Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on ollut työkäytössä. Aika pirusti mukavampi ja käytännöllisempi pitkähihaiseen verrattuna, enkä kyllä näe varsinaisesti mitään ulkonäköongelmaakan, mutta käyttötarkoituksen ja tilanteen mukaan toki.
Toi on itseasiassa vähän se pointtikin. Sellainen päällä näyttää vähän missä tahansa että on siellä töissä. Töissä varmaan onkin kesällä oikein passeli jos kauluspaita on pakollinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miehellä ns. Juupajokelainen peräkamarinpoikalookki, johon kuuluu dressmanin farkut ja ruudullinen kauluspaita, jossa on lyhyet hihat.

Aikalailla meikäläisen kesäinen työvaatetus.

26927677064_69bd6c3ecd_z.jpg

Jos tää on ihan urpoa ja pikeetäkään ei saa laittaa, niin mitäs sitten?

En viitsi bändipaidoissakaan tai treenipaidoissa töihin tulla...

Okei, saat mun hyväksynnän tälle kombolle. Farkuista ei oikeestaan huomaa, että ne on Dressmannilta eikä paitakaan vaikuta äidin ostamalta.

6002.jpg

Lähes mikä tahansa Gazogilla myytävä, myös naisten ns. yh-trikoot. Erityismaininnan kuitenkin ansaitsevat farkut. On kulutusta, detaljia, paikkaa, vetskaria, valkaisua, taskua, mitä tahansa mahdollista ryönää, ja tämä kaikki yhteen ja samaan farkkupariin angettynä. :yäk:

Viimeksi muokattu:
Haaremihousut ja Ilvekset Keskiseltä tarjoushaukka Jorma look "Pyllyhousut". Nykäsmasafarkut on kanssa vitun kauheaa katseltavaa.:yäk:

Napapaidat ois saanu jättää tulematta muotiin taas kerran. Ne oli ihan jees sillon 90-luvulla, mut ei enää. :yäk: Ja sit tää tämän hetken muotivillitys, lyhyt ja leveä paitamalli, that fits nobody.

Lähes mikä tahansa Gazogilla myytävä, myös naisten ns. yh-trikoot. Erityismaininnan kuitenkin ansaitsevat farkut. On kulutusta, detaljia, paikkaa, vetskaria, valkaisua, taskua, mitä tahansa mahdollista ryönää, ja tämä kaikki yhteen ja samaan farkkupariin angettynä. :yäk:

Heräsi mielenkiinto sen suhteen, millaiset mahtavat olla edellä mainitut yksinhuoltajatrikoot? :)

Heräsi mielenkiinto sen suhteen, millaiset mahtavat olla edellä mainitut yksinhuoltajatrikoot? :)

Oisko ne niitä kuviollisia naisten käyttämiä salihousuja? Kieltämättä näyttävät vähän samoilta ku miesten kuviolliset pitkät kalsarit.

Ei mitään väliä miten muut pukeutuu itseä ei kiinnosta, mutta tässä muutama vaate mitä ite en käyttäisi; pitkä nahkatakki, liekki kuviotuja vaatteita, jussi paita, tribaali kuvioituja vaatteita, eläin paidat (paita missä joku susi tms.) Japragin farkut (ennen halusin, mutta kun vastaan käveli kerran about saman ikäinen ja kokoinen kaveri en osannut kuvitella itselläni kyseisen tyylisiä housuja näytti livenä rumemmilta mitä nettikauppojen sivuilla, tietenkin farkut on todella helppo pilata.

Nopealla googlaamisella tässä esimerkki. On printtiä, kuviota, logoa, tekstiä. Liikaa taas kaikkea, vrt. nuo miesten farkut. Ja sama setti pätee myös kouvolafarkkujen osalta.

603dba7862ad474c471f37354e57e539.jpg

Ei kai tuossa vikaa ole mutta jos kerran paidan kauluksessa on napit niin älä avaa niitä tolleen. Ne kuuluu olla kiinni.

Oon antanut itselleni luvan lähteä tervehtimättä karkuun, jos joku nettideittituttavuus ilmestyis paikalle ekoille treffeille maastokuvioisissa reisitaskuhousuissa. Pilottitakki on melkein yhtä paha.

Oon antanut itselleni luvan lähteä tervehtimättä karkuun, jos joku nettideittituttavuus ilmestyis paikalle ekoille treffeille maastokuvioisissa reisitaskuhousuissa. Pilottitakki on melkein yhtä paha.
Mun serkulle tuli semmonen treffikumppani vastaan, jolla oli liian lyhyet farkut liian ylös kiskottuna sekä turvakengät. Ja kuulemma myös pussittava, ruskea nahkatakki. Kova mimmi, kun kuitenkin kävi kaljalla sen miehen kanssa.

Pilottitakki on nykyään muotia ja kaikilla on sellainen. Ei se ole enää uusnatsin merkki.

Pilottitakki on nykyään muotia ja kaikilla on sellainen. Ei se ole enää uusnatsin merkki.

Oli tai ei, mutta pirun ruma se takki silti on.

Mun serkulle tuli semmonen treffikumppani vastaan, jolla oli liian lyhyet farkut liian ylös kiskottuna sekä turvakengät. Ja kuulemma myös pussittava, ruskea nahkatakki. Kova mimmi, kun kuitenkin kävi kaljalla sen miehen kanssa.

Noh, oon mä urheasti vetänyt treffit läpi arvaamatta yksisilmäiseksi paljastuneen tyypin kanssa (niihin pelkkiin aurinkolasikuviin kantsii oikeesti suhtautua varauksella!), että kait sitä tulis hetki juteltua. Jos ei missään näkyis pakotietä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom