Mielipiteitä/ohjeita tällaisesta satsista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M30
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

M30

Olin ostamassa ekaa kertaa lisäravinteita ja tuollaisia sitten jäi kouraan lähikaupasta, seuraavan satsin sitten ajattelin ostaa FAST:ia mm. muscle+.

NUTRI PLUS

BEST 3 PROTEIN 800g
MALTO ENERGY 1250g
RECO POWER 1000g

[mod]Ei sitten varmana mainostella Lasse Venhon kamoja meidän forumilla. Eivät antaneet meille myyntiin niitä aikanaan :Mike[/mod]

Mielipiteitä noista tuotteista, ohjeita käyttöön ym. otetaan ilomielin vastaan, aloittelijoita kun ollaan! :worship:

Itse käytin Nutri Plussan tuotteita reilun vuoden, ja eipä minulla niistä mitään pahaa sanottavaa ole - toimivaa peruskamaa IMO, joskin hieman turhan hinnakasta. Plussapuolena taas sitten hyvä saatavuus, ainakin Ikivireät ja monet tavaratalot noita myyvät.

Noista mainitsemistasi tuotteista en ole käyttänyt kuin maltoa, ostin sen kaveriksi aina Whey 8100:sta. Mutta eiköhän tuo Reco Power ihan asiallinen palkkari liene, kaiketi aika samanlainen kuin FASTin Reco 2. Samoin tuo Best 3 Protein varmasti ajaa asiansa siinä missä moni muukin prode. :)

EDIT: Kun kerran ostit tuon valmiin palautusjuomajauheen, niin et kyllä olisi mielestäni enää tarvinnut maltoa erikseen... mutta tuskinpa budjettisi nyt tuohon ylimääräiseen ostokseen kaatuu ;) Jätä ensi kerralla palkkarijauhe ostamatta ja sotke palkkarisi itse prodesta ja maltosta, tulee muuten halvemmaksi, kuin valmiin palautusjuomasekoituksen ostaminen. :)

Ota noiden lisäksi myös kreatiinia, niin sinulla on siinä jo aika hyvä treenajan paketti

[mod]Ei sitten varmana mainostella Lasse Venhon kamoja meidän forumilla. Eivät antaneet meille myyntiin niitä aikanaan :Mike[/mod]

:lol2: No ei varmana mainosteta! Kun ei muutakaan merkkiä paikallisessa luonnonravinteessa ollut, niin oli noihin tyytyminen.

Nimimerkillä: FAST:it 60 km päässä (lähin prisma) eikä malttanut odottaa postitilausta... :david: Muscle+:ssa olisi ollut kreatiinikin!

EDIT: Gillyanne :haart:

BEST 3 PROTEIN, sopiiko "yöproteiiniksi" ts. ennen nukkumaanmenoa? Niin ja kreatiinista, pelkästään palkkariinko sitä? :rolleyes:

Riippuu siitä mitä proteiineja tuossa Best 3 proteinissa on... Yöproteiineiksi sopivat erityisesti esimerkiksi maitoproteiini eli kaseiini ja soijaproteiini... Näm siksi, että ovat hitaasti imeytyviä... Eli lue siitä pussi/purkin kyljestä mitä siinä on... Mutulla veikkaisin, että siinä on heraa, maitoa ja jotain kolmatta. Siis mutulla.

Kreatiinia ei tarvitse ottaa kuin 5-10 grammaa päivässä... Välipäivät eivät juurikaan haittaa, ellei niitä tule useampia peräkkäin. Voit myös aloittaa kreatiinikuurin latausjaksolla. (search)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom