Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Onneks aikuiset ei pidä niitä kainaloon asti ylös vedettäviä shortseja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei nyt ole suorastaan inhokki, mutta olen miettinyt että pitäisikö kokeilla niitä shortseja, joissa haarasauma kaivautuu aivan selkeästi peräaukkoon asti. Siis niitä jotka erottavat pakarat toisistaan ja tekevät leveän työtilan sellaisellekin naiselle, jolle luonto ei ole moista suonut. Ovatko mukavat? Onko kivaa kun Ultimecia-tätikin tuijottaa persettäsi ja miettii onko etupuolella asiat yhtä syvällä?

Näkee näitä joskus miehilläkin, mutta enimmäkseen ei.

Ei nyt ole suorastaan inhokki, mutta olen miettinyt että pitäisikö kokeilla niitä shortseja, joissa haarasauma kaivautuu aivan selkeästi peräaukkoon asti. Siis niitä jotka erottavat pakarat toisistaan ja tekevät leveän työtilan sellaisellekin naiselle, jolle luonto ei ole moista suonut. Ovatko mukavat? Onko kivaa kun Ultimecia-tätikin tuijottaa persettäsi ja miettii onko etupuolella asiat yhtä syvällä?

Näkee näitä joskus miehilläkin, mutta enimmäkseen ei.

Kai täti on jo tällaiset hommannut?

windows-live-writer-country-girls-sure-wear-short-shorts-5e38.jpg

^Just tollaset, mutta näköjään noita on trikoisinakin! Eilen just kävelin sellasten takana. Ei varmana oo helppoa olla mies 2000-luvulla (siis katsojana, saati sitten että käyttäis tollasia itse. Tulee lasti ulos).

^Just tollaset, mutta näköjään noita on trikoisinakin! Eilen just kävelin sellasten takana. Ei varmana oo helppoa olla mies 2000-luvulla (siis katsojana, saati sitten että käyttäis tollasia itse. Tulee lasti ulos).

Jep, tommoseen yhdistelmään kun kadulla törmää, niin ei siinä voi kun tyytyväisenä tuijottaa :D

Vaikka ei vaate olekkaan, niin ne kamalan kokoiset "kekkosen silmälasit". Optikon myyjäkö noita ostajille suosittelee? Kato nämä pullonpohjan kokoiset hirvitykset on nyt muodissa ota nämä. Joo näytät tosi hyvältä näiden kanssa. Ja typerä asiakas menee halpaan ja ostaa nuo hirvitykset. Rumat miehillä ja naisilla.
Kohta joku laittaa tänne sihteerilook kuvan tietysti. Joo, se lookki olisi parempi normaalin kokoisilla silmälaseilla.

Nyt kaupungilla olen nähnyt pariinkin otteeseen meikkaamattomia naisia joilla on kukkamekko päällä. Aluksi en pitänyt siitä miten naiset ovat meikkaamatta, mutta tarkemmin ajatellen tuollainen luonnollisen ja naisellisen lookin sekoitus on todella paljon mieleeni. Ehkä olen myös tullut vanhaksi, koska minusta on todella typerän näköistä, kun nuoret naiset kulkevat numeroa liian pienissä shortseissa pakarat vilkkuen tai jokin tissitoppi päällä jossa tissit rintavakoa korostetaan.

Miesten pillifarkut, liian syväänuurrettu v-aukkoinen t-paita, ylisuuret huonosti-istuvat villapaidat sekä kaikenlaiset ruutukauluspaidat. Etenkin nämä ruutukauluspaidat ovat nyt saaneet itselläni aikaan oksennusrefleksin, aina kun niitä näkee. Johtuen varmaan siitä, että niitä on lähes_joka_toisella vastaantulijalla. Hyi!

Hitusen siistimpää, mutta mukavaa kesä- kautta reenikampetta. Ei tajua, mikä vika.

Mä en äkkiä saa päähäni tilannetta, jossa olisin pitänyt pikeepaitaa hyvännäköisenä. Sen sijaan huonosti istuvia ja epämääräisiä rötköjä näkee kesällä ihan liikaa. Enkä tykkää niistä kauluksista, vaikka kauluspaidan ystävä noin muuten olenkin.

En tiedä. Se nyt vaan on mulle yksi inhokkivaatteista.

...kaikenlaiset ruutukauluspaidat. Etenkin nämä ruutukauluspaidat ovat nyt saaneet itselläni aikaan oksennusrefleksin, aina kun niitä näkee. Johtuen varmaan siitä, että niitä on lähes_joka_toisella vastaantulijalla. Hyi!
Ymmärsinkö oikein? Eli tässä puhutaan puuvillaisesta kauluspaidasta, jossa on jonkinlainen ruutukuvio? Ajattomasta klassikosta, joka on löytynyt jokaisen aikuisen miehen vaatekaapista ainakin viimeisen 100 vuoden ajan? Paita, joka sopii moneen eri tilanteeseen ja tilaisuuteen, oli kyseessä sitten kuningas tai kadunmies?
Pikeepaidat. Ei pliis ei. Pysykää golf-kentällä.
Nyt oikeasti. :D Jos en saa pitää enää kauluspaitaa enkä pikeepaitaa, niin mitä jää jäljelle? Uuno Turhapuron verkkopaita?

Nyt oikeasti. :D Jos en saa pitää enää kauluspaitaa enkä pikeepaitaa, niin mitä jää jäljelle? Uuno Turhapuron verkkopaita?

Eikun istuva kauluspaita ihan by all means :kuola:

Tai sitten t-paita pienellä v-aukolla. Mjau.

Näin ne maut eroavat. Minusta tommoinen v-aukkoinen paita sopii lähinnä jollekin karvattomalle teinille tai öljytukkaiselle latinohurmurille. Tohon kun yhdistää vielä teinille puuhelmet tai latinohurmurille kultaketjun, niin avot.

Its tarkoitan siis jotain ihan maksimissaan tämän kokoista kaula-aukkoa. Solisluun kärki saa näkyä.

v-aukharmaa5o348_1.jpg

on muuten hirveet housut kuvassa.

Tommonen menee, taitaa olla omassakin kaapissa jotain vastaavia. Mutta ne yhtään syvemmät v-aukot menee tohon em. kategoriaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom