Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haaremihousut. Nyt vittu oikeesti:
3435063424_a5d5498ab4.jpg
Näyttää siltä kuin olisi tullut pökäle pöksyyn.

Siis noita mun inhokkikenkiä näkee kyllä paljonkin..ja ihan ympäri suomea oon niitä yökötellyt, joten ne ei oo kadonnut mihinkään tai keskittynyt tänne junttilaan. Meillä noita Crazy Age farkkuja kutsutaan YH-farkuiksi :D Ne on järjettömän rumat, itsekin tosin semmoset omistin tossa 7 vuotta sitten..en oo vieläkään antanut itselleni anteeksi.
Eniten täytyy kompata tota nykyajan silmälasimuotia...miksimiksimiksi ihmiset haluaa näyttää retardeilta?

En mä näitä näe törkeinä. Esim oikeanpuolimmaiset voisin ottaa mustina.

Samaa mielta. Oikeanpuolimmaiset ovat ihan kivat. Teravakarkiset nayttavat hassuilta jos miehella on iso jalka, mutta pienessa jalassa voivat olla hyvinkin tyylikkaat (mikali ovat laadukkaat kengat, ei mitaan halpiksia). Omalla miehekkeella on jalka kokoa 39-40 ja han kayttaa moisia eivatka ne nayta ollenkaan torkeilta.

Joo noissa jää jo turhan paljon tyhjää kärkeen, luulisi olevan hankalat kävellä. Mutta samantyyliset löytyy itseltäkin.

Kengissä(kin) oikeastaan pätee että mitä törkeämmät sitä siistimmät. :)

Pakko purkaa täällä vihaani naisten semmoisiin korkokenkiinkö?, joissa se itse korko on niinkuin koko kengänpohja. Ne näyttää erittäin typeriltä.

e. juurikin ne kiilakorkokengät
Jeesaisitko mua, pitäs valita näistä jotkut: :love:
242513-53960.png
242513-57205.png
96321_150_A.jpg
71019-l.jpg
28640-l.jpg

Aina kun näkee jonkun sällin painavan menemään kaupungilla tuollaiset jalassa niin tulee aika :david: viilis. Varsinkin talvipakkasilla.

2528155138_cd95a8ce3e.jpg

Mikä vika reisitaskuhousuissa muka on???:confused:

Naisilla:

-"Tissivyöt", oksennuspussi UGG:it, kumi tai muut legginssit perse paljaana. Flanellipaidat ja muu halonhakkaaja rekkalesbolookki.

Miehillä:

-Kaikki naismainen pukeutuminen kuten pillifarkut, nykyään lähes miesihanteen mukaan pakollinen pitkähkö fruittaritukka. Tässäkin topikissa esillä olleet vammaset isot lippikset jossa se tarra jätetty paikalleen. Tiukahkoa paitaa saa olla jos kroppa on oikeasti kunnossa, se sentään tekee miehekkään vaikutelman toisin kun arotuulen nussiman vinkuheinän päällä. Muutenkin mun elämän aikana muoti on kulkenut siihen suuntaan että miehet näyttävät entistä enemmän naisilta.

Ja sitten kaikilla sukupuolilla ne nyt paljon nähdyt vitun rumat paksusankaiset ja isot nelisilmärillit joissa ei varmaan ole yleensä ees vahvuuksia ja tarkotus näyttää vaan vammaselta. Ne ei ihan oikeesti tee kenestäkään hyvännäköstä eikä sovi kenellekään. Tähän kun yhdistetään vielä se hiton flanellipaita ja "emo" letti niin soppa on valmis.

Naisilla:

-"Tissivyöt", oksennuspussi UGG:it, kumi tai muut legginssit perse paljaana. Flanellipaidat ja muu halonhakkaaja rekkalesbolookki.

Miehillä:

-Kaikki naismainen pukeutuminen kuten pillifarkut, nykyään lähes miesihanteen mukaan pakollinen pitkähkö fruittaritukka. Tässäkin topikissa esillä olleet vammaset isot lippikset jossa se tarra jätetty paikalleen. Tiukahkoa paitaa saa olla jos kroppa on oikeasti kunnossa, se sentään tekee miehekkään vaikutelman toisin kun arotuulen nussiman vinkuheinän päällä. Muutenkin mun elämän aikana muoti on kulkenut siihen suuntaan että miehet näyttävät entistä enemmän naisilta.

Ja sitten kaikilla sukupuolilla ne nyt paljon nähdyt vitun rumat paksusankaiset ja isot nelisilmärillit joissa ei varmaan ole yleensä ees vahvuuksia ja tarkotus näyttää vaan vammaselta. Ne ei ihan oikeesti tee kenestäkään hyvännäköstä eikä sovi kenellekään. Tähän kun yhdistetään vielä se hiton flanellipaita ja "emo" letti niin soppa on valmis.

I agree, noi UGG:it näyttää ihan lasten toppakengiltä, joten jos ette hae mitään lolita-lookkia, niin jättäkää hyllyyn. Legginsit & joku pitkä t-paita yhdistelmä saa taasen mun mielestä naisen näyttämään jotenkin halvalta. Noita pillifarkkuja näkee yhä useammin tänä päivänä vielä ns. muotiväreissä (turkoosi yms.)...en jaksa ymmärtää miten kukaan täysiaikainen mies suostuu vapaaehtoisesti tuommoisia käyttämään, mutta onneksi minun ei tarvitsekkaan.

Näin miehisenä mielipiteenä: Keskimmäiset tai oikeanpuolimmaiset. Hieman riippuu käyttääkö hameen vai housujen kanssa. Noi muut näyttää aika mummoilta.

Samaa mieltä. Toinen oikealta paras ja sen jälkeen keskimmäiset, joskin tuo puudelivuoraus on arveluttava.

I agree, noi UGG:it näyttää ihan lasten toppakengiltä, joten jos ette hae mitään lolita-lookkia, niin jättäkää hyllyyn. Legginsit & joku pitkä t-paita yhdistelmä saa taasen mun mielestä naisen näyttämään jotenkin halvalta. Noita pillifarkkuja näkee yhä useammin tänä päivänä vielä ns. muotiväreissä (turkoosi yms.)...en jaksa ymmärtää miten kukaan täysiaikainen mies suostuu vapaaehtoisesti tuommoisia käyttämään, mutta onneksi minun ei tarvitsekkaan.

Joo, yhdistelmä jorkkari-legginssit mielellään kiiltävänä, pitkä t-paita perseen "peittona" ja tissivyö. Tähän vielä vaikka uggit tai huorasaappaat jalkaan niin ei muuta kun jorpakkoon :D

Jeesaisitko mua, pitäs valita näistä jotkut: :love:
242513-53960.png
242513-57205.png
96321_150_A.jpg
71019-l.jpg
28640-l.jpg

Ota noi toiset, vasemmalta katsottuna. Ne sentään muistuttaa kenkiä. Noista kaikista oksettavin on NELJÄS. Keskimmäinen näyttää myös vähän semmoselta kumppari/maihari kengältä, joita monella oli pienempänä. Ei siis hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom