Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä vittua tämä on? Ei ainakaan mitään heteroa. Nyt vaan odottelemaan demosin ja Tommin kommentteja :D

2.24-4mens-fashion-clothing-zara-autumn-winter-2010-2011-collection.jpg

mad-men-bad-mens-fashion-3.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä tunnustan brändihuoraavani. Kallein laukku maksoi pari kesää sit kuukauden käteen jäävän palkan, mut se oli sen arvoista. Ehdottomasti. Ostan mieluummin laukun vuodessa (tai harvemmin) ja maksan siitä enemmän kuin et kantaisin kotiin jotain hirveitä muovirimpuloita tai muuten paskasti tehtyjä melkein samalla rahalla.
hämmentävää lukea tätä threadia. Viimeksi ostin laukun neljä vuotta sitten. Maksoi 5 USD Kambodzassa, ja ostin suoraan Dieselin tehtaan linjalta. Tehty kankaasta ja vieläkin käytössä. Viimeksi ostin farkut hintaan 7 € Koreasta keväällä. Jos alkaisin noita merkkituotteita ostamaan, niin elämänlaatuni menisi huomattavasti alemmas, koska jostainhan tuokin raha on aina pois.

Mutta sama kai se on ostaa vaikka Vertun kännykkä iPhonen sijasta, jos hinnalla ei ole väliä.

Mitä vittua tämä on? Ei ainakaan mitään heteroa. Nyt vaan odottelemaan demosin ja Tommin kommentteja :D

2.24-4mens-fashion-clothing-zara-autumn-winter-2010-2011-collection.jpg

mad-men-bad-mens-fashion-3.jpg
Ensimmäistä vois käyttää, jos ottais lahkeet pois kenkien sisältä, huivi pois, ja villatakki helvettiin. Parrankin ajaisin pois.

Kaksi viimeistä nyt on jo mallien kiduttamista, johon Amnestyn pitäisi puuttua.

---

Onhan muodissa aina tuollaisia reväytyksiä, mitä en usko, että kukaan käyttää :lol2: Mutta niin, eipä toi ylimmäinen ole mikään paha, varsinkaan dammannin mainitsemilla muutoksilla.

Joku tais sanoa, että kaikki lippikset ovat huono valinta. Mikäs sitten ois sopiva päähine miehelle loppukevät/kesä/alkusyksy -aikaan? Joskus tekee mieli pitää jotain päässä eikä välttämättä jaksa hiuksia laittaa.

masterdis-baseball_cap_flexfit_premium_fitted-brown-1.jpg

Tällästä oon käyttänyt (tai sitten muuten samaa lakkia, mutta harmaana) sillon kun on tehnyt mieli lippistä pitää. Onko tämä paha? Kai toi menee mulla vähän samalla tavalla kun naiset täällä ja uggit, tiedän että on ehkä vähän junttia, mutta välillä tulee käytettyä siltikin ihan mukavuussyistä. (ps. en pidä mitään löysiä/räppikuteita vaikka toi lippa onkin suora, on vaan ainut lippismalli che guevaran lisäksi mikä mun päähän istuu)

Ei naisella voi olla liian korkeita farkkuja jos ne on tyylikkäät. Jotenkin tossa sivun ylimmässä kuvassa noi tosin näyttää vähän hassulta. Melkein kun ois verkkarit korvissa. Sellaset tumman siniset korkeat farkut useammalla napilla mitä näkee stadissa enemmänkin on oikein tyylikkäät.
Naisten kengistä sen verran että ei korkoa mihinkään muuhun kun kantapään alle. Kaikki missä on tasanen korko koko jalkapohjan alla on ihan hirveen näköstä. En tiedä saiko tosta selvää kun en jaksa kuvia alkaa ettiä. Legginsit sen sijaan toimii ihan hyvin omaan silmään jopa ne farkkukuosit. Vaatii tietysti ihan hyvää dekkiä ja sääriä tosin eipä tukevilla ihmisillä noi kireät farkutkaan oikein toimi.
Ja tää paljon puhuttu huivimies pari sivua aiemmin on ihan tyylikäs. Itelle ei tosin huivit sovi ja sellanen slimmi takki ei lähes koskaan sovi omiin käsivarsiin mutta ei missään nimessä homomainen kokonaisuus. Eipä nyt muutenkaan tuu mieleen mitään vaatteita mitkä tekis miehestä homon näkösen jossei ihan naisten vaatteita oteta huomioon.

hämmentävää lukea tätä threadia. Viimeksi ostin laukun neljä vuotta sitten. Maksoi 5 USD Kambodzassa, ja ostin suoraan Dieselin tehtaan linjalta. Tehty kankaasta ja vieläkin käytössä. Viimeksi ostin farkut hintaan 7 € Koreasta keväällä.

No johan oli vertaus.. Ei kannata siis ostaa kalliita merkkivaatteita eurooppahinnoin kun Kambodzan tehtaanmyymälässä samat rojut saa halvammalla..?

Se kun naiset (40v-) yrittävät olla VÄKISIN nuorekkaita ja pitävät päällä kalleimpia merkkivaatteita glitterit kimaltaen väkisin, vaikkei vaatteet istu ollenkaan päälle.

Edittiä: jos ei istu, niin pitäköön tavallisia istuvampia vaatteita päällänsä.

Heh...tästä tulikin mieleeni, miten helvetin kornia se on, kun melkeen 40v äiti yrittää näyttää samalle kun 15-16 vuotiaat tyttärensä. Olen joutunut seuraamaan tätä sivusta aika paljon. Itellä ikää alle 30v. Hävettää. :wtf:

I feel you, sama homma varmaan kaikilla miehillä jotka treenaa jalkoja. Vyötäröstä sopivat farkut ei mene reisistä ja reisistä menevät jättää vyötärölle sitten ihan liikaa löysää ja yleensä on vielä liian pitkiä kun sellasia hassuja kokoja ei ole, ja mä en todellakaan ala mitään gazozia päälleni laittamaan. Mutta sitten kun ne täydelliset housut löytää se on mahtavaa, se metsästys vaan vie niin paljo aikaa että meikäläisellä usein palaa hermot.

Komppaan. Housujen ostaminen on ihan tuskaa.

Pakko vielä palata tähän kuvaan mutta en homolla tavalla. Ihan mielenkiinnosta, moniko mies täällä olisi valmis pukeutumaan noin ihmisten ilmoilla?

Corneliani%2BSS11%2B-%2BArthur%2BSales.jpg

Tässä kuvassa mikään ei hivele mun silmää. Ei sitten mikään. Ihan liian sliipattu mies, tykkään paljon maskuliinisemmasta tyylistä (ja miehistä). :)

Miehillä sellaiset tosi pitkäkärkiset kengät. Hyi kamala. Niistä tulee aina TODELLA vahva gigolofiilis. En pidä tyylikkäinä. Varsinkaan kun se kenkä numeroa 45 on yhdistetty pillifarkkuihin, jolloin ne jalkaset näyttää lähinnä valtamerialuksilta.

Ja kaikki eläinprintit ihan kaikilla naisilla. Ne vaan ei ole hienoja. Paras esimerkki eräs kaukainen tuttava, joka käyttää bilelookkinaan krepattuja hiuksia, glitteriä ja jotain pantterikuositoppeja. Hyi helvete.

Goottivaatteet, rockabilly-setti, hipsterit, Kerava-glamour ja parturikampaaja-vaatteet.
- mikä vika rockabilly-setissä on??
selvennätkö mulle vielä mitkä on tarkalleen noi parturi- kampaaja-vaatteet?
mä näin jotain kamalaa yks päivä. ihan jees jamppa muuten mutta jalassa sellaset turkista ostetut takavuosien hitti- verkkarit, ne "adidakset" missä sivuissa koko matkalta nepparit....*reps ja kops*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom