Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
No hei, nämä on yksittäisten ihmisten mielipiteitä. Minulla on paljon näitä inhokkivaatteita, mutta en minä ajattele, että vaatteet on huonot vaan se on ite tyylitön joka haukkuu! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon edelleen harkinnut hieman tätä T-paitaa. Tohon vielä ne pillifarkut ja bootsit, niin olis ilmeisesti kuuma yhdistelmä.

5k20zb.jpg

muoks. pillifarkkuihin ei tosin tällä vartalolla mahduta, että ehkä maailma säästyy tuolta.

Miehillä tiukat pyöräilytrikoot. Tirsk. Niitä pitäisi käyttää vain ihan oikeasti pyöräillessä ja ajaa sellaista vauhtia ohi, ettei kenenkään katse ehdi tarkentua.

Järkyttävää lukea tätä ketjua. Kaiken perusteella olen varmasti suomen rumin ihminen, tai ainakin pakkiksen. Mutta jatkan samaa rataa ihan vain vittuillakseni muiden mielipiteille. Ja viihdyn näin.

Omasta mielestä se on aina typerän näköstä kun ihmiset yrittää väkisin mennä muodin mukaan eikä oikein edes viihdy omissa vaatteissaan, hakee vain muiden hyväksyntää.
Vaatteilla ei niinkään väliä, jos vaan henkilö on itsevarma, rento ja oma itsensä. Ihan oikeasti olen tätä mieltä.
Mä pukeudun itsekin miesten näkökulmasta väärällä tavalla ja omistan joitakin täälläkin mainittuja inhokkivaatteita. Mun puolesta mun homssuista tyyliäni saa inhota ihan rauhassa, ja mä taas olen oikeutettu inhoamaan valkoisissa farkuissa hiihtävien bootsimiesten pukeutumista. Kyllä niille silti seuraa löytyy, vaikka niistä skunkkitukkaisista keravafarkkunaisista :D

Kyllä se eniten tänä kesällä esillä oleva inhokki lienee korkeavyötäröiset farkut ja shortsit. Sen sijaan että korostaisi vyötäröä ja takapuolta niin tekee juuri päinvastoin. Saa naisen näyttämään 5v lapselta jolla on päällä isosiskon vanhat kainaloon asti yltävät housut.

Kyllä se eniten tänä kesällä esillä oleva inhokki lienee korkeavyötäröiset farkut ja shortsit. Sen sijaan että korostaisi vyötäröä ja takapuolta niin tekee juuri päinvastoin. Saa naisen näyttämään 5v lapselta jolla on päällä isosiskon vanhat kainaloon asti yltävät housut.

Koskeeko tämä myös kireitä vyötärökorkuisia vaatteita, vai ainoastaan niitä löysiä? Tai mikä on tässä tapauksessa korkeavyötäröinen? Niitä raksavakokorkeuksia ei (onneksi) enää juuri kaupoissa edes ole, niin sekoittuu korkea ja "korkea".

Katukuvassa on naisten päällä vilahtanu semmosia ohuesta kankaasta valmistettuja shortsihaalareita, jotka ei korosta tai tee oikeutta millekään vartalon osa-alueelle. Hyhhyh. :yäk:

Ok, eli puhutaan noista todella korkeista vyötäröistä.

Toi shortsivastine näyttää vaipalta. Yök.

Miehillä tiukat pyöräilytrikoot. Tirsk. Niitä pitäisi käyttää vain ihan oikeasti pyöräillessä ja ajaa sellaista vauhtia ohi, ettei kenenkään katse ehdi tarkentua.
Hahaa, mä tykkään noista miehillä. Siis pyöräilevillä miehillä. Oikeen mukavaa pyöräillä kun treenatut reidet trikoissa sujahtaa vastaan. Samoin painijoilla ne asut.. tai painonnostajilla. Ahh. Kerrankin miehilläkin jotain tiukkaa ihan luvan kanssa.
Ps. Ite käytän korkeavyötäröisiä farkkuja, ne litistää kivasti mahaa! Kireet farkut, jotka loppuu lantiolle puristaa ainakin meikäläisellä väkisinkin jenkkakahvat vyötärölle... :(

Noi korkeavyötäröiset housut on naisilla usein ihan jees. Riippuu toki mallista ja siitä näyttääkö se takamus niissä siltä että sulla olisi vaipat. Toinen mikä on aika uusi ilmiö on noi löysästä kankaasta tehdyt kokopuvut. Ne näyttää malleilla todella tyylikkäältä ja on varmaan mukavat päällä, mutta aika harvalle ne istuu ja sitten jää joku pussi roikkumaan dekin kohdalle. Mutta ne joille sellaiset sopii näyttää kyllä erittäin hyvältä.

Täyttävätkö nämä mainitut kriteerit?

ezil6p-i.jpg

Toinen mikä on aika uusi ilmiö on noi löysästä kankaasta tehdyt kokopuvut.

Tunnetaan myös nimellä haalari eli jumpsuit. Uusi ilmiö ei ole sekään, muistan niiden olleen muodissa ainakin neljä kertaa, tosin ensimmäisellä kerralla olin pieni lapsi.

Noi sopii ehkä parhaiten tosi hoikille. Noi jotenkin kasvattaa tota vyötärön seutua epäedullisella tavalla sen lisäksi, että näyttävät vammaiselta. Tommoisia shortsiversioita näkee täällä kyllä tosi vähän, mutta nuo kuvan hoousut ei taas käy itsellä niin pahasti silmään kuin pitkälahkeiset.

muoks. yllä hienoa kasarimeininkiä.

Täyttävätkö nämä mainitut kriteerit?

No onhan nuokin aika masentavat, vaikka enempi noita pitkiä housuja näkyy kireämpänä mallina (vrt. Max131:sen linkkaama kuva yllä). Sopii varmaan mainiosti johonkin kukkapenkissä konttaamiseen. Henk. koht. inhokki, mutta varmasti sopii jonkun toisen silmään (tai jalkaan).

Noi korkeavyötäröiset farkut on ihan vitun kamalat. Mä oon ihmetellyt niitä tänä kesänä, että onko tää nyt taas joku uusi muotivillitys ja niin se näyttää olevan. Noi ei sovi kenellekään ja hyväkin perse näyttää ihan hirveältä noissa. En ole nähnyt yhtäkään jolle ne sopisi. En yhtäkään. Ne muutaman vuoden takaiset todella matalavyötäröiset farkutkin oli kohtuu hölmöt, mutta sata kertaa paremmat kuin nämä ysärifarkut. Hyi helvetti.

Komppaan noita korkeavyötäröisiä, melko hirveitä. Oli ne sitten housut tai shortsit.

Pharrell-Williams-Ray-Ban-Sunglasses-black-flight-bomber-jacket-chanel-suspenders-Timberland-boots-1-524x679.jpg

Mä en oikeen tiedä, mitä mieltä oon piloteista, jotka tuntuu nyt olevan kovasti muodissa. Sillon ku noita ylipäätään jengillä näki (huom. meikäläisen elinaikana, ohan tuo vanhempi vaate), elettiin 90-lukua ja todennäköisin bongauspaikka oli amiksen röökipaikka. Ite pidin ton mallisia takkeja kauluksilla vuosikaudet, mut lähinnä näytin uusnatsilta ja sain siitä kuullakin. Hämmentää jotenkin, et nykyään kauniit ihmiset pitää rumien ihmisten vaatteita. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom