- Ikä
- 42
Se on auto.mutta sitä en edes ala arvailemaan, mitä ihmettä on M5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on auto.mutta sitä en edes ala arvailemaan, mitä ihmettä on M5.
No en mä ainakaan osaa kadehtia ketään jonkun tavaran takia. Kyllä mä voin hankkia sen, mitä haluan.
Halvin ja pienin Louis Vuittonin laukku kustantaa lähemmäs 400 euroa. 300 eurolla saa monogrammilompakon. Oikeista laukuista saa maksaa 600-800 euroa. Siltikin sellainen on hankittavissa, jos nyt oikein kovasti haluaa.
Ei ne hienommat tavarat tee kenestäkään onnellisempaa.
Ja materian avulla ei voi saada elämyksiä/kokemuksia?^Mua ei ainakaan. Pikkuhiljaa koitan tässä nytkin hankkiutua turhasta materiasta eroon (enemmän mua ahdistaa omistaa materiaa, sehän sitoo ihmistä). Ja samalla koitan olla hankkimatta lisää mitään, mitä en tarvitse oikeasti. En hanki JUURI mitään "koska mun tekee vain mieli". Ja mitä varallisuuteen tulee, mulla on varaa niihin asioihin, joita minä voisin haluta / himoita. Hankin sitten jos koen sen vielä päälle tarpeelliseksi.
Ja miksi ylipäänsä mällätä rahojaan materiaan? Mä mällään ne mieluumin elämyksiin ja kokemuksiin yms...
Kuukauden palkka laukkuun? Huh huh
..Ja ihanko oikeasti uskot tuohon? :hyvä:
Halvin ja pienin Louis Vuittonin laukku kustantaa lähemmäs 400 euroa. 300 eurolla saa monogrammilompakon. Oikeista laukuista saa maksaa 600-800 euroa. Siltikin sellainen on hankittavissa, jos nyt oikein kovasti haluaa. Ja sitä paitsi, yhdessä sen damier-ruudun kanssa, monogrammi on edelleen aitona varsin hyvä hankinta. Jos nyt haluaa sitten snobbailla, niin menee Belgiaan ostamaan Delvaux'ta, Pariisiin Goyardia tai Espanjaan Loewea.
Se on tietenkin hieman hassua, että ostetaan jokin tavara pelkän merkin takia ja muulla ei ole merkitystä. En lähtis kans väitteleen mihin se raha on tarpeelista upottaa, ainahan sitä jonkun mielestä löytyy jokin tarpeellisempi kohde...
Olipas paska vertaus. Aattele jotku vielä tuhlaa monta sataa tuhatta euroa omakotitaloon ja montakymmentätuhatta egee vielä päälle et rakentaa siihen hienon terassin ku vois ihan hyvin istua iltaa nurmikon päällä puutarhatuoleis :o Järjetöntä...Täältäkin varmasti löytyy useita urputtajia joiden mielestä muutaman satkun laukku on turha, mutta kuluttavat kymmeniä tuhansia euroja johonkin BMW:hen. Se se on tarpeetonta.
No hitto, tuollaisen laukun hinta menee pelkästään "hienoihin" vanteisiin.