Miehetkö tykkää laihoista naisista?

Joka puolelta

Tombster sanoi:
mmmh, tuli tosta taitoluistelijasta mieleen, että suomen kiira korpi on aika täydellinen mun makuun :)
Nyt kun samasta tytöstä on täällä jo yksi kuva takaa ja toinen edestä, laitetaan vielä varmuuden vuoksi kolmas sivusta:
kiira-korpi02270602.jpg

:)

Hoikka vai laiha vai mitä

Alkuperäiseen kysymykseen voisin myös vastata:

Jos pitäisi ehdottomasti valita hyvin laihan tai hyvin lihavan naisen väliltä (välittämättä muista ominaisuuksista nyt), valitsisin sen laihan, sillä laihankin voi yllyttää liikkumaan ja hänelle kasvaa riittävä määrä lihaksia nopeasti. Hyvin lihavan taas on vaikea laihduttaa parempiin mittoihin. Senhän näkee jo lihavan tilanteesta. Kyllä se kutistuminen joiltain onnistuu, sekin tiedetään.

Minulta tuskin kenenkään tarvitsee kysellä, mikä olisi se optimi. Sellainen on tuossa edellä esitelty joka puolelta. ;)

Kiiralla on vielä tuollaiseksi sporttiseksi tytöksi aika hjuvan kokoiset bosat :kuola:

Tanssijat on kanssa hyvän näköisiä, ainakin in action ja täydessä tällissä.
365293.jpg

Ja jos vaihtoehdot on lihava tai laiha, otan laihan.

D.Yates sanoi:
Kiiralla on vielä tuollaiseksi sporttiseksi tytöksi aika hjuvan kokoiset bosat :kuola:

Ja jos vaihtoehdot on lihava tai laiha, otan laihan.

a) Ööö...missä kohtaa?
b) Samoin, paitti jos ois ihan hirmuisen lihava,
niin että vois panna vaihtelun vuoksi ihopoimujen väliin.

SerialLoser sanoi:
a) Ööö...missä kohtaa?

Mie meinasin jo aiemmin kysyä mutten kehdannut ja jätin väliin mutta nyt on pakko kompata. Kaunis on kasvoista tuo Kiira mutta itse jäin kaipaamaan rintoja kun ainakin noissa kuvissa rintavarustus muistuttaa 10-vuotiasta poikaa...

Vai valehteleeko kuvakulmat niin paljon? Tuskinpa kuitenkaan sillä normaalikokoisten sopusuhtaisten rintojen tulisi näkyä selkeinä kumpuina sivuprofiilissakin vaikka kädet olisi nostettu pään päälle...

Toisaalta, varmasti on sellaisiakin miehiä ketkä pitävät rinnattomistakin naisista.

Laihat naiset on täysin epäkiihottavia :0: . Kriittinen raja menee apaut suunnilleen tossa Kira Korven kohdalla joka on toki pikemmin sporttinen kuin laiha. Yllä on muuten todella huono kuvakulma tissien osalta - koko vasen lapa on käännetty eteen. Muutenhan Kira on kyllä :3: ainakin.

MissEvilEve sanoi:
...normaalikokoisten sopusuhtaisten rintojen tulisi näkyä selkeinä kumpuina...

Kiira%20Korpi%20lyhytohjiso.jpg

Nätti se on silti.

MissEvilEve sanoi:
Tuskinpa kuitenkaan sillä normaalikokoisten sopusuhtaisten rintojen tulisi näkyä selkeinä kumpuina sivuprofiilissakin vaikka kädet olisi nostettu pään päälle...

:hyper: Onko tää oikein virallinen sääntö? "Tulisi näkyä." Erikoista. Heh. Ja muuten noi luistelupuvut saattaa vähä lytistää rintoja. Vaikkei se mua haittaa, mä pelkään isoja rintoja. Pienet on kauniimmat.

venla sanoi:
:hyper: Onko tää oikein virallinen sääntö? "Tulisi näkyä." Erikoista. Heh. Ja muuten noi luistelupuvut saattaa vähä lytistää rintoja. Vaikkei se mua haittaa, mä pelkään isoja rintoja. Pienet on kauniimmat.

:lol2: Sanavalintani oli huono. Siis, normaalisti ne kaiketi näkyvät jne, ei niiden pakko ole näkyä mutta ei normaalikokoisia sopusuhtaisia rintoja kai pahemmin voi piilotellakaan oli pointti :) [Tästä en tosin ole täysin varma koska itselläni ei ole kokemusta]

Ja tosiaan noi tissit on tietty makuasia ja se on hyvä että kaikenlaisille on kysyntää :)

B.O.S.S laittamassa kuvassa jotakin kumpua sieltä näkyi vaikkakin edestä otettu kuva ei ole paras mahdollinen, Kiira on mielestäni kasvoista hyvin kaunis paitsi juuri tuossa kuvassa ei jotenkin kasvojenpiirteet miellyttäneet. Noh, aina ei voi olla onnistunut otos :)

samout sanoi:
mikä helvetin taitoluistelija villitys tääl on, en pidä juuri minään niitä ;d
Minä puolestani vihaan jäniksiä. Kiihkeästi.

P.S. Se virallinen sääntö menee näin: "Kiiralla on juuri oikean kokoiset sopusuhtaiset rinnat, joiden tulisi jokaisen katsojan silmissä näkyä selkeinä kumpuina hänen kauniiden kasvojen alapuolella."

reino sanoi:
Minä puolestani vihaan jäniksiä. Kiihkeästi.

Sika. Lajisti. Miehetkö tykkä laihoista naisista..? No ei. Tosimies tykkää sopusuhtaisista jäniksistä!

Raskolnikov sanoi:
Sika. Lajisti. Miehetkö tykkä laihoista naisista..? No ei. Tosimies tykkää sopusuhtaisista jäniksistä!

Ja tosinainen pehmeästä jäniksestä!!11yks

Oletteko ikinä kuunnelleet / katsoneet Kiiran haastatteluja? Aika omituista kuunneltavaa imo. Mutta kaunis neito, sitä ei käy kiistäminen.

Back
Ylös Bottom