homokaverini sekä isohauiksiset bodarit.
Tuo oli lähinnä, jonka löysin nopealla haulla. Mutta joo, tuollainen vähän löysä (en pidä miehillä liian kireistä vaatteista muutenkaan), mutta saisi olla vyötäröltä hieman tiukempi tai sitten pikkusen lyhyempi.OK. Eli tuollainen ei-istuva ja perseen yli yltävä lötkö, josta puuttuu hihat on tyylikäs. Kokonaisuuden ilmeisesti kruunaa vielä tyylikäs väritys..
Olen.
Mielellään tarttis olla vielä vetoketju edessä. Ihan ykkösvaate miehellä. Tykkään. Mutta mä olenkin käsifani.
En mä sua eritoten meinannutkaan. Kyllä niitä hihattomia pitää muutkin kesähelteellä baareissa, harvassa on toki. Ja tyylikkyys katsojan silmissä. Esim tossa frendillä ihan perusmakee vaimari, tyttöjä ympärillä, ja ihan cittarista :D http://www.digipaper.fi/pirkka/44524/index.php?pgnumb=8 Toki kalliimmalla saa siistimpiä, enkä nyt löydä kuvia niistä.
Tai en tiedä onko asiat muuttuneet kun viimeksi baarissa tullut käytyä 3 vuotta sitten
Talvella se on minunkin mielestä mautonta jopa yökerhossa.
No jopas on hieno. Tohon vielä lyö seuraksi ne aikasemmat tribaalipöksyt.
Pyrin pukeutumaan tilaanteen vaatimalla tavalla. Liian kireä tai paljastava pukeutuminen näyttää monesti ainoastaan mauttomalta ja turhalta huomionhakuisuudelta. Esim. jos naisella on se perä ja etumus niitä parhaita puolia figuurissa, niin tuskin niitä tarvitsee erikseen vielä frontata. Tyrkyillä on harvemmin enää muuta, esim. älyllistä tarjottavaa.Varmaan vaikea elämä jos kuvittelee oman figuurin olevan niin upea, että se täytyy piilottaa häiritseviltä ja niin perin rasittavilta katseilta.
Meinaatko, että kun on naapuri? Vai paidan väriä?OK. Eli tuollainen ei-istuva ja perseen yli yltävä lötkö, josta puuttuu hihat on tyylikäs. Kokonaisuuden ilmeisesti kruunaa vielä tyylikäs väritys..
Uimaan mennessä housujen ensijainen tehtävä on saada kulli näyttämään mahdollisimman isolta ja toiseksi oleellisin tehtävä on saada kulli näyttämään vähän vielä isommalta. Tietenkin jos rannalla harrasta jotain chillailua yms. niin voi nuo tyylseikatkin tulla kysymykseen. Minä käytän uimarannalla kutakuinkin tuollaisia D.Yatesin postaamassa kuvassa olevia housuja.
Meinaatko, että kun on naapuri? Vai paidan väriä?
Ainoa paikka missä noita voi pitää on pinnan alla, jos ei käytä märkkärihuppua sukeltaessa.
Mulla on salilla moinen aina mukana. Joten hyväksyn.^ Toi naisen bandana on ok mikäli on kyse esim festareista (hiukset ei niin freesit) tai salitreeni (imee hikeä). Mutta enpä ole normaalisti katukuvassa pahemmin tuollaisiin törmännytkään.