Mielenlujuutta tarvitaan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fritzu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mikä ihme oikein avuksi, kun karkeista ja sun muista oon päässyt eroon, mutta pulla on jäänyt kunnon pakkomielteeksi?

Eli en pysty lopettamaan pullan syöntiä, vaikka karkeista ja sun muista olen eroon päässyt. Kaikkein parhaimmat pullat ovat emännän tekemiä, jotka ovat oikein herkullisia ja pehmeitä... :kuola: ja.. ja... NAM!

Mikä avuksi?

Pyydä sitä tekemään jotain muuta. :)

Fritzu sanoi:
Kaikkein parhaimmat pullat ovat emännän tekemiä, jotka ovat oikein herkullisia ja pehmeitä... :kuola: ja.. ja... NAM!

Mikä avuksi?
Wtf? Sano sille emännälle, että tekee muuta kuin pullaa. Esim. kääretorttua. :D

nikke1 sanoi:
Pyydä sitä tekemään jotain muuta. :)

Olisiko suklaakakku parempi?

Katsos, kun emäntää on vielä kaupan päälliseksi kehuttu sen pullista ja muista leipomisesta. Eihän sitä voi nyt lopettaa.. :)

Emäntä kun sattuu olemaan kotitekoinen mestarikokki, varsinkin leipomisessa...

No se on helppoa, muutaman kerran solvaat emännän leipomaa pullaa oikein pahasti niin eipä emäntä enää leivo sitä pullaa. On kokeiltu ja toimii :D mutta vain aikansa sillä meillä on emännällä vaikeuksia hillitä sitä leipomistaan. Itse se ei oikein edes syö niitä mutta mulle kyllä tuputtaa niitä. Lähes joka päivä on kysymys että mitä voisi leipoa.

Fritzu sanoi:
Kaikkein parhaimmat pullat ovat emännän tekemiä, jotka ovat oikein herkullisia ja pehmeitä...

Mikä avuksi?

Kun vaimoke on seuraavan kerran leipomassa pulla niin nappaat sitä takaa päin pullista kiinni, niistä, jotka on "oikein herkullisia ja pehmeitä" niin johan unohtuu pullan leipominen...

Ja kun urheilut on urheiltu niin tee siitä mamman pullataikinasta ruisleipää ja hunajamarinoitua kanaa... Ne on herkkua.

Mike sanoi:
Itse olen kanssa aivan heikkona kaupasta saataviin pakastekorvapuusteihin...

Jos et vielä oo maistanut, niin kokeile ensi kerralla Vaasan Kotiuunin omenaviinereitä. Itku tulee jos saa vain yhden...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
notko sanoi:
Jos et vielä oo maistanut, niin kokeile ensi kerralla Vaasan Kotiuunin omenaviinereitä. Itku tulee jos saa vain yhden...
Nää on kyllä tosi :haart:

notko sanoi:

Nämä on kyllä kerrassaan loistavia, onneks ei oo mitään suurempia himoja vaan riittää se 1 tai 2kpl silloin tällöin eli tällä hetkellä todella harvoin.

notko sanoi:

Oon testaillut niitä erilaisia viritelmiä ja noi on onneksi aika makeita mun suuhun, ei kykene muutamaa enempää vetämään. Mustikkapullat taas, voi jeesus :kuola:

heh. täällä emäntä vain tiskaa. itse teen ruuat. tulee siinä zonet molemmille. =) hauskaa katsottavaa kun molemmat vetää tunaa purkista. =D

Meillä jälkikasvu toi päiväkodista Runebergintorttu-reseptin ja alkoi vänkäämään että miksei meillä ikinä leivota... Ei viitsi kiusata itseä kun molemmat vanhemmat on dieetillä. Lupasin kuitenkin ostaa lapsille kaupasta viikonloppuna pullaa. Luulen, että enemmän kuin sitä, poika oli vailla taikinakulhojen kaapimista...
Mutta alkuperäiselle kysyjälle: Pulla on kuitenkin pienempi paha kuin viineri. Varsinkin tavallinen pikkupulla tai pitko (vrt. Boston-pulla tai voipulla). Ei ole harvoin syötynä sen vaarallisempaa kuin normi vaalea leipäkään.

Ja sitte käsket "mestari pullan": A. korvata osa vehnäjauhoista perusheralla ja B. korvaa osan voista öljyllä. Ja C. sokerin tilalle makeutusainetta. Heti on parempi mieli mättää pullaa nassukkaan! :thumbs:

Fritzu sanoi:
Mikä ihme oikein avuksi, kun karkeista ja sun muista oon päässyt eroon, mutta pulla on jäänyt kunnon pakkomielteeksi?

Eli en pysty lopettamaan pullan syöntiä, vaikka karkeista ja sun muista olen eroon päässyt. Kaikkein parhaimmat pullat ovat emännän tekemiä, jotka ovat oikein herkullisia ja pehmeitä... :kuola: ja.. ja... NAM!

Mikä avuksi?
Mä nyt oletan, et sulla olis jonkin sorti dieetti/painonvahtimiskausi päällä, koska ei tosibodari vahdi pullia, kun tahtoisi kasvaa. Eli:
Ei sitä mielenlujuutta voi kukaan sulle antaa. Sulla on sitä, tai ei ole. Jos sulla on sitä, et syö pullia, tai syöt korkeintaan yhtenä päivänä viikossa, ja silloinkin ei mitään pellillistä, vaan 3-5, saa riittää. Jos sulla ei ole sitä, sun dieetistä tulee älyttömän vaikea. Kyllä mäkin rakastan pizzaa yli kaiken, mutta silti, vaikka vituttaa sikana, niin syön pizzan max 1 x viikko, joskus en niinkään usein.

Fritzu sanoi:

Mikä avuksi?

Annat mennä vaa ! :thumbs: Bonuskalorit on vaa hyväks :kippis1:

Nyt tulee taas :offtopic:

Oikein harmittaa kun tekisi joskus mieli testata tuon oman mielenlujuuden rajat mutta kun en vain keksi mitään millä sitä koittelisi... ei ole sellaisia paheita ja kaikki arkiset testit ovat liian helppoja (kuten pullat yms :D )

Edit: Ei kun keksinpäs sittenkin! Jos hommaisi ensin sellaisen naikkosen ja pyytäisi tätä avustajaksi niin että se joka päivä kun tulee himaan olisi suorastaan väkisin tarjoamassa itseään.... siinä sitten yrittäisi kieltäytyä joka kerta.... Ei kun eeeeeeeeeiiii sittenkään! Ei nyt mitään selibaattijuttuja sentään!

Suositut

Back
Ylös Bottom