Miehetkö tykkää laihoista naisista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sitäpaitsi, lihaksethan vaikuttaa siihen et käytännössä keho tuottaa enemmän testoa, myös naisilla kai? Eli naisesta tulee lihaksikkaana ihan käytännössä miesmäisempi - kiitos ei.

Tätä on varmaan jo pilkattu tarpeeksi, ettei tarvitse korjata.

Totta kuitenkin on, että myös naisen lisämunuaiset tuottavat jonkin verran mieshormoneja, joita rasvakudoksen entsyymit muuttavat estrogeeniksi. Mikäli siis naisen rasvaprosentti laskee sairaalloisen alhaiseksi, voi mieshormonien osuus jäädä normaalia suuremmaksi. Tämä on todennäköisesti yksi niistä syistä, miksi anorektikoilla ja kilpaurheilijoilla on ongelmia kuukautiskierron kanssa.

Miehet ei tykkää laihoista naisista, vaan hoikista. Kun on treenattu nainen jolla on vielä muotoja niin :kuola: Moni sanoo kyllä että ei tykkää treenaavista naisista mutta kun sellainen eteen tulee niin mieli muuttuu.

En ole muuten tällä palstalla nähnyt vielä rumaa naturaalitreenaaja naista. Nähtävästi ne lihakset kaunistavat, tai sitten tänne on eksynyt keskimääräistä hehkeämpää porukkaa. :haart:

:lol2: Tompp85,mä voin laittaa kuvani ni mieles muuttuu.. Ehkä se on siitä et treeniä ei ole viä tarpeeks, ei oo tehny ihmeitä :thumbs:

Sopivasti lihaa ja sopivasti muotja. Eiköhän sellanen ruumiinrakenteeltaan urheilullinen ole paras, kunhan perse on hyvin muodostunut;)
Ja kuntokin pitää olla jonkinmoinen, että kestää meikäläisen kyytiä:D

Jep, näin livenä Johanna Halkoahon ja Manuela Boscon :haart: :haart: :haart:
Aivan uskomattoman hyvännäköisiä naisia!

Sopivasti lihaa ja sopivasti muotja. Eiköhän sellanen ruumiinrakenteeltaan urheilullinen ole paras, kunhan perse on hyvin muodostunut;)

Miehet tykkäävät perseestä. Se on huomattu.

Mulla on läntisen pallonpuoliskon levein perse (suhteutettuna muuhun kroppaan) ja siitä tulee aina kehuja. Vaikka oikeasti perseeni ON liian leveä ja iso ja sitä pitäisi pienentää. Poikaystäväkin jaksaa aina kehua, kuinka mukava peppu minulla on.

Miehet on omituisia.

Mulla on läntisen pallonpuoliskon levein perse (suhteutettuna muuhun kroppaan) ja siitä tulee aina kehuja. Vaikka oikeasti perseeni ON liian leveä ja iso ja sitä pitäisi pienentää. Poikaystäväkin jaksaa aina kehua, kuinka mukava peppu minulla on.

Miehet on omituisia.

:kuvia:

Miehet on omituisia.

:kuvia: :kuvia:

kuvia.gif

Miehet on omituisia.

filmiä..?

mun mielestä bodaavat mimmit on miehekkäitä.
hoikka nainen joka urheilee pitääkseen turhat makkarat loitolla on kiva, mutta sellanen jonka selkä pullistelee ja hauikset erottuu on :down:

sitäpaitsi, lihaksethan vaikuttaa siihen et käytännössä keho tuottaa enemmän testoa, myös naisilla kai? Eli naisesta tulee lihaksikkaana ihan käytännössä miesmäisempi - kiitos ei.

Kynäniska suorastaan loistaa veitsen terävällä viisaudellaan :jahas: hyvä! :lol2: käykääs katsomassa kaverin edesottamuksia TÄÄLLÄ. :thumbs:

Miehet on omituisia.
Voitko lähettää :kuvia: S-postiin?

;)

Miehet on omituisia.

kyl se ny on vaa nii et voitais tääl yhdes puida asiaa ku pistäisit pari kuvaa, kerrottais onks miehet omituisii vai ei

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom