- Ikä
- 48
Miehillä vastenmielistä:
-Kaikki hintahtava, naisellinen ja junttimainen :jahas:
Mitä tuohon vielä jää? Puku :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miehillä vastenmielistä:
-Kaikki hintahtava, naisellinen ja junttimainen :jahas:
Näyttää siltä kuin olisi tullut pökäle pöksyyn.Haaremihousut. Nyt vittu oikeesti:
En mä näitä näe törkeinä. Esim oikeanpuolimmaiset voisin ottaa mustina.Kyllä nämä teräväkärkiset sitten ovat törkeitä:
En mä näitä näe törkeinä. Esim oikeanpuolimmaiset voisin ottaa mustina.
Kyllä nämä teräväkärkiset sitten ovat törkeitä:
Jeesaisitko mua, pitäs valita näistä jotkut:Pakko purkaa täällä vihaani naisten semmoisiin korkokenkiinkö?, joissa se itse korko on niinkuin koko kengänpohja. Ne näyttää erittäin typeriltä.
e. juurikin ne kiilakorkokengät
Aina kun näkee jonkun sällin painavan menemään kaupungilla tuollaiset jalassa niin tulee aika viilis. Varsinkin talvipakkasilla.
Jeesaisitko mua, pitäs valita näistä jotkut:
Naisilla:
-"Tissivyöt", oksennuspussi UGG:it, kumi tai muut legginssit perse paljaana. Flanellipaidat ja muu halonhakkaaja rekkalesbolookki.
Miehillä:
-Kaikki naismainen pukeutuminen kuten pillifarkut, nykyään lähes miesihanteen mukaan pakollinen pitkähkö fruittaritukka. Tässäkin topikissa esillä olleet vammaset isot lippikset jossa se tarra jätetty paikalleen. Tiukahkoa paitaa saa olla jos kroppa on oikeasti kunnossa, se sentään tekee miehekkään vaikutelman toisin kun arotuulen nussiman vinkuheinän päällä. Muutenkin mun elämän aikana muoti on kulkenut siihen suuntaan että miehet näyttävät entistä enemmän naisilta.
Ja sitten kaikilla sukupuolilla ne nyt paljon nähdyt vitun rumat paksusankaiset ja isot nelisilmärillit joissa ei varmaan ole yleensä ees vahvuuksia ja tarkotus näyttää vaan vammaselta. Ne ei ihan oikeesti tee kenestäkään hyvännäköstä eikä sovi kenellekään. Tähän kun yhdistetään vielä se hiton flanellipaita ja "emo" letti niin soppa on valmis.
Näin miehisenä mielipiteenä: Keskimmäiset tai oikeanpuolimmaiset. Hieman riippuu käyttääkö hameen vai housujen kanssa. Noi muut näyttää aika mummoilta.
I agree, noi UGG:it näyttää ihan lasten toppakengiltä, joten jos ette hae mitään lolita-lookkia, niin jättäkää hyllyyn. Legginsit & joku pitkä t-paita yhdistelmä saa taasen mun mielestä naisen näyttämään jotenkin halvalta. Noita pillifarkkuja näkee yhä useammin tänä päivänä vielä ns. muotiväreissä (turkoosi yms.)...en jaksa ymmärtää miten kukaan täysiaikainen mies suostuu vapaaehtoisesti tuommoisia käyttämään, mutta onneksi minun ei tarvitsekkaan.
Jeesaisitko mua, pitäs valita näistä jotkut: