Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun samasta tytöstä on täällä jo yksi kuva takaa ja toinen edestä, laitetaan vielä varmuuden vuoksi kolmas sivusta:Tombster sanoi:mmmh, tuli tosta taitoluistelijasta mieleen, että suomen kiira korpi on aika täydellinen mun makuun![]()

D.Yates sanoi:Kiiralla on vielä tuollaiseksi sporttiseksi tytöksi aika hjuvan kokoiset bosat![]()
Ja jos vaihtoehdot on lihava tai laiha, otan laihan.
SerialLoser sanoi:a) Ööö...missä kohtaa?
MissEvilEve sanoi:...normaalikokoisten sopusuhtaisten rintojen tulisi näkyä selkeinä kumpuina...
MissEvilEve sanoi:Tuskinpa kuitenkaan sillä normaalikokoisten sopusuhtaisten rintojen tulisi näkyä selkeinä kumpuina sivuprofiilissakin vaikka kädet olisi nostettu pään päälle...
Onko tää oikein virallinen sääntö? "Tulisi näkyä." Erikoista. Heh. Ja muuten noi luistelupuvut saattaa vähä lytistää rintoja. Vaikkei se mua haittaa, mä pelkään isoja rintoja. Pienet on kauniimmat.venla sanoi:Onko tää oikein virallinen sääntö? "Tulisi näkyä." Erikoista. Heh. Ja muuten noi luistelupuvut saattaa vähä lytistää rintoja. Vaikkei se mua haittaa, mä pelkään isoja rintoja. Pienet on kauniimmat.
[Tästä en tosin ole täysin varma koska itselläni ei ole kokemusta]

Minä puolestani vihaan jäniksiä. Kiihkeästi.samout sanoi:mikä helvetin taitoluistelija villitys tääl on, en pidä juuri minään niitä ;d
reino sanoi:Minä puolestani vihaan jäniksiä. Kiihkeästi.
Raskolnikov sanoi:Sika. Lajisti. Miehetkö tykkä laihoista naisista..? No ei. Tosimies tykkää sopusuhtaisista jäniksistä!
remu sanoi:Oletteko ikinä kuunnelleet / katsoneet Kiiran haastatteluja? Aika omituista kuunneltavaa imo. Mutta kaunis neito, sitä ei käy kiistäminen.
ironchef sanoi:Se on vielä lapsi
Heh, se näyttää tossa kuvassa ihan Nico Rosbergiltä. :DB.O.S.S. sanoi:Nätti se on silti.