Kaminari sanoi:Perun vähän puheitani. Olen tässä toista päivää ihan pihalla ja huomenna mennään lääkärille. Salille ja töihin menen vaikka väkisin, mutta se on melko vaikeaa kun ei jaksaisi edes ruokaa tehdä. Muun ajan lähinnä makaan sängyssä. Saapa nähdä miten äijän käypi kun olen totaalikieltäytyjä kaikenmaailman kemikaaleja kohtaan. Burana on ainut jonka olen todennut olevan hyödyllinen silloin tällöin. Ainahan k-raudasta toki saapi köyttä ja vaseliinia. Vitsi vitsi.
Tervetuloa kerhoon. Terapiathan on niitä kemikaalittomia vaihtoehtoja. Ne vaan maksaa enempi joko sinulle tai yhteiskunnalle. Ts. joutunet joko tappelemaan paikastasi tai kaivamaan kuvetta. Veikkaan jälkimmäistä, mutta rahaahan se vaan on.
Olen itse huomannut tuon treenin pitävän päätä kasassa parillakin tavalla. Sopiva treeni jo itsessään tuo sitä hyvää mieltä niinkuin muutkin on maininnut.
Sitten on tietysti se puoli, kun ihmiset alkaa kommentoida ulkonäön muutosta. Joistain kaikkein negatiivisimmista omakuvaani liittyvistä puolista jouduin tämän vuoksi luopumaan.
Edit. Ei oikeastaan ne sanalliset kommentit niinkään vaikuta, vaan katselut, joita ei välttämättä ole mun huomattavaksi tarkoitettukaan.