Miehetkö tykkää laihoista naisista?

MissEvilEve sanoi:
Toisaalta, varmasti on sellaisiakin miehiä ketkä pitävät rinnattomistakin naisista.
Noh, kuten Arska sanoo Pumping Ironissa (suuri osa mun elämänfilosofiastani tulee Arskan leffoista :D) naismakua kysyttäessä jotenkin tähän tapaan: "I like them with big tits, little tits, with big ass, little ass...as long as the personality is great..."

Eli mun tapauksessa sellanen latinotyylinen ruumiinrakenne - runsaat tissit & takapuoli - on plussaa, mutta jos ja kun tulee vastaan "rinnattomia" naisia joiden personaallisuus rokkaa...niin ei se tissien koosta ole kiinni...

Itse asiassa tähän mennessä kiinnostuksen kohteet on ollut koko lailla 50% täysin lautoja ja 50% erittäin isotissisiä, joten ehkä seuraava on sitten "normaali"...:D (hmmm...myös henkisesti...:rolleyes: )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Mie meinasin jo aiemmin kysyä mutten kehdannut ja jätin väliin mutta nyt on pakko kompata. Kaunis on kasvoista tuo Kiira mutta itse jäin kaipaamaan rintoja kun ainakin noissa kuvissa rintavarustus muistuttaa 10-vuotiasta poikaa...

...

Toisaalta, varmasti on sellaisiakin miehiä ketkä pitävät rinnattomistakin naisista.

Esimerkiksi minä. En ole koskaan ymmärtänyt tissien päälle. Isot rinnat ovat rumat jopa vielä. Sairaalloisen isot rinnat ovat pelottavat.

Sama pätee myös lihava laiha kysymykseen. En pidä oikein lihavista naisista. Kertoo jotain jo luonteesta, jos on päästänyt itsensä sellaiseen kuntoon. Vähän ylipainoa toki saa olla eikä se haittaa.

Kunhan rinnat eivät ole suuret ja läskiä aivan tajuton määrä niin sen jälkeen tärkein mikä ratkaisee on persoona, millainen henkilö hän on.

Tupla-J sanoi:
Heh, se näyttää tossa kuvassa ihan Nico Rosbergiltä. :D
Nätti se on silti.

edit: Ja niin on muuten Nicokin.

Ja onhan ne ku kaks marjaa.
rosbergnico.jpg

Kiira%20Korpi%20lyhytohjiso.jpg

:rolleyes:

B.O.S.S. sanoi:
Nätti se on silti.

edit: Ja niin on muuten Nicokin.

Ja onhan ne ku kaks marjaa.
rosbergnico.jpg

Kiira%20Korpi%20lyhytohjiso.jpg

:rolleyes:

:lol2:

En jaksanut selata tätä ketjua kokonaan läpi, joten anteeksi vain, jos tätä on jo käsitelty...

Mitä pojat olette mieltä tästä Jenny Dahlbergista (journalisti, kirjailija):

1072_1.jpg

On kirjoittanut kirjan "Sopivasti lihava", joka kyllä kannattaa lukea, jos tahtoo tietää, millaista lihavan ihmisen elämä voi pahimmillaan olla - kun ei kirjaimellisesti mahdu yhteiskunnan asettamiin mittoihin.

venla sanoi:
. muuten noi luistelupuvut saattaa vähä lytistää rintoja. i

Ei ne mitään lytistä, ei mulla ainakaan koskaan ole lytistänyt.
Ajatelkaa, miten nuori Kiira on (17?) ja nyt jo huipulla, eli treenattu on niin maan perkeleesti. Luistelu kun kuitenkin on tuota aerobista treeniä, ja tyttö parhaassa kasvuiässä, niin rasvaprosentti on varmaan todella pieni. Ei siinä sillon paljon tissejä jää jäljelle.

Mutta niinkun jo todettu, panisin!:kuola:

Rarum sanoi:
On kirjoittanut kirjan "Sopivasti lihava", joka kyllä kannattaa lukea, jos tahtoo tietää, millaista lihavan ihmisen elämä voi pahimmillaan olla - kun ei kirjaimellisesti mahdu yhteiskunnan asettamiin mittoihin.
Minä olen nyt varmaan tosi julma, mutta mun mielestä niin tyhmä ei ihminen saa olla, että ei kykene tajuamaan, paljonko ruokaa oma kroppa tarvitsee. Kyse ei ole siitä, että jotenkin maagisesti "ei vain mahdu" yhteiskunnan asettamiin mittoihin. Kyse on siitä, että on tietämättömyytensä tai luonteensa heikkouden takia järjestänyt itselleen melkoisen määrän ylipainoa, joka on paitsi julmetun epäesteettistä myös terveysriski. Se, että sanotaan "näin se vain on" ja yritetään hyväksyä tämä luonnoton olotila, on ylilihavalle ihmiselle lupa jatkaa sairasta elämäntapaansa ja syödä itsensä hengiltä.

En tue.

Tupla-J sanoi:
Se, että sanotaan "näin se vain on" ja yritetään hyväksyä tämä luonnoton olotila, on ylilihavalle ihmiselle lupa jatkaa sairasta elämäntapaansa ja syödä itsensä hengiltä.

En tue.

Näin on.

Minusta on outoa, ettei ihmisiä hyväksytä jonkin heidän ulkoisen piirteensä vuoksi. Kuinka itseään ihminen voi oppia rakastamaan itseään ja sitä kautta olemaan hyvä itselleen, jos kaikki hänen ympärillään viestittävät, että hän on pahinta saastaa, mitä maa päällään kantaa ja ettei hän kelpaa joukkoon sellaisenaan. En usko, ettei yksikään lihava ihminen tiedä, että hänen elämäntapansa on tuhoisa tai että sitä ei kannata jatkaa.

remu sanoi:
Oletteko ikinä kuunnelleet / katsoneet Kiiran haastatteluja? Aika omituista kuunneltavaa imo.
Eihän tässä nyt siitä olekaan kyse, että kaikki pojat haluaisivat kilvan päästä haastattelemaan Kiiraa. :)

Mutta tosiaan, miten söpö pari Kiirasta ja Nicosta tulisikaan! Toivottavasti löytävät toisensa. :haart:

Rarum sanoi:
Minusta on outoa, ettei ihmisiä hyväksytä jonkin heidän ulkoisen piirteensä vuoksi. Kuinka itseään ihminen voi oppia rakastamaan itseään ja sitä kautta olemaan hyvä itselleen, jos kaikki hänen ympärillään viestittävät, että hän on pahinta saastaa, mitä maa päällään kantaa ja ettei hän kelpaa joukkoon sellaisenaan. En usko, ettei yksikään lihava ihminen tiedä, että hänen elämäntapansa on tuhoisa tai että sitä ei kannata jatkaa.

Miten se muka tarkoittaa ettei ihmistä hyväksytä, jos vaan on sitä mieltä että tuo on yksi syy jatkaa elämäntapaansa mukamas "olemalla tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on"? Vaikka jok utekeekin jossain asiassa tyhmästi ja väärin ei se tarkoita ettei häntä hyväksytä ja huolita joukkoon sen takia. Jokainen tekee virheitä.

Meah sanoi:
Miten se muka tarkoittaa ettei ihmistä hyväksytä, jos vaan on sitä mieltä että tuo on yksi syy jatkaa elämäntapaansa mukamas "olemalla tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on"? Vaikka jok utekeekin jossain asiassa tyhmästi ja väärin ei se tarkoita ettei häntä hyväksytä ja huolita joukkoon sen takia. Jokainen tekee virheitä.

Äh... miten nyt mielipiteeni selittäisin... Jos ajattelet, että lihavan ihmisen pitäisi laihtua, etkö silloin juuri todista, ettet hyväksy häntä lihavana, so. sellaisena kuin hän on? En usko, että lihava ihminen kaipaa hyväksyntää sen vuoksi, että voisi onnessaan jatkaa elämäänsä lihavana, vaan siksi, että saisi omissa silmissään menettämänsä ihmisarvonsa takaisin. En tunne yhtäkään lihavaa henkilöä, joka haluaisi olla lihava - enkä ole koskaan kuullut, että he sen vuoksi haluaisivat ihmisten hyväksyntää, että voisivat "hyvällä omallatunnolla" jatkaa lihavan ihmisen elämäänsä.

Taidan olla aika lailla vaikeaselkoinen. Selitän asiat niin, että ne kääntyvät juuri väärinpäin.

Kaupassa eräälle tutulleni tuli joku tuntematon mies kertomaan oman mielipiteensä: "Eiköhän sun kannattas laihduttaa..." Toteamus on kyllä totta, mutta... niin... kannattaisi varmaan opetella hienotunteisuutta.

Rarum sanoi:
Äh... miten nyt mielipiteeni selittäisin... Jos ajattelet, että lihavan ihmisen pitäisi laihtua, etkö silloin juuri todista, ettet hyväksy häntä lihavana, so. sellaisena kuin hän on? En usko, että lihava ihminen kaipaa hyväksyntää sen vuoksi, että voisi onnessaan jatkaa elämäänsä lihavana, vaan siksi, että saisi omissa silmissään menettämänsä ihmisarvonsa takaisin. En tunne yhtäkään lihavaa henkilöä, joka haluaisi olla lihava - enkä ole koskaan kuullut, että he sen vuoksi haluaisivat ihmisten hyväksyntää, että voisivat "hyvällä omallatunnolla" jatkaa lihavan ihmisen elämäänsä.

Taidan olla aika lailla vaikeaselkoinen. Selitän asiat niin, että ne kääntyvät juuri väärinpäin.

Kaupassa eräälle tutulleni tuli joku tuntematon mies kertomaan oman mielipiteensä: "Eiköhän sun kannattas laihduttaa..." Toteamus on kyllä totta, mutta... niin... kannattaisi varmaan opetella hienotunteisuutta.

No joo, tossa on kyllä perää, ymmärrän:) Mutta miten epäterveellsitä lihavuutta voi pitää hyvänä asiana, tai hyväksyä? kyllähän se silmissä ja muutenkin on pakko hyväksyä, mutta mielestäni enemmän lihavat ihmiset tarvitsee tukea ja kannustusta juuri siihen laihdutukseen ja parempaan oloon kun siihen että en ajattelisi sitä että hänen pitäisi laihduttaa..

Rarum sanoi:
Äh... miten nyt mielipiteeni selittäisin... Jos ajattelet, että lihavan ihmisen pitäisi laihtua, etkö silloin juuri todista, ettet hyväksy häntä lihavana, so. sellaisena kuin hän on?

Ehkä ajattelen itse liian monimutkaisesti... mutta pystyn hyväksymään ihmisen ja silti ajattelemaan että hänen pitäisi muuttua fyysisesti (oli sitten lihominen, laihtuminen, mikävaan). Hankalahan tuokin on selittää, mutta lähinnä tuollainen henkinen/fyysinen erottelu siis. Lähinnä tullut moinen ajatusmalli itselle siksi, että hyvinkin usein sillä kuorella ei ole itse ihmiseen juurikaan merkitystä ja tulee se sisus hyväksyttyä sellaisena kuin se on.

Sitten tuohon topikkiin... sopusuhtanen on aina parempi kuin lihava tai laiha mun silmiin. ;)

Rarum sanoi:

Toi on kyllä jo todella törkeää. Ehkä hän tietää sen itsekin, mutta hinotunteisuutta enemmän ihmisiltä!! Ei toisia tarvitse tahallaan loukata eikä saakaan, inhottavaa!

Ooh! Nyt on pakko osallistua! Kiira Korpi! Ikänsä puolesta aivan liian nuori tyttö, mutta tykkään silti. Elämänasenne on just sitä, mikä muhun uppoaa. Kerran olen juurikin samanlaiseen tyttöön langennut. Meneekö offtopiciksi? Jep, se toinen tyttö harrasti himpskatin paljon urheilua, oli siis laiha ja suhteellisen lihaksikas. Pidän laihoista tytöistä, lihavat eivät sytytä. Olen näissä laihahkoissa, mutta ei hirveän urheilullisissa tytöissä törmännyt vaan siihen, ettei syömisestä tiedetä hevon helvettiä. Banaani, appelsiini, kaks mandariinia ja lasi vettä päivälliseksi. Aamupalaa ja lounasta ei syödä. Iltapalalla sitten "sorrutaan" karkkeihin. Sitten ihmetellään, kun ei jenkkakahvat katoa, vaikka käydään viis kertaa viikossa bicissä ja tehdään vielä muutama parin tunnin kävelylenkki päälle. Hienovaraiset syömisvinkit otetaan automaattisesti vittuiluna ja luokitellaan hifistelyksi. "Eikä mulla ole nälkä.." Jahas, meni vuodatukseksi. :lol2:

:offtopic:
Helsingin Sanomat - Nyt-liite sanoi:
Haastattelija: Olet aivan ihana. Mistä arvelet sen johtuvan?
Kiira Korpi: Koska olen suomalainen ja tamperelainen ja nuori reipas tyttö, jolla on positiivinen elämänasenne. Oliko se tarpeeksi hyvä vastaus?
Voi kun tietäisit! :kuola:

fake-edit: Joo, jokainen tekee virheitä. Syö vaan rotan lailla mielenkiintoa toiseen ihmiseen tollanen toiminta. Tietoisesti tehdään jotain typerää, sitten ollaan vielä mahdollisesti morkkiksissa siitä. Järjen kanssa ei paljoakaan tekemistä. Totaalinen turnoff. Ehkä mä en sitten hyväksy lihavia sellaisina kuin ovat. Lihavuus ulkoisena tekijänä on yleensä seuraus monesta jutusta sieltä pääkopan sisältä.

Mutta älkää suuttuko. Oikeassa elämässä annan lihavien olla lihavia, enkä todellakaan dissaa tai muuten kommentoi ulkomuotoa. Yllä oleva teksti koskisi siis sellaista "kiva tyttö muuten, mutta läski". Eli haluisin tyttöystäväksi, jos ois terveemmät elämäntavat, tai jotain. Ei siis vaimokamaa. Plääh, pistän nää sekavat tekstit flunssan piikkiin, mutta ehkä joku tajus. :zzzz:

Rarum sanoi:

Mä voin kyllä sanoa rehellisesti, että ei mua haittaa mun parin kaverin pyylevämpi olemus pätkän vertaa. Nämä siis miespuoleisia. Mutta kun tässä ketjussa on kyse nimenomaan seksuaalisesta haluttavuudesta, niin eikös se nyt ole sallittua sitten sanoa, että ei kiitos. Ei kai se ainakaan yksin tarkoita, että pidettäisiin jotenkin ali-ihmisenä. Tai voisitko vielä täsmentää, että mitä tarkoitat. En mä ainakaan työtoverina tms. halveksi kummankaan sukupuolen ylipainoista edustajaa, mutta sängyn puolella... No jos ei nouse, niin ei nouse.

Mutta siis kun itselläkin on joskus junnumpana ollut vähän hyllyvämpi olemus, niin kyllä mä tiedän, minkätyyppisestä hyväksynnästä puhut. Osa kun pönkittää alhaista ÄO:taan ja pienimunaisuuttaan haukkumalla muita ja kukas sen otollisempi kohde kuin lihava. Saattaapi olla vaan eri ketjun ainesta se.

P.S. Nyt on taas kertynyt ekstraa, kun en oo olkapäävaivojen takia 4 KUUKAUTEEN päässyt liikkumaan. Se leikattiin pari kuukautta sitten ja pari kuukautta sitä ennen pidin motivaatiopaussia, kun ei saanut kunnon treeniä aikaiseksi. Mä en voi käsittää näitä liikkumattomia ihmisiä, mä tuun nimittäin aivan hulluksi tän liikuntakiellon kanssa!!!!! :curs: :curs: :curs: Oon jo suunnitellut, minkälaisia tappotreenejä vedän loppukesästä, kun saan taas kunnolla ryskätä.

Luistelijan rinnat

MissEvilEve sanoi:
Mie meinasin jo aiemmin kysyä mutten kehdannut ja jätin väliin mutta nyt on pakko kompata. Kaunis on kasvoista tuo Kiira mutta itse jäin kaipaamaan rintoja kun ainakin noissa kuvissa rintavarustus muistuttaa 10-vuotiasta poikaa...

Vai valehteleeko kuvakulmat niin paljon? Tuskinpa kuitenkaan sillä normaalikokoisten sopusuhtaisten rintojen tulisi näkyä selkeinä kumpuina sivuprofiilissakin vaikka kädet olisi nostettu pään päälle...
Minulla on teoria: Luistelijan kisapuku painaa rinnat tiukasti ylävartaloa vasten ja saa luistelijan rinnat näyttämään pienemmiltä kuin ovatkaan. Esityksen jälkeen hän sitten vaihtaa asunsa mukavampaan niin pian kuin mahdollista.

Kiira_Tampereella_ylakroppa_alaviistosta_02.jpg
Kiira_Torinossa_ylakroppa_edesta_01.jpg
Kiira_Torinossa_ylakroppa_sivulta_02.jpg
Kiira_Torinossa_ylakroppa_takaa_01.jpg

Harjoitusasu taas on huomattavasti rennompi ja antaa kameroillekin enemmän kuvattavaa.

Niriste sanoi:
Minulla on teoria: Luistelijan kisapuku painaa rinnat tiukasti ylävartaloa vasten ja saa luistelijan rinnat näyttämään pienemmiltä kuin ovatkaan. Esityksen jälkeen hän sitten vaihtaa asunsa mukavampaan niin pian kuin mahdollista.

Kiira_Tampereella_ylakroppa_alaviistosta_02.jpg
Kiira_Torinossa_ylakroppa_edesta_01.jpg
Kiira_Torinossa_ylakroppa_sivulta_02.jpg
Kiira_Torinossa_ylakroppa_takaa_01.jpg

Harjoitusasu taas on huomattavasti rennompi ja antaa kameroillekin enemmän kuvattavaa.

Nykyään on myös erilaisia rintaliivejä, jotka antavat muotoa ja kokoa. T: koettu on. :rolleyes:

OT, ei mitenkään liity mihinkään ellei sitten ihan vähän aiheeseen, mutta: jos saa läskit niin saa kyllä luonnostaan laihatkin kuunnella vittuilua. Ikävää sellanen. Makunsa kullakin, mutta kommentointi - siis suoraan sille kyseiselle ihmiselle - osoittaa vain kommentoijan typeryyden.

Hiukan OT2: Vaikuttaako teillä miehillä naismakuun se, miten oma kroppa esim. treenauksen myötä on muuttunut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom