Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Sopivan kokoset ja suht normaalit vaattteet on mun mieleen. En oikein syty millekkään rokki-,emo-,gootti-,räpppi-,mummo-,wannabe- ja teinityyleille :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Ehkäpä se, että se merkki on niiiiiin nimenomaan sitä merkkiä. Vähän semmonen että "HUOMAAHAN (ei voi olla huomaamatta!!!!) kaikki että MULLA on nyt päällä Ed Hardyn klejut, oon siis NIIIIIIN in?!?!?1!!+!"

minutewar: Ed Hardy on siksi kauhea, että nykyajan junteille ei riitä tribaalit ihossa, vaan niitä pitää olla vaatteissakin. Minulle tulee mieleen esikaupunkiprinsessat kaikista Ed Hardy -kuvioista. Varsinkin ne kengät on aivan kauheita. Affliction on muuten myös juntti.

Mitä Alyssan Louis Vuittoneihin tulee, niin onhan itse merkki ja jopa kyseinen monogrammi klassikko. Tosin tälle kävi kuten Burberrylle, massa pilasi sen. Ja jos joku LV:n laukku maksaa 300 ja ylöspäin, niin en pitäisi aidon ostamista mitenkään mahdottomana edes näille nuorille bloginaisille.

Mitä Alyssan Louis Vuittoneihin tulee, niin onhan itse merkki ja jopa kyseinen monogrammi klassikko. Tosin tälle kävi kuten Burberrylle, massa pilasi sen. Ja jos joku LV:n laukku maksaa 300 ja ylöspäin, niin en pitäisi aidon ostamista mitenkään mahdottomana edes näille nuorille bloginaisille.

Eihän se mahdotonta olekaan, mutta kun suurin osa on feikkejä, aito ei saa ansaitsemaansa arvostusta.

Mun oli muuten pakko googlettaa toi Affliction, en ollut koskaan kuullutkaan... Ei oikein iskenyt.

Edit. Inhokkilistalleni voisin lisätä Guessin. Varsinkin laukut ovat tosi rumia ja vaatteetkin yleensä halvan näköisiä, vaikka maksavat suht paljon.

Ed Hardyn paidan näköiset tatuoinnit on vielä hirveämpiä kuin Ed Hardyn paidat.

Siis Ed Hardylla on jopa oikeesti hienoja vaatteita, sen merkin vaan on pilannu ne halvat turkista tuodut made in china kopiot.. Samoin kun todella moni muukin merkki on pilattu noilla halvoilla kopioilla.

Siis Ed Hardylla on jopa oikeesti hienoja vaatteita, sen merkin vaan on pilannu ne halvat turkista tuodut made in china kopiot.. Samoin kun todella moni muukin merkki on pilattu noilla halvoilla kopioilla.

Olen vahvasti eri mieltä. Laita kuvia omasta mielestäsi hienoista Ed Hardyn vaatteista.

09.11.20109.jpg EDHARDYGIRLS4_1.jpg

Mun mielestä nämä on ainakin hienoja, ja ihan on vaatekaupan sivulta kuvat niin tuskin on mitään halpppiskopioita nuo. Jälkimmäinen ehkä enemmän mun makuun ihan noin vaatteenakin kun tuo lörö musta toppi. Mutta tottakai jonkun mielestä nuo on rumia koska niissä lukeee Ed Hardy! Ja mun mielestä ne lippikset on kans kivoja, jos ei värit oo ihan vihreetäneonpinkkiioranssiiisinistäjapunasiaraitoja vaan jotain vähän hillitympää. Lippiksessä saa olla kuva ja vähä pitää olla blingiäkin. Riippuen tosin muusta pukeutumisesta, jos on kaikki samaa blingbling settiä niin tyyppi joka niin pukeutuu kuvittelee varmaa olevansa timantti ku kimaltelee nii paljon. Ja yleensäkkin kokonaisuus ratkaisee, jos sanon että Ed Hardylla on myös hienoja vaatteita se ei tarkota sitä että kaikki joilla niitä vaatteita on päällä olis hyvin pukeutuvia..

Järkytyin muuten tossa kuukaus sitte ku kävin "treffeillä" yhen mieshenkilön kanssa ja sillä oli sellaset hunks tyyliset farkut jalassa, sekä ed hardyn huppari ja t-paita, sekä tottakai se lippis. Oli hieman liikaa mun makuun, ja varsinkin ku ne farkut oli vielä niiin hurjat. Siis tosi paljon kulutuksia ja kontrasti ihan vaaleasta tosi tummaan.. :D Sori pojat, pakko laittaa esimerkkiä ja parempaa kuvaa ei löytyny!
Hunks6t.JPG

Eikä ne yksittäiset fucking rievut vaan se kokonaisuus :D

Halvin ja pienin Louis Vuittonin laukku kustantaa lähemmäs 400 euroa. 300 eurolla saa monogrammilompakon. Oikeista laukuista saa maksaa 600-800 euroa. Siltikin sellainen on hankittavissa, jos nyt oikein kovasti haluaa. Ja sitä paitsi, yhdessä sen damier-ruudun kanssa, monogrammi on edelleen aitona varsin hyvä hankinta. Jos nyt haluaa sitten snobbailla, niin menee Belgiaan ostamaan Delvaux'ta, Pariisiin Goyardia tai Espanjaan Loewea.

Ei saatana, mä en keksi mitään typerämpää kuin törsätä satoja euroja johonkin laukkuun, koska se on tietyn merkkinen. Samalta ne kaikki näyttävät kuitenkin. Ei, keksin sittenkin jotain typerämpää. Arvostella muita sen takia, että näillä ei ole satojen eurojen muotilaukkuja.

Mä en hirveesti merkkejä tuijota, ihan sama kunhan se näyttää hyvältä mun päällä. Voin pitää vaikka Ed-Harddii tai afflictionin kuteita, jos ne vaan näyttää kivalta mun päällä. En ole kyllä koskaan kummankaan merkin kuteita ostanut, nyt taidanki ostaa! Jos vaikka salipaidoiksi ostais, muahahah! Siinä gaspin pellepojat on ihmeissään :D

Ei saatana, mä en keksi mitään typerämpää kuin törsätä satoja euroja johonkin laukkuun, koska se on tietyn merkkinen. Samalta ne kaikki näyttävät kuitenkin. Ei, keksin sittenkin jotain typerämpää. Arvostella muita sen takia, että näillä ei ole satojen eurojen muotilaukkuja.

Mut LV naisella on vähän kuin M5 miehellä.

Kaikki haukkuvat "vitun turhaksi", mutta silti niitä vituttaa niin saatanasti kun ei itsellä ole sellaista.

No en mä ainakaan osaa kadehtia ketään jonkun tavaran takia. Kyllä mä voin hankkia sen, mitä haluan. :) Oon enemmän kateellinen jutuista, joita en voi saavuttaa tai on vaikea saavuttaa. Tai rohkeudesta, riskinotosta elämässä tavoitteidensa saavuttamiseksi jne...
Ja enemmän mä varmaan sen M5:n perään oisin kun jonkun laukun... Mutta kuten sanottu, eiköhän niitä ämmäläisiä myös ihan ostamalla saa, jos semmoista tarpeeksi haluaisi.

Mut LV naisella on vähän kuin M5 miehellä.

Kaikki haukkuvat "vitun turhaksi", mutta silti niitä vituttaa niin saatanasti kun ei itsellä ole sellaista.
Mä veikkaan, että LV on tuo yllä mainittu Luis Vuitton, mutta sitä en edes ala arvailemaan, mitä ihmettä on M5. En muuten todellakaan erota mitään Vuittonin laukkuja muista laukuista, joten ei kovasti vituta. Tällä hetkellä laukuissa vituttaa vain se, että en löydä kaupasta minkäänmerkkistä ruskeaa laukkua, kun hajotin vanhan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom