- Ikä
- 37
Jeps, Ensiviikolla olen ajatellut aloittaa treenaamisen joka kestää johonkin kesäkuuhun asti. Lopetan tupakoinnin joten sen vastineeksi alkaa tiukka treenaaminen.
Olen tässä miettinyt että millä tavalla saisin lisää voimaa ja jonkin verran lihasmassaa lisää yläkroppaa nimenomaan olisi tarkoitus treenata ahkerasti. Lukasin tuolta jippiin foorumilta tämmöisen pienen vinkin että, miten kannattaisi aloittaa...
MA
kyykky 20kg x5 toistoa x5 sarjaa
KE
penkki 20kg x5 toistoa x5 sarjaa
PE
maastaveto 20kg x5 toistoa x5 sarjaa
Joka viikko lisäät 5-10kg painoa tankoon riippuen kuinka raskaalta tuntuu.
Syöt ja nukut paljon. Se on siinä.
Mitä mieltä olette ko. viikko-ohjelmasta, tulisiko lisätä vielä jotain, sarjoihin, painoihin yms. liittyviin pikkuseikkoihin, aikaahan tässä on vielä vkl yli miettiä itsekkin lähteekö tolla etenemään vai pitääkö vielä tehdä muutoksia.
Olen tässä miettinyt että millä tavalla saisin lisää voimaa ja jonkin verran lihasmassaa lisää yläkroppaa nimenomaan olisi tarkoitus treenata ahkerasti. Lukasin tuolta jippiin foorumilta tämmöisen pienen vinkin että, miten kannattaisi aloittaa...
MA
kyykky 20kg x5 toistoa x5 sarjaa
KE
penkki 20kg x5 toistoa x5 sarjaa
PE
maastaveto 20kg x5 toistoa x5 sarjaa
Joka viikko lisäät 5-10kg painoa tankoon riippuen kuinka raskaalta tuntuu.
Syöt ja nukut paljon. Se on siinä.
Mitä mieltä olette ko. viikko-ohjelmasta, tulisiko lisätä vielä jotain, sarjoihin, painoihin yms. liittyviin pikkuseikkoihin, aikaahan tässä on vielä vkl yli miettiä itsekkin lähteekö tolla etenemään vai pitääkö vielä tehdä muutoksia.