Miehetkö tykkää laihoista naisista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
suklaapisara sanoi:
Ja onko totuus nyt se, että miehet tykkää enemmän jos olen tikkumallinlaiha vai jos saisin hankittua lisää lihasta? Sen kun tietäsi, mutta onpahan ainakin sitten tarjota jotain vastusta niille, jotka pistää mulle tikkua ristiin! :curs:
Harvemmin sitä lihasta saa yrittämälläkään nainen niin paljon natuna, että epäesteettisen puolelle pääsis. Punttaa pois niin paljon kuin sielu sietää.

Ja joo, kyllä me tykätään hoikista.

Hommahan menee niin että miehet tykkää kyllä niistä patimmistakin tytöistä. Monella se vaan tökkii siinä vaiheessa kun rupeaa näyttään siltä että tytöllä on enemmän pattia kuin itsellä. Se on kato kyniksille iso kolaus itsetunnolle jos ei olekkaan enää se "raavas" mies, vaan nainen vetää pidemmän korren jo siinäkin asiassa. Eli unoha ne luuviulut ja treenaa niin paljon kuin sielu sietää. Meikän silmää kyllä kovasti miellyttää semmonen lihaksikas nainen.

puuppa sanoi:
Makuja on tietty monenlaisia.. treenaa vain ihmeessä. Itse tykkään enemmän treenatusta :kuola: mitä tikkumallista.
Sama. Kyllähän treenattu vartalo aina miellyttää silmää ja on iso plussa, vaikka suurin tekijä naisia katellessa on kuitenkin "se jokin" mikä iskee, eikä pelkästään vartalo...

Tytteli sanoi:
Onneksi makuja on monenlaisia, mutta kyllä suurin osa pojista taitaisi ottaa mielummin laihan kuin lihavan tai lihaksikkaan naisen...jos saisi itse valita;)

Pojista ehkä juu, miehistä taas tuskin. ;) Sori, oli ihan pakko...

Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas naapurin Reiskasta, niin se vaan menee - ja hyvä niin.

Toinen tykkää laihasta ja toinen paksusta, joku siltä väliltä. Ei kannata itteensä tollasesta ottaa. Tosin ei olisi huono juttu, jos kaikki miehet tykkäisivät vain laihoista naisista. Saisin yksin nauttia muodokkaimpien ja pyöreämpien naisten seurasta. :kuola:

Missähän se Tarkastaja-threadi olikaan...

Pehvanssi sanoi:
Hommahan menee niin että miehet tykkää kyllä niistä patimmistakin tytöistä. Monella se vaan tökkii siinä vaiheessa kun rupeaa näyttään siltä että tytöllä on enemmän pattia kuin itsellä. Se on kato kyniksille iso kolaus itsetunnolle jos ei olekkaan enää se "raavas" mies, vaan nainen vetää pidemmän korren jo siinäkin asiassa. Eli unoha ne luuviulut ja treenaa niin paljon kuin sielu sietää. Meikän silmää kyllä kovasti miellyttää semmonen lihaksikas nainen.
Amen! Se taitaa olla se peniskateus:D ...Gillyanne: naulan kantaan:kippis1:

luulisin, että hieroja on halunnut olla sinulle kohtelias ja näin sanomalla
yritti pönkittää itsetuntoasi (ehkä flirttiä). se on asiakaspalvelua

naisia kun kehuu niin pitää olla varovainen sanavalinnoissa sen olen
monasti huomannut.

itse tykkään normivartaloisista ja vähän lihaksikkaista.

inflames sanoi:
Toinen tykkää laihasta ja toinen paksusta, joku siltä väliltä. Ei kannata itteensä tollasesta ottaa. Tosin ei olisi huono juttu, jos kaikki miehet tykkäisivät vain laihoista naisista. Saisin yksin nauttia muodokkaimpien ja pyöreämpien naisten seurasta. :kuola:

Missähän se Tarkastaja-threadi olikaan...

Täsmälleen näin. Itse en läskistä välitä, ennemmin laiha kun tuollainen muodokas. Mutta toki se treenattu kroppa hyvältä näyttää.

Tosin ei tältä palastalta kannata odottaa mitään kovin hyvää kuvaa Suomalaisen miehen naismausta keskimäärin. Toki treenaavat monesti tykkää treenatuista ja treenaamattomat ei välttämättä yhtä paljon. Eli ei todellakaan kannata itseensä ottaa näistä keskusteluista kenenkään.

Pehvanssi sanoi:

Aamen! Mielummin treenattu tyttö minulle... ainakin sama mielenkiinto ja harrastuksia.

Ne laihat treenaamattomat tytöt on aika kauheita.. reidet on suurinpiirtein käsivarren paksusia :urjo:

Mulla toi naisihanne ei mene yhtään yksiin oman vartaloihanteeni kanssa. Itse haluan olla iso ja lihaksikas kuin karhu mutta naisihanne on enemmänkin luonnollisen uhkea/muodokas eli ei laiha, ei pallo,ei erityisen lihaksikas vaan pehmeästi muodokas. Joka tapauksessa makuja on monia sanoi pässi kun pallejaan nuoli.

90-60-90 - Wa-wa-wa-woom!!! :hyper:

Henk.koht p4nisin kernaasti Paris Hiltonia, mutta myös, ja ehkä vielä kernaammin, Jessicoja Alba ja Simpson. Jälkimmäiset toteuttaa aika kivasti sitä että ennemmin kurveja kuin kulmia.

Mutta läskit! Yhden tutkimuksen mukaan miehet, nuo barbaarit, panis ennemmin hoikkaa naista joka on rullatuolissa, tai hoikkaa naista joka on kädetön, tai hoikkaa naista jolla on sukupuolitauti - kuin läskiä.

Karua!

Tärkeämpää kuin naisen paino on WHR eli Waist to Hip Ratio. Tää on se mitä KAIKKI miehet haluaa: että naisen vyötärö jaettuna lantiolla on jotakuinkin 0,7. Loppu on sitten yksilöllistä hienosäätöä.

Kyllä mulle kelpaa mieluummin laiha timmissä kunnossa oleva nainen kuin sotanorsu. Tykkään siis enemmän sporttisista yksilöistä (olkoot vaikka laihoja) kuin sohvalla röhnöttävistä lihavista mursuista.

Belmondo sanoi:
Yhden tutkimuksen mukaan miehet, nuo barbaarit, panis ennemmin hoikkaa naista joka on rullatuolissa, tai hoikkaa naista joka on kädetön, tai hoikkaa naista jolla on sukupuolitauti - kuin läskiä.
Olisko sillä rullatuoliin istutetulla marmorinvaalealla antiikin patsasta (torsoa) muistuttavalla kuuromykällä nymfomaanilla sit myös äiti joka omistaa baarin ja isä jolla on tosi hieno auto jota saa aina lainata?

Ilman muuta sellasta mieluummin kuin läskiä!

Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että se, mitä itse ajattelee itsestään, on suoraan verrannollinen "miesten saantiin" --> kun hyväksyy itsensä ja kantaa itsensä terveellä itsetunnolla, se näkyy yleensä positiviisesti ulospäin ja vetoaa ihmisiin. Siispä kannattaa joko muokata vartaloa tai ei sen mukaan, miten ihan itse tykkää ja viihtyy.

vilma-liina sanoi:
Missä mahtaa mennä läskin/normipainoisen/laihan rajat? :kuvia:

Tuokin on taas täysin mielipidekysymys ja katsojan silmissä.

Toki saa niitä kuvia laittaa, mutta mieluummin sen rajan alapuolella olevia, kuin yläpuolella. ;)

Kyllä treenattu kroppa on paras, mutta omaan mieleen on eniten noiden aerobickaajien kropat, treenattu, ei liian rasvaton eikä liian erottuvia patteja. Eli pehmeät linjat mutta läskistä en siis tykkää.

Ja tiukkaa, oikean kokoista ja selluliittivapaata takapuolta tulee aina arvostettua korkealle !

Anorektikot on karmeita, mieluummin jopa hiukan pulskempi tyttö sitten jos ei ole "oikean kokoista" tarjolla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom