Mielipiteitä ja kokemuksia näistä tuotteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

iivili

kollinmölliskö
Ikä
50
Kaupunki
Turku
Arvostelkaa vaikkapa sanallisesti ja/tai tähdillä väliltä :0: -> :5:

1) Reflex Progen ateriankorvike, maku ja sekoittuvuus?
2) Nutri Sport 90+ protujauho, maku ja sekoittuvuus?
3) Peak Body Pro Lite patukka, maku ja purutuntuma (=onko karmean sitkeää vai pehmeää höttöä vai siltä ja väliltä)?

Nutrisport 90+ Protein :5:

Sekottuu hyvin eikä vaahtoa juuri lainkaan.
Makuna oli mansikka ja oli kyllä kerrassaan herkullisen hyvää.
Hinta / Laatu suhteeltaan hemmetin hyvä välipala protsku.

iivili sanoi:

Suklaanmakuinen 90+ Protein saa minulta :4: (yksi stara jää uupumaan siksi, että makuhan voisi aina olla vieläkin parempi...) :D IMHO hyvää tavaraa kaikkiaan, sekoittuu hyvin eikä juurikaan vaahtoa, ja kyllä makukin nyt vähintäänkin kohtuullisen hyvä on. Pelkästään hinta-laatusuhteesta annan Protein 90+:lle jopa :5:.

Yksi Pro Lite odottaa myös hyllyssä syöjäänsä, itseäkin kiinnostaa tod. tietää miltä maistuu ja tuntuu protskupatukka, jossa on noin vähän rasvaa ja hiilaria... Laitan kommenttia, kun tulee ajankohtaiseksi.

Noniin, Nutri Sportin 90+ jauho on nyt maistettu. Hyvää on (ei tosin ihan niin hyvää eikä makeaa kuin vaikka Pure Whey tai Protein XL) ja sekoittuvuudessa ei ole moittimista, ilman ritilääkin sekoittuu tuosta vaan, ei vaahtoa eikä paakkuja. Ko jauhossahan on 65% heraisolaattia ja 33% kaseiinia, joten ravintoarvot ovat myös hyvät, pr 90%, hh 2,8%, r 2,8%, kuitua 1,9%.

Edellisessä postauksessani tähän ketjuun kehuin testissä ollutta tuotetta vuolaasti, mutta nyt tuleekin sitten vuorostaan pyyhkeitä: Ainakin sitruunanmakuinen Pro-Lite oli aika - hm - karmaiseva makuelämys. Maistui lähinnä esanssilta ja Fairylta, ja jätti oudon, kitkerän jälkimaun. Ravintosisältöhän näissä Pro Liteissä on kyllä kohdallaan, ja pehmeyskin (=helppo syödä) OK, mutta mausta annan kyllä armotta :0:.

Nutrisport 90+protein:4: poikkeuksellinen maku mansikka protsku jauho rintamalla ja todella hyvät arvot, yks tähti pois siitä, että hiukka vaahtoaa toi mun yksilö. Mutta myös sekoittuvuudesta paljon plussaa, menee palkkari sekaisin ilman ritilää todella helpolla. Toi mun pönttö on jotain eri tuotantoa, olikohan sit vanhempaa erää koska ravintoarvot näyttää seuraavaa: pr 90,2g, hh 1,5g, r 1,4 kuitua 0,9g. Vaahtoamiseen on varmaan kiinnitetty huomiota jos muilla ei kerran juurikaan vaahtoa

Tää mun Nutrisport 90+ protein on aineki tota uudempaa erää ja
eipä vaahtoudu juuri ollenkaa.. se pienkin vaahto mitä tulee häviää
hetkessä. Toiha tuote muuttu ihan kokonaa, koostumus ja uudet maut
ja ainekin täs uudes mansikka oli kyl erittäin hyvä.

vaan.... nutrisport protein 90+ sisältää paljon isolaattia, mikä on hyvä palautusjuomassa, ja sitten kolmanneksen hidasta kaseiinia, niin kysymys heräjää mieleeni että hidastaakohan kaseinaatti tämän proteiinin imeytyvyyttä sitten niin paljon ettei sitä palautumiseen kannata käyttää.

Jaa-ah, itse kyllä olen päättänyt tästä eteenpäin käyttää tuota Protein 90+:aa niin palkkarissa kuin "yleisprotskunakin" - ihan silkkaa laiskuuttani, ei jaksa useamman jauhopussin/purnukan kanssa säätää :D Enkä sitäpaitsi edes usko, että sillä olisi minkäänmaankaltaista ratkaisevaa merkitystä, jos vaikka tuo protsku vähän hitaammin imeytyisikin.

/me ei suostu hifistelemään

Gillyanne sanoi:
Jaa-ah, itse kyllä olen päättänyt tästä eteenpäin käyttää tuota Protein 90+:aa niin palkkarissa kuin "yleisprotskunakin" - ihan silkkaa laiskuuttani, ei jaksa useamman jauhopussin/purnukan kanssa säätää :D Enkä sitäpaitsi edes usko, että sillä olisi minkäänmaankaltaista ratkaisevaa merkitystä, jos vaikka tuo protsku vähän hitaammin imeytyisikin.

* Gillyanne ei suostu hifistelemään
Osta Pakkiskaupasta hyvä tyttönen, XL is the way to go.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
iivili sanoi:

3) Peak Body Pro Lite patukka, maku ja purutuntuma (=onko karmean sitkeää vai pehmeää höttöä vai siltä ja väliltä)?

1. progen: suklaa musta uber hyvää, täyttävää, ja ravintoarvot kohillaan, sekoittuvuus hyvä. :5:
2. 90+ mansikka, ihan hyvä protu, ehkä hieman vaahtoaa. :4:
3. Musta ihan hirveetä pehmeää mössöä, sitruunan makuinen. :1:

iivili sanoi:

1) Sekoittuu kaseiinipitoiseksi jokseenkin hyvin (shakeri+ritiläyhdistelmässä yleensä jää pikkukönttiä shakerin kylkeen kiinni ja saattaa tulle pieniä sattumia vastaan). Suklaan makuinen versio on kaseiiniksi aika hyvää, sellainen ei liian imelä peruskaakao josta vähän maistuu läpi maitoprotsku (mansikkaa en ole maistanut). Vatsa täyttyy yhdestä alle 300 kcalin pirtelöstä todella hyvin. Ainoa vika siinä että shakessa ei ole kuitua ja hiilarit on maltosta mutta niitä on niin vähän että ei haittaa.

3) Pehmeää höttöä, sitruunanmakuista ja hieman esanssimaista. Osa tykkää, osa ei, mulle upposi ihan hyvin mutta parempiakin toki on.

Mike sanoi:
XL is the way to go.

Protein XL:kin on ihan OK-kamaa ja todella hyvän makuista, muttei pärjää hinnassa tälle Protein 90+:lle. Ja koska ravintoarvot näissä kahdessa ovat melkolailla 1:1, niin köyhä ja pihi punttimimmi ostaa silloin sieltä, mistä halvimmalla saa.

Peak Bodyn pienempi patukka Pro Lite maistettuna nyt, "sitruunan" makuisena. Oli selkeesti pahimman makuinen protupatukka, mitä oon maistanut! Erittäin esanssista, suorastaan saippuaista, hyi. Harmi sinänsä, koska ravintosisältö olisi hyvä.

Kaivanpa tämän ketjun esiin suorittaakseni uuden makuarvostelun. Testissä oli tällä kertaa vaniljanmakuinen Protein 90+, ja myös se saa minulta :4:. Maku ei ihan XL:n tasolle yllä, mutta hyvin lähelle kumminkin. Sheikattaessa vaahtoutui enemmän kuin suklaaversio, mutta vaahto laski nopeasti. Itse tykkään tästä enemmän kuin suklaasta ts. todennäköisesti en kyllästy niin helposti. Onko kellään kokemusta banaaninmakuisesta?

Joo mulla on ollu tuota nutrisportin 90+ erimakuja. Itse olen pitänyt eniten tosta banaanista mansikka varmaan pahimman makuinen. Myös banaani vaahtoo jonkun verran, mutta laskeutuu pian. :4:

Nutrisport 90+

Ostin 5 kilon satsin Nutrisportia (maku suklaa), ja eipä ole kuin hyvää sanottavaa. Sekoittuvuus sekä veteen että maitoon on erinomainen, ja maku hyvä. Joskus tulee iltasellakin napattua (kun ei aina jaksa sitä iänikuista rahka-ananaskomboa vääntää) pienet drinksut; rasvattoman maidon kanssa aivan jumalaista nami-namia :D Tämähän on tosin makuasia, mutta silti...

Toki jos haluaa ihan viimeisen päälle hifistellä imeytymisnopeuden kanssa niin silloin kannattaa ostaa semmoista jauhetta jossa kaseiinia ei ole (tässähän sitä on kolmasosa).

Dankeschön happo, bansku siis kokeiluun seuraavaksi! :kippis1:
big_eddie sanoi:
Toki jos haluaa ihan viimeisen päälle hifistellä imeytymisnopeuden kanssa niin silloin kannattaa ostaa semmoista jauhetta jossa kaseiinia ei ole (tässähän sitä on kolmasosa).
Mittee se oikeen on se hifistely, jottai syötävää vai...? :D

Noniin, 90+ vaniljakin on nyt maistettuna. Muuten ihan ok, mutta liian makeaa mun suuhun, annan mausta :3:. En usko, että pitemmän päälle saisin ainakaan silteensä tuota alas, vaan pitäisi sotkea maustamattomaan jauhoon, on sen verran äitelää. Muuten on hyvää protujauhoa, sekoittuvuus hyvä, hieman tulee vaahtoa, joka laskeutuu äkkiä.

Onkos mielipiteitä ja kokemuksia Amino Research yhtiön All-Whey heraisolaatista? Millainen maku ja sekoittuvuus? Olisi siinäkin hinta/ravintoarvot suhde erinomainen, mutta muutakin tietoa kaipaisin.

iivili sanoi:
Onkos mielipiteitä ja kokemuksia Amino Research yhtiön All-Whey heraisolaatista?
Mulla on tuota 5kg vaniljana ja 3dl vettä + 1,5dl jauhoo ni
maistuu semmoselle lievälle sulaneelle jäätelölle, tarkemmin
en osaa makua oikeen sanoo mut ihan hyvä mun suuhun ainekin.
Ei ole ainekaan liian makeaa. Sekottuu hyvin sheikkeris muutamalla ravistuksella ja vaahtoo aika reilusti mut laskeutuu kyllä nopeesti pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom