Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
En asu metsäpirtissä mutta nähtävästi olen vaan tipahtanut kärryiltä tai en varmaan ole koskaan kärryille edes päässyt. En vain käsitä miksi miehet haluavat pukeutua noin naismaisesti. Mutta en käsitä monia muitakaan asioita tässä maailmassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska kangasshortseista tuli naismaiset? On miulla Bundeswehrin maastokuviotakin kaapissa. Vaatteet valitaan tarkoituksen mukaan, en mie metsään lähde missään sandaaleissa ja shortseissa enkä toisaalta terassille maihareissa ja univormussa.

En osaa vastata tuohon. Tuo kokonaisuus näyttää vaan homolta, kun takkikin on tuolleen noin vartalonmyötäinen.

Tällainen on enempi minun mieleeni. En nyt löytänyt äkkiseltään parempaa esimerkkiä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos jätetään tuo laukku ja huivi pois niin voisin vetää nuo niskaani. Tuo takki/pusakka on ainakin hieno.

Takkiakaan en pistäisi shortsien kanssa, se on jotenkin... miksi pitää takkia jos on shortsikeli? Kokonaisuus tossa on aika kei, mutta kassia, huivia ja kampausta lukuunottamatta, mikä jottei?

Ton tyyliset kengät on jo. Olen tosin ruma, mikä tasapainottaa kokonaisuutta kivasti.

Toni on tossa ihanan miehekkään karhumaisella tavalla gay. :haart: Korvis ja kaikki, bling blingiä enemmän kuin Elton Johnilla.

Ei kaikki, mikä näyttää homolta, ole naismaista. Jos naiselle laittaisi tuon shortsikuvan miehen shortsit ja takin, niin porukka ihmettelisi, miksi naisella on miehen vaatteet. Huivi saattaa ehkä olla asuste, jota naiset perinteisesti enemmän käyttävät, mutta en nyt tiedä, että kuinka paljon oikeastaan naisilla on tuollaisia huiveja edes.

Jossain vaiheessa mukavuudenhalu menee heittämällä ohi ulkonäköasioista ja sitä menee ja hommaa uggit koska ne mahdollistaa sen, ettei 25°C pakkasella tarvi käyttää sukkia joita vihaa ehkä eniten kaikista vaatekappaleista.
Sitten niitä alkaa käyttää kesälläkin, kun huomaa, että sillä voi välttää toimistonsa vetoisilla lattioilla vaikkapa kesäflunssaa ja sen sellaista. Ja kesäkuumalla kun auton ilmastointi jäädyttää varpaat niin sitä mieluummin sujauttaa jalkansa niihin karvasaappaisiin.

Tämän skenaarion ei tarvitse tapahtua kaikille, mutta omalla kohdalla ei kyllä niin sanotusti kaduta yhtään tuo investointi!

Vaan onhan ne kyllä rumat, ei käy kieltäminen!

Musta kaikki linttaan astutut kengät ja kainaloihin kurotut housunvyötäröt on niin ikään kammottavia.

Mulla on sellaiset feikkiuggit vain siksi, koska mun oli pakko saada äkkiä kohtuuhinnalla kengät, joissa mun jalkani eivät palele ja jotka eivät hierrä. Mun on todella vaikea löytää budjettiin sopivia kenkiä, jotka eivät satu jalkoihin. Pirun rumathan ne kengät ovat, ei siitä pääse mihinkään.

Paljon tietoa laukuista. Oletko heteroseksuaali?

Missasin suuren osan hauskaa keskustelua. Vastataan sitten.

Olen. Miten seksuaalinen suuntautumiseni liittyy tähän laukkuasiaan?

Ja Tommille: Keepal on hieno laukku. Itse olen Pradan kannalla, mutta vain jos niitä saa jostain tuntuvalla alennuksella. Se, että vahvasta nylonista tehty kassi maksaa toista tuhatta euroa, tuntuu minustakin hieman liian kalliilta.

Pakko vielä palata tähän kuvaan mutta en homolla tavalla. Ihan mielenkiinnosta, moniko mies täällä olisi valmis pukeutumaan noin ihmisten ilmoilla?
Huivin jättäsin pois ja shortseista valitsisin semmoset missä ei ois tollei homosti kääritty lahkeet.
Muuten just hyvä kokonaisuus.

Miten tälläinen threadi on jäänyt multa huomaamatta ?

Anyways, leggingsit, shortsit ja tunika --> ei hyvä. Tunika yleensäkin, aargh !

Jeans-leggingseistä ("jeggingsit", jeggarit) en osaa olla yhtä ehdottoman paheksuva, ihme kyllä.

Viimeksi muokattu:
Jos alkaa tuommoisia homoshortseja ja laukkuja kerääntyyn kaappiin niin miehuuden voi palauttaa ostamalla ihtelleen flanelipaidan. Se on aina yhtä ruma, epämuodikas ja näinollen miehekäs!

Takkiakaan en pistäisi shortsien kanssa, se on jotenkin... miksi pitää takkia jos on shortsikeli? Kokonaisuus tossa on aika kei, mutta kassia, huivia ja kampausta lukuunottamatta, mikä jottei?

Tuo on muuten aivan totta, en ymmärrä miksi joissain Ralph Laurenin mallistoissakin tykätään yhdistää lyhyet shortsit ja bleiserit. Henkilökohtaisesti shortsit ovat yleensä se viimeinen lämpimän kelin vaatetus, johon turvaudun.

Kuvan vaatekokonaisuutta voisi toki käyttää. Todennäköisesti valitsisin vaan tummemmat värit, koska mikään ei vituta enempää kuin joku paskaläiskä valkoisissa shortseissa. Mutta tosiaan takki, laukku ja huivi helvattuun. Huivi sopii joillekin minua selvästi kauniimmille pojille. Laukku sen sijaan näyttää naisten mallistosta otetulta, mutta muuten minusta (olka)laukut ovat pirun käteviä.

Tollasella isolla käsilaukulla ei tee mitään mutta aina reissuilla mulla on sellainen pieni hieman A5 isompi (käsi)laukku. Kätevästi kulkee kaikki tarvittava pikkukama + lompakot ja passit mukana yhdessä paikassa. Toki saa vähän katsoa perään ettei laukku katoa.

Miehillä ja naisilla yhteinen inhokkivaate on farkkushortsit jotka loppuu polven yläpuolelle.

Jossain vaiheessa mukavuudenhalu menee heittämällä ohi ulkonäköasioista ja sitä menee ja hommaa uggit koska ne mahdollistaa sen, ettei 25°C pakkasella tarvi käyttää sukkia joita vihaa ehkä eniten kaikista vaatekappaleista.
Sitten niitä alkaa käyttää kesälläkin, kun huomaa, että sillä voi välttää toimistonsa vetoisilla lattioilla vaikkapa kesäflunssaa ja sen sellaista. Ja kesäkuumalla kun auton ilmastointi jäädyttää varpaat niin sitä mieluummin sujauttaa jalkansa niihin karvasaappaisiin.

Tämän skenaarion ei tarvitse tapahtua kaikille, mutta omalla kohdalla ei kyllä niin sanotusti kaduta yhtään tuo investointi!

Vaan onhan ne kyllä rumat, ei käy kieltäminen!

Musta kaikki linttaan astutut kengät ja kainaloihin kurotut housunvyötäröt on niin ikään kammottavia.

tässähän se tulikin.

Suurin inhokki vaate miehellä on tämmöset kengät
gootti.jpg

Noi on vaan niin kamalat, anteeks kaikki joilla tämmöset on!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom