Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta samalla pari Afflictionin paitaa.
Mitä Alyssan Louis Vuittoneihin tulee, niin onhan itse merkki ja jopa kyseinen monogrammi klassikko. Tosin tälle kävi kuten Burberrylle, massa pilasi sen. Ja jos joku LV:n laukku maksaa 300 ja ylöspäin, niin en pitäisi aidon ostamista mitenkään mahdottomana edes näille nuorille bloginaisille.
Edit. Inhokkilistalleni voisin lisätä Guessin. Varsinkin laukut ovat tosi rumia ja vaatteetkin yleensä halvan näköisiä, vaikka maksavat suht paljon.
Miesten inhokkivaatteita en oikeestaan osaa sanoa, koska kaikki riippuu kokonaisuudesta. Pulsuilla nyt on harvoin mitään tyylikästä päällä, ja lihavista en tykkää missään vaatteissa. ;)
Siis Ed Hardylla on jopa oikeesti hienoja vaatteita, sen merkin vaan on pilannu ne halvat turkista tuodut made in china kopiot.. Samoin kun todella moni muukin merkki on pilattu noilla halvoilla kopioilla.
Mitä Alyssan Louis Vuittoneihin tulee, niin onhan itse merkki ja jopa kyseinen monogrammi klassikko. Tosin tälle kävi kuten Burberrylle, massa pilasi sen. Ja jos joku LV:n laukku maksaa 300 ja ylöspäin, niin en pitäisi aidon ostamista mitenkään mahdottomana edes näille nuorille bloginaisille.
Ei saatana, mä en keksi mitään typerämpää kuin törsätä satoja euroja johonkin laukkuun, koska se on tietyn merkkinen. Samalta ne kaikki näyttävät kuitenkin. Ei, keksin sittenkin jotain typerämpää. Arvostella muita sen takia, että näillä ei ole satojen eurojen muotilaukkuja.
Mä veikkaan, että LV on tuo yllä mainittu Luis Vuitton, mutta sitä en edes ala arvailemaan, mitä ihmettä on M5. En muuten todellakaan erota mitään Vuittonin laukkuja muista laukuista, joten ei kovasti vituta. Tällä hetkellä laukuissa vituttaa vain se, että en löydä kaupasta minkäänmerkkistä ruskeaa laukkua, kun hajotin vanhan.Mut LV naisella on vähän kuin M5 miehellä.
Kaikki haukkuvat "vitun turhaksi", mutta silti niitä vituttaa niin saatanasti kun ei itsellä ole sellaista.