Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harvemmin sitä lihasta saa yrittämälläkään nainen niin paljon natuna, että epäesteettisen puolelle pääsis. Punttaa pois niin paljon kuin sielu sietää.suklaapisara sanoi:Ja onko totuus nyt se, että miehet tykkää enemmän jos olen tikkumallinlaiha vai jos saisin hankittua lisää lihasta? Sen kun tietäsi, mutta onpahan ainakin sitten tarjota jotain vastusta niille, jotka pistää mulle tikkua ristiin! :curs:
Sama. Kyllähän treenattu vartalo aina miellyttää silmää ja on iso plussa, vaikka suurin tekijä naisia katellessa on kuitenkin "se jokin" mikä iskee, eikä pelkästään vartalo...puuppa sanoi:Makuja on tietty monenlaisia.. treenaa vain ihmeessä. Itse tykkään enemmän treenatusta mitä tikkumallista.
Tytteli sanoi:Onneksi makuja on monenlaisia, mutta kyllä suurin osa pojista taitaisi ottaa mielummin laihan kuin lihavan tai lihaksikkaan naisen...jos saisi itse valita;)
Amen! Se taitaa olla se peniskateus:D ...Gillyanne: naulan kantaan:kippis1:Pehvanssi sanoi:Hommahan menee niin että miehet tykkää kyllä niistä patimmistakin tytöistä. Monella se vaan tökkii siinä vaiheessa kun rupeaa näyttään siltä että tytöllä on enemmän pattia kuin itsellä. Se on kato kyniksille iso kolaus itsetunnolle jos ei olekkaan enää se "raavas" mies, vaan nainen vetää pidemmän korren jo siinäkin asiassa. Eli unoha ne luuviulut ja treenaa niin paljon kuin sielu sietää. Meikän silmää kyllä kovasti miellyttää semmonen lihaksikas nainen.
inflames sanoi:Toinen tykkää laihasta ja toinen paksusta, joku siltä väliltä. Ei kannata itteensä tollasesta ottaa. Tosin ei olisi huono juttu, jos kaikki miehet tykkäisivät vain laihoista naisista. Saisin yksin nauttia muodokkaimpien ja pyöreämpien naisten seurasta.
Missähän se Tarkastaja-threadi olikaan...
Pehvanssi sanoi:Hommahan menee niin että miehet tykkää kyllä niistä patimmistakin tytöistä. Monella se vaan tökkii siinä vaiheessa kun rupeaa näyttään siltä että tytöllä on enemmän pattia kuin itsellä. Se on kato kyniksille iso kolaus itsetunnolle jos ei olekkaan enää se "raavas" mies, vaan nainen vetää pidemmän korren jo siinäkin asiassa. Eli unoha ne luuviulut ja treenaa niin paljon kuin sielu sietää. Meikän silmää kyllä kovasti miellyttää semmonen lihaksikas nainen.
Olisko sillä rullatuoliin istutetulla marmorinvaalealla antiikin patsasta (torsoa) muistuttavalla kuuromykällä nymfomaanilla sit myös äiti joka omistaa baarin ja isä jolla on tosi hieno auto jota saa aina lainata?Belmondo sanoi:Yhden tutkimuksen mukaan miehet, nuo barbaarit, panis ennemmin hoikkaa naista joka on rullatuolissa, tai hoikkaa naista joka on kädetön, tai hoikkaa naista jolla on sukupuolitauti - kuin läskiä.
vilma-liina sanoi:Missä mahtaa mennä läskin/normipainoisen/laihan rajat?