Miehetkö tykkää laihoista naisista?

kaNi- sanoi:
toi sun lause "Sen, että milloin ajattelit aloittaa tuon viisastumisen?" on täysin epälooginen.

Selvennetään vielä:

Väite:
Ajattelen myös, että tyhmien pitäisi viisastua ja työttömien pitäisi mennä töihin. Mitä tämä kertoo minusta?

Vastaväite: "Ei viisas" mielipide, tyhmä ei voi "alkaa" viisaaksi. Eikä työtön ole työtön siksi että ei vain "mene töihin".

Johtopäätelmä: Se kertoo, että teorian esittäjä "ei viisas".

Ironia osuus:
Pyydetään mielipiteen esittäjää noudattamaan omaa neuvoaan eli kysytään. että milloin ajattelit alkaa viisastumaan?

Toisaalta alkuperäisen esittäjän mielestähän tuo ei ole ironiaa vaan totta, "koska tyhmä voi alkaa viisaaksi", joten tuossa on logikkaa.

Ei ollut tarkoitettu niin vakavaksi, mutta ironia on vaikea laji ja minä en sitä osaa, joten pitäisi kai käyttää enemmän hymiöitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rintavarustuksesta ja muutakin

Tombster sanoi:
Ei oo kymppivuotiaan pojan rintavarustus! Kiira on iihana. :)
Rintavarustuksesta puheen ollen, kokemuksien ja lähihavaintojen perusteella näyttäisi siltä, että tytöillä rinnat kasvavat 17 ikävuoden jälkeen paljonkin. No ei kaikilla sentään. En nyt tarkoita tässä vielä lasten hankkimisen vaikutuksia.

Tiedän yhden naisen, joka oli niin kyllästynyt äärimmäiseen lattarintaisuuteensa, että kasvatti sitten rintalihaksia korvikkeeksi. Onhan se muoto sitten vähän erilainen, mutta taatusti kiinteä. ;)

Jonkin verran aiheeseen liittyen, käykääpä äänestämässä suosikkianne:

http://www.voote.com/jsp/VoteServerPage.jsp?TransID=RVOTES01&VoteID=339

Minulle ainakin oli heti selvää, ketä äänestin. :kuola:
Jotkut kuvista ovat aika vanhoja.

Myssy sanoi:
Kyllä ne tankit pyörii jokapuolella. Ainoa menomesta jossa niitä selkeästi vähemmän näkyi oli Miami Beach. Kun valtaosa kansasta on ylipainoista, niin tankkeja piisaa kaikkialle. Tokihan omiin silmiin osuu vain ne hyväkroppaiset ja kauniit, ellei sitten erikseen tankkeja bongailemaan lähde. ;)

Mun mielestä tankkeja ei erityisemmin tarttenut bongata. Kun kävelin Nykin katuja niin huomasin ajattelevani että onpas nää ihmiset järkiään aika mällejä.

Niriste sanoi:
Rintavarustuksesta puheen ollen, kokemuksien ja lähihavaintojen perusteella näyttäisi siltä, että tytöillä rinnat kasvavat 17 ikävuoden jälkeen paljonkin. No ei kaikilla sentään. En nyt tarkoita tässä vielä lasten hankkimisen vaikutuksia.

Tiedän yhden naisen, joka oli niin kyllästynyt äärimmäiseen lattarintaisuuteensa, että kasvatti sitten rintalihaksia korvikkeeksi. Onhan se muoto sitten vähän erilainen, mutta taatusti kiinteä. ;)

Jonkin verran aiheeseen liittyen, käykääpä äänestämässä suosikkianne:

http://www.voote.com/jsp/VoteServerPage.jsp?TransID=RVOTES01&VoteID=339

Minulle ainakin oli heti selvää, ketä äänestin. :kuola:
Jotkut kuvista ovat aika vanhoja.

Siis kyllähän noista Suomen taitoluistelijoista tuo Pöykiö on paljon söötimpi, äänestäisin jos jaksaisin. :kuola:

Sepi80 sanoi:
Siis kyllähän noista Suomen taitoluistelijoista tuo Pöykiö on paljon söötimpi, äänestäisin jos jaksaisin. :kuola:
Sasha Cohen :kuola: http://video.google.com/videoplay?docid=-3796369340288685498
Tuo vissiin luokitellaan laihaksi naiseksi, minä ainakin fanitan ihan täysillä. :worship:

I've stopped trying to be perfect. When I train, I'm not afraid to make a mistake. I train harder and make more mistakes, but I feel more prepared. I'm not holding back and becoming a better athlete. - Sasha Cohen

On se vaan jännä juttu, että kun olen jokusen kilon painoa pudottanut, niin kylläpä on tuntemattomien miesten päät alkanut enemmän mun perään kääntyä. :) En kyllä aiemminkaan ollut lihava, vaan normaalipainoinen (kuten olen edelleenkin), mutta tuollaisen jutun olen vain pistänyt merkille. :rolleyes: Voihan tietysti olla, että pojillakin alkaa olla kevättä rinnoissa.. ;)
Tulee jo ihan mieleen, että mitä laihempi, sen parempi.. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
On se vaan jännä juttu, että kun olen jokusen kilon painoa pudottanut, niin kylläpä on tuntemattomien miesten päät alkanut enemmän mun perään kääntyä. :) En kyllä aiemminkaan ollut lihava, vaan normaalipainoinen (kuten olen edelleenkin), mutta tuollaisen jutun olen vain pistänyt merkille. :rolleyes: Voihan tietysti olla, että pojillakin alkaa olla kevättä rinnoissa.. ;)

ettei vaa oli syynä se että oot täs kesämaailmas alkanu kulkeen minihamees tms parin kuukauden takaseen toppatakkiin verrattuna:D

edit:"Tulee jo ihan mieleen, että mitä laihempi, sen parempi.. :rolleyes:"
ei oo mitää nii järkyttävää ku pelkkä luukasa nainen ;)

Suicyco sanoi:
Kaikki me ollaan kauniita omalla tavallamme. Se joka ei kauneutta ymmärrä on sokea.

Tämähän on kuin demin itsetunto-oppaasta.. You're special! :haart:

Riihitonttu sanoi:
Ei ollut tarkoitettu niin vakavaksi, mutta ironia on vaikea laji ja minä en sitä osaa, joten pitäisi kai käyttää enemmän hymiöitä.
Elä huolehdi, tuo oli erittäin hyvä kuitti.

Vaatetuksen väheneminen on laitettu merkille. Kaduilla kulkee toinen toistaan upeampaa kissaa, joista ei talvella näkynyt merkkiäkään. Olenkohan jo pongannut Eleonooran... :rolleyes:

Suicyco sanoi:
Kaikki me ollaan kauniita omalla tavallamme. Se joka ei kauneutta ymmärrä on sokea.

Anteeksi, mutta jeesustelua. Ei kaikki ole kauniita. Ei vaikka valot sammuttaisi.

samout sanoi:
ettei vaa oli syynä se että oot täs kesämaailmas alkanu kulkeen minihamees tms parin kuukauden takaseen toppatakkiin verrattuna:D

Eipä ole vielä minihametta näkynyt mulla. :rolleyes: Enkä muutenkaan "tyrkytä" itseäni miehille (tai jos joku niin ymmärtää, niin sit teen sen tiedostamatta).

samout sanoi:
edit:"Tulee jo ihan mieleen, että mitä laihempi, sen parempi.. :rolleyes:"
ei oo mitää nii järkyttävää ku pelkkä luukasa nainen ;)

nojoo, toi nyt oli tollainen heitto. Rajansa kaikella kuitenkin. :) Mut ajatellaan vaikka, että nainen on 165 pitkä ja painais vaikka 55 kiloa. Tuskin on liian laiha. Tosin riippuuhan se vähän, et.. :rolleyes:

Eipäs kun miehet tykkää lihaisemmista naisista, Eleonoora. Olen tässä lihasta kerrytellyt aikani, niin kyllä miehet enemmän kattelee kuin silloin kun olin ruikku tai pikkuisen plösö. Oma mieskin on alkanut kuolata mun perään, hämärää.
Tämä on ultimaalinen totuus.

khylläpä se näin on että vaikka tuon oman naisen tuttu ( kaunis tosin ;) ) naama joskus puuduttaa niin se tuntuu vaan niin kivalle kun on sopivasti lihasta ja muodot kohillaan :)

Eleonoora sanoi:

Vai olisko niin, että oot tyytyväisempi ittees ja se näkyypi sitten myös ulospäin. :)

Omasta kokemuksesta ja pienimuotoisesta kyselystä tuttavapiirissäni voin sanoa, että suurin osa (toki tää ei ole mikään yleinen totuus) miehistä tykkää hoikista (ei laihoista), trimmatuista ja sopivasti muodokkaista naisista eniten. Eli sopusuhtaisista.

Tärkeintä kuitenkin on se, että nainen on sinut itsensä ja vartalonsa kanssa, kuten edellä sanottiinkin. Sisäinen hehku saa näyttämään seksikkäältä ja kauniilta :thumbs: .

Omien kokemusteni mukaan miehet katsoivat enemmän perääni, kun olin vähän pyöreä ja treenaamaton, normaalipainon ylärajoilla. MUTTA silloin en vielä älynnytkään, että kropassani olisi jotain vikaa. Kannoin itseni ylpeänä ja pukeuduin muotoja korostaviin vaatteisiin häpeilemättä, pidin hauskaa ja suhtauduin itseeni huumorilla ja hyväksynnällä.

Sitten laihdutin itseni alipainon rajoille, jolloin suhtautuminen omaan kehoon alkoi muuttua. Huomasin, että itsessäni on yhtä sun toista muokattavaa, enkä enää niin ylpeänä kantanut kroppaani. Miehet ei sen enempää katsoneet laihduttamisesta huolimatta, nuoret teinipojat ehkä.

Nyt olen noiden kahden väliltä ja hyvä näin :) . Miesten katsomisesta en enää tiedä, en ole seurannut enää, kun omalle miehelle ainakin kelpaan vallan hyvin :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom