Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
^Toisaalta myös pikkusen lihavilla (eli pyöreillä) ihmisillä teltan kokoiset vaatteet. Liian suuret siis. En ymmärrä ketä ne koittaa hämätä. Tuolla keinolla näyttävät vieläkin suuremmilta ja lihavammilta kuin todellisuudessa ovatkaan.
Mutta kamalampaa se kyllä on, kun ne vaatteet on liian kireät.

Meinaatko sillä vyöllä semmoista naisten leveää rintojen alle tulevaa vyötä?
Niinku tää
42199_515h.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs mieltä porukka on merkkivaatteista? Onko väliä onko farkut henkkamaukasta vai jotkut levikset. Onko niin paljon hienompi juosta lenkillä peakin takki päällä, uusilla reebokin ree-tone lenkkareilla kun jalassa on casallin uudet sporttipökät? :D

Itselleni ei merkki oo mitenkään tärkee, löytyy kyllä kaapista niin henkkamaukka vaatteita kuin jotain ns. merkkivaatteitakin.Mulle on pääasia että vaatteet on mun mielestä kivoja, enkä todella halua maksaa vaatteista älyttömiä summia vaikka nainen olenkin..

Mä käytän tuollaista leveää vyötä löysästi istuvan paidan/tunikan kanssa kuromaan sen siitä vartaloa vasten.

Myös se vyö joka vedetään liian ylös,mikähä se niinku on jollain muotitermeillä?siis sillä ei ole mitään virkaa,esmes housujen ylhäälläpito tms...vaan sitä pidetään esmes hameen kanssa ja se vedetään melkein kainaloihin asti,hyi helv.

Tollanen "vyö" on tosiaan melkosen turha (=harvoin näyttää hyvältä). Tämä on kyllä naisten ihan oma juttu.

Urheiluvaatteita lukuunottamatta harvoissa vaatteissa on merkkiteksti näkyvillä muutoin kuin pesulapussa. Itse en etenkään naisten muotimerkkejä tunnista tai kiinnitä niihin mitään huomiota.

Merkkivaatteet on jees, kunhan se merkki EI näy. Kamala aatella että jollain on päällä paita, jossa isolla lukeepi joku merkki. Tulee jotenki semmonen olo että "juntti"... Tai siis että se vaate on hankittu sen merkin takia, ja sillä si brassaillaan...

Merkkivaatteet on jees, kunhan se merkki EI näy. Kamala aatella että jollain on päällä paita, jossa isolla lukeepi joku merkki. Tulee jotenki semmonen olo että "juntti"... Tai siis että se vaate on hankittu sen merkin takia, ja sillä si brassaillaan...
Tästä voi olla vähän eriki mieltä. Tietysti esim t-paita missä lukee tosi isolla "ED-HARDY!!!". Mutta ei mitää vikaa jos siinä on jotai muutaki kivaa ja se vaatemerkin teksti ei oo siinä se pääpointti.

Mulla on aika paljon esim. Tommy Hilfigeriä ja niissä on usein se pieni lippu jossain näkyvillä. Ei se mun mielestä tee siitä vaatteesta automaattisesti mautonta vaikka merkki näkyykin.

Eri asia sitten ne "merkkilaukut", missä lukee ihan helvetin isolla ja joka puolella merkki. Ihan sama ovatko aitoja vai eivät, feikki tulee silti heti ensimmäisenä mieleen. Louis Vuittonin monogrammilaukut ovat ehkä paras esimerkki näistä. Niitä näkee kaiken maailman bloggaripimatsuilla ja ehkä 1/10000 on aito... Ja kuten sanoin, se aitokin näyttää feikkien joukossa feikiltä. Tosi mautonta.

Itse pidän merkkivaatteista, mutta ostan usein näitä halvempia merkkejä kuten Hilfigeriä, Tiger of Swedeniä, Ralph Laurenia, DKNY:ta jne. En halua tuhlata omaisuuksia vaatteisiin kun halvemmallakin saa hyvää. Merkin ei todellakaan tarvitse näkyä, vaan laadun kyllä huomaa muutenkin.

Mulla on aika paljon esim. Tommy Hilfigeriä ja niissä on usein se pieni lippu jossain näkyvillä. Ei se mun mielestä tee siitä vaatteesta automaattisesti mautonta vaikka merkki näkyykin.

Eri asia sitten ne "merkkilaukut", missä lukee ihan helvetin isolla ja joka puolella merkki. Ihan sama ovatko aitoja vai eivät, feikki tulee silti heti ensimmäisenä mieleen. Louis Vuittonin monogrammilaukut ovat ehkä paras esimerkki näistä. Niitä näkee kaiken maailman bloggaripimatsuilla ja ehkä 1/10000 on aito... Ja kuten sanoin, se aitokin näyttää feikkien joukossa feikiltä. Tosi mautonta.

Itse pidän merkkivaatteista, mutta ostan usein näitä halvempia merkkejä kuten Hilfigeriä, Tiger of Swedeniä, Ralph Laurenia, DKNY:ta jne. En halua tuhlata omaisuuksia vaatteisiin kun halvemmallakin saa hyvää. Merkin ei todellakaan tarvitse näkyä, vaan laadun kyllä huomaa muutenkin.

Olen samaa mieltä, pitkältikin, kanssasi. Kunnes Musklen mahtiin tutustuin ja idariteinarit unohdin, ei mitn henk.koht.

No voi ny vittu, haukkukaa sitten. Paita nyt sais olla pidempi, mutta tuon tempaisin. Kritisoikaa pissistä:

http://i53.tinypic.com/2uzdths.jpg
http://i55.tinypic.com/205zak1.jpg

Noi housut on vähän kulahtaneet, joten jos haukutte lyttyyn, niin ehkä voin sitten olla jatkossa käyttämättä, vaikka ovatkin erityisen mukavat. Mustista legginseistäni en luovu. Siksi niistä en laita kuvaa, koska en halua kuulla totuutta. :D

Nuo farkun väriset (?) taitaa vissiin olla jo vähän out? Olen niin hidas näissä muotijutuissa.

Joo ei nuo legginssit ole noin siniset oikeasti, ne ovat huomattavasti tummemmat ja sellaista ehkä puvun kangastyyppistä, eivätkä yhtään farkkumaiset. Tuo keskellä oleva saumakaan ei ole iso ja häiritsevä. Vannon tämän kautta kiven ja kannon.

No toki joku pieni merkki saa olla. Tulee vain mieleen yksi jenkkireissu, josta palatessa samalta hihnalta laukkujaan ootteli kaksi varmaan mun ikäistä muijaa pukeutuneena päästä varpaisiin Guessin vaatteisiin. Ja sen todella NÄKI! Joka ainoassa vaate- / ja asustekappaleessa luki se GUESS kissan kokoisilla kirjaimilla vähintään kerran. Mä en ees ymmärrä mistä ne oli semmoset kamat löytäneet, kun omissa on just se merkki jossain niskassa eikä tosiaan näy mitenkään minnekään. Ehkä siellä on joku oma mallisto tommosille, jotka haluaa ne vaatteet nimenomaan sen perusteella ostaa, että merkki varmasti näkyy.

Itse ostan vaatteita niin harvoin, että ostan mielellään merkkivaatteita ja "kalliimpaa".
Paitsi joitain t-paitoja tulee ostettua muutamia kuukaudessa, niin niillä ei niin väliä.

Eikä tosiaan mitään isoja merkkejä näkyville. Näyttää hölmöltä.

Herhi:juu,juuri tuota/tuollaisia tarkoitan,en tiedä omasta kaveripiiristäni ketään joka pitää tuota hyvännäköisenä...niinku joku jo mainitsikin,se taitaa olla ihan naisten omia juttuja.

Joskus tuntuu että jos muotitrendi mainostaa jonkun tietyn vaateparren olevan muotia...niin naiset automaattisesti alkavat sitä käyttää.Onko sitten niin että yleinen hyväksyntä tulee sitä kautta?eli periaatteessa joku perus Pirkko ei uskalla/viitsi sanoa että "vittu toi on ihan hirveän näköinen"???Motiivina tietty se kun joku italialainen homomuotisuunnittelija on eri mieltä ja hänen sanansa on laki,heheheheh...en tiedä.

Mutta juu,jotain positiivistakin: näin eilen kaupungilla jonkun naisen hippityylin farkut jalassa,eli lahkeet levenee alhaalta jne.Ne on minun mielestä kivannököiset (toki edelleyttäen ettei se nainen myöskin levene joka suuntaan) ja ymmärrän toki että monikaan ei esmes hippikamoista tykkää.
En itsekään pidä hippikuteita,koska ne eivät oikein sovi tämmöselle möhkofantille :)
Mutta sellaisella normivartaloisella naisella ne näytti hyvältä.

Perus ajatushan on kuitenkin se että jos ihminen miellyttää silmää niin on aikalailla sama mitä sillä on päällä.Mutta nuo tunikat ja muut on sellaisia että mieluummin nou tänks.

^Toisaalta myös pikkusen lihavilla (eli pyöreillä) ihmisillä teltan kokoiset vaatteet. Liian suuret siis. En ymmärrä ketä ne koittaa hämätä. Tuolla keinolla näyttävät vieläkin suuremmilta ja lihavammilta kuin todellisuudessa ovatkaan.
Mutta kamalampaa se kyllä on, kun ne vaatteet on liian kireät.

Samaa mieltä, kiitos.

Inhoan naisilla tämän lisäksi:

-legginssejä (ihan sama minkä kokoinen/kroppainen)
-Liian isoja tunikoita -saa kenet vaan näyttämään muodottomalta
-pillifarkkuja, sopivat todella harvalle

Itse käytän inhokkilistalla mainituista:
-haaremihousuja (löysin mageet, Köpiksestä)
-mekkoja jotka lähtevät tunikamallisesti levenemään rinnan alta, mutta ei liikaa
-släbäreitä

Miesten inhokkivaatteita en oikeestaan osaa sanoa, koska kaikki riippuu kokonaisuudesta. Pulsuilla nyt on harvoin mitään tyylikästä päällä, ja lihavista en tykkää missään vaatteissa. ;)

Mun mielestä kaunis näyttää hyvältä oli mitä tahansa yllä piste Karismasta on ihan turha höpistä, jos ei päästä juttuun. Kaunis korostaa ulkonäköään pukeutumisella ja muut voi kompensoida sitä.

Toisaalta SOPIVAN kokoisissa vaatteissa moni vähän pulleampikin näyttää hyvältä. Kunhan vaatteet istuu, ei purista eikä lötkötä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom