Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos treenaa 2-4 kertaa viikossa niin siinä vaiheessa ei intesiteetti ole ihan kovinta eikä raudat. Mulla on yhden kovan treenin jälkeen jalat kaput ainenkin 2-4 päivää.Sepsis sanoi:Voihan niitä treenata vaikka monta kertaa päivässä, kunhan ne treenit sitten vaan on sen mukaisia.
brfc sanoi:mitä mieltä te olette siitä että jalkoja treenaisi joka toinenpäivä sen puolivuotta mitä Tony Halme itse joskus treenasi?
brfc sanoi:ja saa aika usein käydä salilla että saa muut lihakset kanssa läpi
äläs nyt ihan kokeilematta tyrmää. kummasti se kroppa sopeutuu niin monenlaisiin asioihin. esim. jto:n kyykky kolme kertaa viikossa ohjelman vetäneet ovat miltei poikkeuksetta saaneet tulosta aikaiseksi. ;)NGV sanoi:Jos treenaa 2-4 kertaa viikossa niin siinä vaiheessa ei intesiteetti ole ihan kovinta eikä raudat. Mulla on yhden kovan treenin jälkeen jalat kaput ainenkin 2-4 päivää.
NGV sanoi:Jos treenaa 2-4 kertaa viikossa niin siinä vaiheessa ei intesiteetti ole ihan kovinta eikä raudat. Mulla on yhden kovan treenin jälkeen jalat kaput ainenkin 2-4 päivää.