Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä pukeudun itsekin miesten näkökulmasta väärällä tavalla ja omistan joitakin täälläkin mainittuja inhokkivaatteita. Mun puolesta mun homssuista tyyliäni saa inhota ihan rauhassa, ja mä taas olen oikeutettu inhoamaan valkoisissa farkuissa hiihtävien bootsimiesten pukeutumista. Kyllä niille silti seuraa löytyy, vaikka niistä skunkkitukkaisista keravafarkkunaisista :DJärkyttävää lukea tätä ketjua. Kaiken perusteella olen varmasti suomen rumin ihminen, tai ainakin pakkiksen. Mutta jatkan samaa rataa ihan vain vittuillakseni muiden mielipiteille. Ja viihdyn näin.
Omasta mielestä se on aina typerän näköstä kun ihmiset yrittää väkisin mennä muodin mukaan eikä oikein edes viihdy omissa vaatteissaan, hakee vain muiden hyväksyntää.
Vaatteilla ei niinkään väliä, jos vaan henkilö on itsevarma, rento ja oma itsensä. Ihan oikeasti olen tätä mieltä.
Joo, noilla saa melkein pilattua hyvätkin pakarat :(Kyllä se eniten tänä kesällä esillä oleva inhokki lienee korkeavyötäröiset farkut ja shortsit
Kyllä se eniten tänä kesällä esillä oleva inhokki lienee korkeavyötäröiset farkut ja shortsit. Sen sijaan että korostaisi vyötäröä ja takapuolta niin tekee juuri päinvastoin. Saa naisen näyttämään 5v lapselta jolla on päällä isosiskon vanhat kainaloon asti yltävät housut.
Varmaan jotain näitä haetaan:
Pahapahapahapaha.
Hahaa, mä tykkään noista miehillä. Siis pyöräilevillä miehillä. Oikeen mukavaa pyöräillä kun treenatut reidet trikoissa sujahtaa vastaan. Samoin painijoilla ne asut.. tai painonnostajilla. Ahh. Kerrankin miehilläkin jotain tiukkaa ihan luvan kanssa.Miehillä tiukat pyöräilytrikoot. Tirsk. Niitä pitäisi käyttää vain ihan oikeasti pyöräillessä ja ajaa sellaista vauhtia ohi, ettei kenenkään katse ehdi tarkentua.
Kyllä se eniten tänä kesällä esillä oleva inhokki lienee korkeavyötäröiset farkut ja shortsit. Sen sijaan että korostaisi vyötäröä ja takapuolta niin tekee juuri päinvastoin. Saa naisen näyttämään 5v lapselta jolla on päällä isosiskon vanhat kainaloon asti yltävät housut.
Toinen mikä on aika uusi ilmiö on noi löysästä kankaasta tehdyt kokopuvut.
Täyttävätkö nämä mainitut kriteerit?