Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Pakko taas jurputtaa sen verran vastaan, että reisitaskuhousut on mukavat ja paikoitellen ihan käytännölliset sikäli, kun ei ole rotsia mukana, jossa säilyttää mukana kulkevaa rompetta. Maastokuvioisena tuskin vetäisin päälle, mutta esim. mustana milloin vaan. Treffeilläkin oon varmaan joskus käynyt moisissa, mutta ehkä nykyään saattaisin vetää jotkut muut releet päälle.

Kauluspaidoissa taas ei voi tehdä oikein mitään muuta väärin kuin vetää ihan ylimmän napin kiinni. Se on paha.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Semmoset yksiväriset reisarit menee vielä, varmaan ittekin sortuisin niihin miehenä, mutta niissä maastokuvioisissa on vaan jotain mikä värisyttää sielua, väärällä tavalla.

Pakko taas jurputtaa sen verran vastaan, että reisitaskuhousut on mukavat ja paikoitellen ihan käytännölliset sikäli, kun ei ole rotsia mukana, jossa säilyttää mukana kulkevaa rompetta. Maastokuvioisena tuskin vetäisin päälle, mutta esim. mustana milloin vaan. Treffeilläkin oon varmaan joskus käynyt moisissa, mutta ehkä nykyään saattaisin vetää jotkut muut releet päälle.

Kauluspaidoissa taas ei voi tehdä oikein mitään muuta väärin kuin vetää ihan ylimmän napin kiinni. Se on paha.
Älä valehtele. Sulla on maastokuvioiset resitaskushortsit!

Noh, oon mä urheasti vetänyt treffit läpi arvaamatta yksisilmäiseksi paljastuneen tyypin kanssa (niihin pelkkiin aurinkolasikuviin kantsii oikeesti suhtautua varauksella!), että kait sitä tulis hetki juteltua. Jos ei missään näkyis pakotietä.
Siis sillä ei ollut näköä toisessa silmässä vai mitä meinaat?

Noh, oon mä urheasti vetänyt treffit läpi arvaamatta yksisilmäiseksi paljastuneen tyypin kanssa (niihin pelkkiin aurinkolasikuviin kantsii oikeesti suhtautua varauksella!), että kait sitä tulis hetki juteltua. Jos ei missään näkyis pakotietä.
Ei sitten tullut sille kaverille mieleen etukäteen mainita, että hänellä on semmosia juttuja vain yksi, joita yleensä kuuluu ihmisen anatomiaan kaksin kappalein? Itse ainakin tekisin fyysiset puutteeni hyvin selväksi jo ennen treffejä, ettei tartte sitten treffikumppanin ruikuttaa, kuinka taas joutui julmasti huijatuksi.

Ketjun aiheeseen palatakseni, noiden liian lyhyiden ja liian ylhäälle kiskottujen housujen, nahkapusakoiden ja turvakenkien lisäksi vaatekappaleita, joita yhdenkään miehen ei tulisi käyttää, ovat fedora, insinöörisandaalit, valkoiset fakut (tai vielä pahempaa, valkoisista farkuista nyhdetyt, melkein pallit paljastavan lyhyet shortsit), havaijipaidat ja bootsit.

Älä valehtele. Sulla on maastokuvioiset resitaskushortsit!
Totta kyllä, noita en jostain syystä osannut laskea mukaan. Noi on tosin koko kansan Jack & Jones -rompetta, eikä mistään armeijatyylisestä liikkeestä hankittua.

Itsellä on oikeasti välillä kesällä ongelma, että missä kuskaa kortit, avaimet ja puhelimet. Saatika jos on enemmän tavaraa mukana. Siksi tykkään, että on riittävästi isoja taskuja, jossa mm. tommoiset reisitaskushortsti toimii mainiosti.

muoks. hehe, halusin nuorempana myös kunnon bootsit, mutta en oo vielä tähän päivään mennessä saanut hankittua.

Annan ilmaisen vinkin: älä hanki :D
Ostin miehelle hiljattain bootsit :eek:
Ei tosin ole vielä kertaakaan käyttänyt niitä o_O

En oikein osaa nimetä mitään tiettyä inhokkivaatetta, jos kokonaisuus ei selvästikään sovi kantajalleen niin se voisi olla inhokki. Ja liian pienet tai suuret vaatteet aina.

Annan ilmaisen vinkin: älä hanki :D
Se oli mun rokkariaikoja, jotka on ehkä vähän takanapäin, kun tukka ei kasva ja bändipaidat on käyny pieneksi. Mites semmoinen huivi päässä? Hot or not? Vähän kajalia ja mustaksi maalatut kynnet. Tatskoja sormissa jne.

Siis sillä ei ollut näköä toisessa silmässä vai mitä meinaat?

Jonkunlainen urheiluonnettomuus tapahtunut ja ei siinä tainnut silmää olla enää ollenkaan. Lasipallo mitä lie, normitreffiylläri.

Ei sitten tullut sille kaverille mieleen etukäteen mainita, että hänellä on semmosia juttuja vain yksi, joita yleensä kuuluu ihmisen anatomiaan kaksin kappalein? Itse ainakin tekisin fyysiset puutteeni hyvin selväksi jo ennen treffejä, ettei tartte sitten treffikumppanin ruikuttaa, kuinka taas joutui julmasti huijatuksi.

Joo, oltiin vielä pitkät pätkät viestitelty yms, niin tulihan se vähän shokkina, kun astui autosta ulos ja jotain puuttui selvästi. Hetki kesti vaan toipua ennenku sai smalltalkin luistamaan taas sujuvasti. Eipä ruumiinosan puuttuminen sinänsä haittaa (riippuu vähän ruumiinosasta :rolleyes:), mutta mun mielestä on kohteliasta ilmoittaa siitä etukäteen, ei joudu treffikaveri turhaan hämmentelemään.

Se oli mun rokkariaikoja, jotka on ehkä vähän takanapäin, kun tukka ei kasva ja bändipaidat on käyny pieneksi. Mites semmoinen huivi päässä? Hot or not? Vähän kajalia ja mustaksi maalatut kynnet. Tatskoja sormissa jne.
Mä luulen, että toi meikkirokkarityyli vetoaa enemmän ehkä semmosiin teini-iän kynnyksellä keikkuviin tyttöihin, joiden on turvallista kaikessa nuoruuden epävarmuudessaan ihastua itseään ulkoisesti muistuttaviin miehiin.

Jos naisella olisi tälläinen suvakkihuora t-paita päällä treffeillä, niin kääntyisin 360 astetta ja kävelisin pois.

Suvakkihuora_kapea_malli.jpg

En tiedä mistä johtuu, mutta Suomesta on äärimmäisen vaikea löytää naista, jolla on tyylitajua. Helsingistä aina Turkuun kadut täynnä tyylitajuttomia naisia.

Hame joka ylettyy nilkkoihin tai säären puoliväliin asti. Tappaa kyllä seksikkyyden naisesta kun naisesta. Monien vihaama lorttonarupaita mun mielestä sen sijaan voi parhaimmillaan olla jopa tyylikkään seksikäs.

En tiedä minkälaisia bootseja täällä haukuttiin, mutta esim chukka- ja chelsiebootsit on nykyään kovassa muodissa ja näyttääkin hyvälle vaikka farkkujen kanssa. Siitä oon samaa mieltä, että jotku cowboybootsit tuskin sopii kenellekkään :rolleyes: Tai semmoset hevaribootsit :yäk:

En tiedä minkälaisia bootseja täällä haukuttiin, mutta esim chukka- ja chelsiebootsit on nykyään kovassa muodissa ja näyttääkin hyvälle vaikka farkkujen kanssa. Siitä oon samaa mieltä, että jotku cowboybootsit tuskin sopii kenellekkään :rolleyes: Tai semmoset hevaribootsit :yäk:
Mä tarkoitin noita cowboyversioita. Nuoruudessani kaikilla kylän miespuolisilla asukkailla oli nimenomaan tollaset bootsit ja ne valkoiset farkut. Olivat olevinaan niin kuumaa urosta että.

Järkyttävää lukea tätä ketjua. Kaiken perusteella olen varmasti suomen rumin ihminen, tai ainakin pakkiksen. Mutta jatkan samaa rataa ihan vain vittuillakseni muiden mielipiteille. Ja viihdyn näin.

Omasta mielestä se on aina typerän näköstä kun ihmiset yrittää väkisin mennä muodin mukaan eikä oikein edes viihdy omissa vaatteissaan, hakee vain muiden hyväksyntää.
Vaatteilla ei niinkään väliä, jos vaan henkilö on itsevarma, rento ja oma itsensä. Ihan oikeasti olen tätä mieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom