Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Siinä on sulle just Kerava-glamouria/parturikampaajaa. Vähän Ed Hardya, tatskoja ja monivärikampausta niin se on siinä.

Siinä on kyllä tiivistettynä sellainen todellinen Turn off -paketti..:urjo: Ehkä noita farkkuja pahempaa on kuitenkin joku iso tribaalitatska selässä tai kaksivärihiukset tumma alta/vaalea päältä..

Onko kukaan maininnut nykyajan silmälasimuotia? Miksi ihmeessä pitää palata takaisin niihin paksusankaisiin kekkoslaseihin, jos niistä on kerran eroon päästy? Varsinkaan naisten..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pahoittelen jo nyt, mutta mun mielestä kenenkään miesten päällä ei näytä hyvältä punaiset pillifarkut. Tai no yleensäkään pillifarkut joissa nahkatrumpetti pursuaa silmille. Khehe.
Poislukien aidot rock starbat. Tosin eipä jotkut Steve Tylerin kledjut näyttäs kenenkään muun päällä hyvältä että hyvä niitä on taviksen välttää

Ei kai kukaan enää käytä tollasia? :)

Nuo tais olla jokaisen amiksen "must juttu" joskus lähes kymmenen vuotta sitten..
HAHA! Totaalinen repeäminen.. Meidän luokalla nimittäin yhdellä on juuri tuollaiset... :D
E: siis nämä
gootti.jpg

Voisin yhtyä melkeen näihin kaikkiin, mitä ylempääkin jo löytyy, mutta omia inhokkeja:

-ne helvetin legginssit
-farkkuhameet
-sellaiset pitkät paidat, jotka roikkuvat reisissä asti

Mä en pääse yli siitä että ihmiset liikkuu kaupungilla crocsit tai sen tyyppiset kengät jalassa. Okei jos sulla on jalka turvonnu onnettomuuden takia eikä muut vaan mene jalkaan nii sallitakoon se, mutta c'mon mä käyn noissa pinkeissä vitun muovitohveleissa tasan parvekkeella. Joskus saatan käydä jollekkin avaamassa alaoven tai viemässä roskat mutta en laske kovin julkiseks paikaks tota talon takapihaa. Ja mulla on sentään koristeltu noi, toisessa on pääkallo ja toisessa timantti :D Hhaaa.
Tää oli isku suoraan sydämmeen.. Mä olen kävellyt paskanruskeat crocsit jalassa niin kaupassa, salilla ja joskus nopeasti jopa kaupungilla. Maailman loistavimmat kengät jalkaan ja toimii melkein missä vain, mutta eikö se olekkaan tyylikästä :wtf:
Entä jos vaihdan tämän suoraan tallilta tulleen paskanruskean värin, vaikka sporttiseen siniseen ja piirrän muutaman pelottavan pääkallon kylkeen vai onko koko kyseinen malli ehdoton ei. :(

Pakko purkaa täällä vihaani naisten semmoisiin korkokenkiinkö?, joissa se itse korko on niinkuin koko kengänpohja. Ne näyttää erittäin typeriltä.

e. juurikin ne kiilakorkokengät

Minäkin jostain syystä vihaan kiilakorkokenkiä, en ole kyennyt itselleni niitä ostamaan vaikka kuinka olisivat hyvät muuten.

Other than that, säilytän mielipiteeni siitä että miehille ei huiveja eikä pillifarkkuja tai mitään epämiehekästä muutenkaan niin olen tyytyväinen.

Ite en myöskään ymmärrä miksei enää "käyristetä" lippiksen lippaa niinku sillo 90-luvulla? Tuo suoralla lipalla oleva lippis on niin idiootin näkönen että. Tulee niin jotku skeittari-hiphop-teinipojat mieleen.

Itse pukeutumisesta en voi todellakaan sietää:
- haaremihousuja
- niitä legginsejä
- ja tietenkin uggseja vai mitä kuolleita hylkeenpoikasia ne naiset laittaakaan jalkaan.

Itse pukeudun itseäni varten. :rock: vitut siitä mitä muut ajattelee.

Mitä vikaa legginseissä on? Ne korostaa naisen takaruumista ja peppua. Musta on ihan homoa sanoa niitä inhottaviksi? Kun ne kiihottaa mua, niin ne ei voi olla samaan aikaan inhottavia?

Minua vituttaa, kun näen säkkikummituksia tai huntupellejä kaupungilla. Tekisi mieli repiä hunnut pois ja sanoa, että tajuatko että sua alistetaan noilla... mutta se on asia erikseen ja kuuluu toiseen threadiin.

Taalla Yhdysvaltain itarannikolla on alkanut tulla muotiin flanelipaidat. Ja nuo siis erityisesti tuommoisten "yritan olla mahdollisimman taiteellinen" -ihmisten kayttamana. Pakettiin kuuluu myos aina sekaisin olevat hiukset seka paljon tatuointeja. Koko paketin taytyy nayttaa silta, etta vaatteet on repaisty kirppikselta ja niita ole pessyt myyja eika myoskaan ostaja.

Taalla Yhdysvaltain itarannikolla on alkanut tulla muotiin flanelipaidat. Ja nuo siis erityisesti tuommoisten "yritan olla mahdollisimman taiteellinen" -ihmisten kayttamana. Pakettiin kuuluu myos aina sekaisin olevat hiukset seka paljon tatuointeja. Koko paketin taytyy nayttaa silta, etta vaatteet on repaisty kirppikselta ja niita ole pessyt myyja eika myoskaan ostaja.
alkanut tulla? Flanelli alkaa olla jo ohi jopa täällä Suomessa.

Ne on hipstereitä ne.

Ne on hipstereitä ne.

Jep. Lainaus wikipediasta.

"Time magazine article described hipsters thus: "take your grandmother's sweater and Bob Dylan's Wayfarers, add jean shorts, Converse All-Stars and a can of Pabst and bam — hipster. In 2003, Robert Lanham's satirical book The Hipster Handbook described hipsters as young people with "mop-top haircuts, swinging retro pocketbooks, talking on cell phones, smoking European cigarettes... strutting in platform shoes with a biography of Che Guevara sticking out of their bags."[8] Lanham further describes hipsters thus: "You graduated from a liberal arts school whose football team hasn't won a game since the Reagan administration" and "you have one Republican friend who you always describe as being your 'one Republican friend"

Naisilla not:
-Kaikki maskuliininen (Kaikki homot eivät ole muotisuunnittelijoita, mutta...)
-Vatsan päälle vedetty vyö (:urjo:)
-Kaikki muodottomat kengät (=muodottomat jalat?)
-Kaikki harmaat vaatteet (kuin pilvet marraskuisella taivaalla)
-Pitkät roikkuvat neuleet (piilottaa naiselliset muodot)
-Tiukat ja reilusti paljastavat vaatteet (vartalosta riippuen joko lutkamaisia tai rumia)
-Printtipaidat

Naisilla hot:
-Värikkäät vaatteet
-Sirot kengät

Miehillä vastenmielistä:
-Kaikki hintahtava, naisellinen ja junttimainen :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom