Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle tulee Kerava-glamourista fiorellan farkut mieleen :D Tosin näkee niitä kampaajillakin, mutta rinnastan ite fiorellatyyppiset farkut (joissa on joko pinkki kruunu tai blingbling siivet perseesssä) johonkin Mikkeliläisten pukeutumiseen, koska mulle on jostain jääny sellanen mielikuva että juuri siellä ne on helvetin cool :D

mä näin jotain kamalaa yks päivä. ihan jees jamppa muuten mutta jalassa sellaset turkista ostetut takavuosien hitti- verkkarit, ne "adidakset" missä sivuissa koko matkalta nepparit....*reps ja kops*
Nonnono, mikäli nyt puhutaan just samoista housuista ni täytyy sanoo et ehkä parhaat mitä mulla on ikinä ollu. Toisaalta aika monesti on kyllä kielletty näyttäytymästä julkisilla paikoilla ne jalassa, ni kai se pitää nyt alkaa viimein uskoa :P

Nonnono, mikäli nyt puhutaan just samoista housuista ni täytyy sanoo et ehkä parhaat mitä mulla on ikinä ollu. Toisaalta aika monesti on kyllä kielletty näyttäytymästä julkisilla paikoilla ne jalassa, ni kai se pitää nyt alkaa viimein uskoa :P
- joo jätä ne kotihousuiks:D

Hyi vittu noita Crazy Agen farkkuja, en voi ymmärtää miksi jokku akat käyttää noita, onneksi ei nykyää enää kovin monella näy.

ca590b.jpg

193143-0286.jpg

saanko ostaa tollasen vai saanko turpaan?

Mulla on yhdet Crazy Agen farkut. Niissä on nuo valkoiset pläntit, muttei mitään suurempia kirjailuja. Ne on ehdottomasti käytössä parhaat farkut ikinä, kestävät ja pitäneet muotonsa vuosikausia. En vaan kehtaa ikinä käyttää niitä just sen takia kun ne antaa ihmisestä tietyn kuvan eikä ne kovin aikuismaiset ole. Voisikohan ne värjätä :D

193143-0286.jpg

saanko ostaa tollasen vai saanko turpaan?

Kunhan et käytä baarissa ja yökerhossa sisällä noita. Vituttaa ne 20-vuotiaat teiniJonnet, jotka pipo päällä on yökerhossa? On se niin vaikeaa panna tukka geelille. Katkeroituivatko ne, kun koulussa ope käski ottaan pipon pois?

Hyi vittu noita Crazy Agen farkkuja, en voi ymmärtää miksi jokku akat käyttää noita, onneksi ei nykyää enää kovin monella näy.

katso liitettä 72298

Mitä vikaa jalkoja myötäilevissä kivipestynoloisissa farkuissa on? Musta ihan seksikkäät ja nätit...

Juu, tollaset farkut on kyllä niin juntti-pissis tyyliä. Yök! Siis nimenomaan toi pesu eli väri.

Toinen kammotus on kaikenmaailman halvat, muoviset saappaat mitä valitettavan usein naisilla näkee. Varsinkin valkoisena. Panostakaa vaikka yksiin nahkasaappaisiin, ei mihinkään miljooniin halpoihin muovikammotuksiin.

....Ne on ehdottomasti käytössä parhaat farkut ikinä, kestävät ja pitäneet muotonsa vuosikausia...

Toi on niin totta, ne kyllä pitää muotonsa ja on perkeleen hyvät jalassa. Mulla oli joskus 16vuotiaana semmoset pinkeillä kuvioinneilla varustetut, jotka oli oikeesti helvetin rumat. Nyt kyllä aattelin jostaa nettikaupasta tilata jotkut yksväriset ilman mitään järkky kulutuksia, ei merkissä niinkään oo vikaa. Ainoa ongelma on että mitään suht yksvärisiä ei niistä kovin helpolla löydy :D Prkl..

Tollaset farkut on kyllä kieltämättä naisilla aika hirveät. Siihen vielä joku ed hardy tms. huppari ja kynitty fleda niin näyttää tosiaan aika keravalaiselta parturilta. Ja joku mainitsi valkoset nahkasaappaat niin komppaan sitäkin. Myös kaikki paksut metalliset korut missä ikinä ovatkin vois jättää kotiin. Eli paksu metallikaulakoru mistä roikkuu vielä joku riipus ja sitten tää nykyään ilmeisesti muodissakin oleva nomination-koru villitys. Joku sisarus meni mulle vielä viime jouluna ostamaan sellasen. Toivottavasti se ees luulee että tuli käyttöön kun en oo kertaakaan ranteeseen laittanu.

Mä en pääse yli siitä että ihmiset liikkuu kaupungilla crocsit tai sen tyyppiset kengät jalassa. Okei jos sulla on jalka turvonnu onnettomuuden takia eikä muut vaan mene jalkaan nii sallitakoon se, mutta c'mon mä käyn noissa pinkeissä vitun muovitohveleissa tasan parvekkeella. Joskus saatan käydä jollekkin avaamassa alaoven tai viemässä roskat mutta en laske kovin julkiseks paikaks tota talon takapihaa. Ja mulla on sentään koristeltu noi, toisessa on pääkallo ja toisessa timantti :D Hhaaa.

-Hupparit (ehkä pahin mielestäni, en vaan voi sietää)
- Mustat farkut joissa keltaista viirua takana
- Tennarit
- Pitkät tennissukat
- Nuorten "vapaa-ajan kengät"
- Kultaketju kaulassa nuorilla miehillä
- Naisilla pitkä toppi joka tulee päälipaidan alta peittämään persuksen
- Löysät, muodottomat farkut
- aivan liian isot t-paidat
- värikkäät/isologoiset/"hauskat" t-paidat
- topit joista rinstikoiden takahakaset paistavat kovasti läpi
- reisitaskuhousut
- huivit sisätiloissa
- sukat ylipäätään kesäisin/keväisin/syksyisin
- lenkkarit

http://oia.fi/product/88/ichi-bootcut-farkut-lahjepituus-34-86cm Tuollaset levenevälahkeiset farkut näyttää kyllä nykypäivänä kohtuu pahalta.. Ennen kaikilla tytöillä oli tuollaset, mutta nykyään kyllä timmit pillifarkut on paras farkkutyyli naiselle.. Ja legginsit on tosi jees, mitä paljastavampi sen parempi, ja perse saa näkyä oikeen kunnolla! Eri mieltä tästä asiasta oon varmaan vasta sitten kun oma tyttö alkaa pukeutumaan niihin. Mutta nyt näin nuorena kollina en ymmärrä sitä, miksei jotkut nuoret heteromiehet diggaile leggingsseistä hyvännäkösen naisen päällä.

Toki ymmärrän sen, että jotkut naiset ei tykkää pitää legginsejä, koska ovat liian tietoisia kyseisten "housujen" suomasta seksuaalissävytteisestä huomiosta ja tuntevat olonsa ahdistuneeksi/epämieluisaksi legginsit päällä. Mutta se miksi nämä legginsin vihaajat mollaavat niitä selittyy muunmuassa sillä että he ovat kateellisia tai tuntevat olonsa mustasukkaisiksi poitsunsa katsellessa hyvännäkösten legginstypyjen periä taikka ovat itse muuten vain liian nössöjä pitääkseen/arvostaakseen niitä. (Myös pitkälle kehittynyt aikuisuus on jokseenkin pätevä syy olla pitämättä legginseistä) Mutta tytöille tiedoksi: Jos olet hyvännäköinen (hyvä alakroppainen), niin pidä legginssejä ja muista, että persettä ei ole missään nimessä tarve peittää! ihme valitusta siitäkin on joillain. Toki rumiakin legginsejä on, mutta pääosa niistä on kyllä tosi jees, tollaset sukkahousu-housut näyttää hyvin muotoja ja niin edelleen!

Isoin ongelma lienee siinä, että hyvän alakropan(puhumattakaan yläkropasta ja naamasta) omaavia legginsin käyttäjiä on murto-osa. Suurin osa on näitä persjalkaisia 150cm teletappeja.

Pahoittelen jo nyt, mutta mun mielestä kenenkään miesten päällä ei näytä hyvältä punaiset pillifarkut. Tai no yleensäkään pillifarkut joissa nahkatrumpetti pursuaa silmille. Khehe.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom