Mielipiteitä "autotalli" ohjelmasta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Eli tällänen:
MA:
Penkki 4*8-12
Levytangolla niskaan takaa punnerrus 4*10
Vipunostot eteen ja sivulle 4*10
Epäkkäät 4*10
Haba levytangolla 4*10
Vattaa

KE:
Penkki 4*8-12
Mave 4*10-12
Kulmasoutu levytangolla 4*10-12
"Kyljet" käsipainoilla 4*10
Kyynärvarsi ja vastakääntö

PE:
Penkki 4*8-12
Kyykky 4*10-12
Haba käsipainoilla 4*10
Vattaa

1-2kertaa viikossa lenkki tulee mukaan kun lumi vähän sulaa.

Vielä että tallista löytyy:
Penkki, kyykkyteline, leuanvetotanko ja käsipainot.

miks penkki pitää tehä joka reenis, ei se rinta/ojentaja lihas ehi palautuu.. mä tekisin näin:
ma:
mave
leuat
kulmasoutu
haba
epäkkäät

ke:
penkki tangolla
penkki käsipainoil
pystypunnerrus
viparit
ranskalainen punnerrus

pe:
(rinnalle veto)
kyykky
askelkyykky
vatsat
kyljet

Suora ja epäsuora treeni 6pv. kierrolla...

MA: rinta, hauis
Penkki
Vinopenkki
Vipunostot maaten
Hausinkääntö tangolla
Hammer Curl
Keskitetty kääntö

Ke: Jalat, ojentajat
Kyykky
Suorinjaloinmaastaveto
kapeapenkki
Ranskalaiset
Kick Back
Varpaillenousu

Pe: Selkä, hartiat
mave
Kulmasoutu
Kulmasoutu käsip.
vipunostot sivulle&taakse
pystypunnerrus
olankohautus

ja Su: Rinta,hauis

Noin pienellä vilkasulla pakko heti sanoa että mitä ihmettä penkki tekee joka päivän alussa? Menee hieman :david: treeniksi, onneks sentään jaloillekin on muistettu ylipäätään treeniä. :)

Rintaa treenaat kuten muitakin lihasryhmiä, tottakai.

Penkki pitäis saada nousuun, sen takia se on siellä joka päivä, olisko paree että jättäis vaikka yheltä päivältä pois?

kanijeans sanoi:
Penkki pitäis saada nousuun, sen takia se on siellä joka päivä, olisko paree että jättäis vaikka yheltä päivältä pois?
Voisit jättää penkin pois keskiviikolta. Sen tilalla voisitkin vedellä pari kolme sarjaa leukoja.

kanijeans sanoi:

Jos pena ykköstä yrität saada ylös, ni eiköhän siihe tepsis voimareeni paremmin :rolleyes:

kanijeans, tsekkaappa Sakari Selkäinahon saitti (jonne ei saa suoraa linkkiä laittaa palstan sääntöjen mukaan, edit by iivili)

Tuon Penkkipunnerrus ABC-ohjelman tunteekin jo varmasti moni palstalla. Samanlaiset ohjelmat tuolla sivuilla löytyy myös kyykylle ja mavelle.

Itse parhaillaan kokeilen tuota, eli penkkipunnerrus 2x viikossa, toinen kerta kovaa lyhyillä sarjoilla ja toinen on kevyt kerta pitkillä sarjoilla.

Mulla on tuo kierto asettunut näin: MA Penkki1 - KE Selkä+Hauis - PE Penkki2 - LA Jalat(+Vatsat)

En vielä voi sanoa kummemmin mitään ohjelmasta näin parin kolmen viikon jälkeen, mutta päätin kokeilla, yksi ohjelma tämäkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä laittasin sen penkin keskiviikkonakin mutta vaikka 4*3 tai jotain vastaavaa kevyttä.. kuitenkin vähän kehittää ja voi jopa auttaa perjantain reeniin. /jos ei penkkiä niin vois vaikka tehdä jotain selkää kuten vaikka leuanvetoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom