Miehetkö tykkää laihoista naisista?

Säde sanoi:
Omien kokemusteni mukaan miehet katsoivat enemmän perääni, kun olin vähän pyöreä ja treenaamaton, normaalipainon ylärajoilla. MUTTA silloin en vielä älynnytkään, että kropassani olisi jotain vikaa. Kannoin itseni ylpeänä ja pukeuduin muotoja korostaviin vaatteisiin häpeilemättä, pidin hauskaa ja suhtauduin itseeni huumorilla ja hyväksynnällä.

:kuvia: :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sisäinen hehku ei ole vain sisäistä.

Pompula sanoi:
Tärkeintä kuitenkin on se, että nainen on sinut itsensä ja vartalonsa kanssa, kuten edellä sanottiinkin. Sisäinen hehku saa näyttämään seksikkäältä ja kauniilta :thumbs: .
Näin on. Se sisäinen hehku merkitsee paljon.

Viimeksi muokattu:
Hyväkuntoisuus on seksikästä.

Missukka sanoi:
Eipäs kun miehet tykkää lihaisemmista naisista, Eleonoora. Olen tässä lihasta kerrytellyt aikani, niin kyllä miehet enemmän kattelee kuin silloin kun olin ruikku tai pikkuisen plösö. Oma mieskin on alkanut kuolata mun perään, hämärää.
Terveyttä, elinvoimaa ja hyvinvointia. Ne ovat aina kiinnostavia. Ne myös näkyvät päälle.

hoikat ja kauniit missityyppiset tytöt -> haluan omistaa (visuaalinen nautinto, egobuusti)
vähän pulleat seksikkäät naiset -> haluan harrastaa seksiä (seksuaalinen nautinto)

jokaiselle jotakin, makuja löytyy varmaan joka lähtöön. esim. joillain äijillä fetissinä hillittömät ryhävalaat (sarjassa + 250 kg taijotai).

omaan makuun ei kyllä laihuus sovi sitten ollenkaan. joku Nelly Furtado-tyylinen rimpula on ihan hirvitys ja kauhistus. ei missään nimessä. en ymmärrä.

tokkopaisto sanoi:
jokaiselle jotakin, makuja löytyy varmaan joka lähtöön. esim. joillain äijillä fetissinä hillittömät ryhävalaat (sarjassa + 250 kg taijotai).

Joo, mutta näitä fetisistejä löytyy ehkä yksi tuhatta ryhävalasta kohden.

Parisuhteet ovat ihan kuin käytettyjen autojen markkinat. On totta, että löytyy muutamia eksentrikkoja, jotka ajavat vapaaehtoisesti Ladalla, perustavat Lada-kerhoja, eivätkä huolisi mitään muuta autoa vaikka tarjottaisiin. Ehdottomasti suurin osa Ladan omistajista on kuitenkin tehnyt valintansa sen perusteella, ettei heillä ole varaa parempaan autoon, ja vaihtaisi biiliä heti jos saisi tilaisuuden.

Ostajilla on yksilöllisiä tarpeita ja mieltymyksiä autojen suhteen, mutta silti jokaisella käytetyllä autolla on käypä markkinahinta, joka määräytyy sen mukaan, kuinka haluttava kyseinen auto on muiden potentiaalisten ostajien silmissä. Jos sinun mieltymyksesi auton suhteen ovat samanlaisia kuin monen muunkin (esim. tilava, voimakas, hiljainen, mukava, turvallinen, varmatoiminen ja naapureissa kateutta herättävä), on todennäköistä, että kysyntä ylittää tarjonnan, ja joudut tinkimään toiveistasi ellet ole poikkeuksellisen varakas.

välimallin jätk sanoi:
sopivasti lihava on hyvä niin et takaa näyttää superjäätelöltä :D tai sit juur joku reenattu mut laihat on hirveitä. sellanen pehmee vosu on kainaloski paljo mukavempi. nykyajan kauneus ihanne on niin päin persettä ku olla ja voi
Olen aivan samaa mieltä kanssanne. Hitsi nää nykyajan mallit painaa varmaan vähemmän, kun mun päivän vetämät hera grammat, eli alle 150g. Semmoinen Fitness kilpailija on jo näyttävän näköinen tai sitten tämä uusi naisten Classic Bodybuilding kilpailijat, mutta sitte Pro nais potarit o rumia, mutta lihat ovat näyttävän näköisiä.

Just pahin mahdollinen malli on se tikkulaiha. Syön pelkkää salaattia ja ananasta että pysyy se painoindeksi jossain hevonperseessä... hyi hitto sentään, naiseen tekee naisen muodot just se rasva esim rinnoissa ja ahterissa, reisissä ja käsivarsissa. Lihakset näyttää naisella hyvälle kans aina ja automaattisesti, mie tykkään niin täysillä...

Sen verran täytyy sanoa, että on olemassa naisia, joille läski kerääntyy ainakin minun mielestäni epäesteettisiin, "miehekkäisiin" paikkoihin, kuten vatsaan. Ei välttämättä sytytä sellainen lattatakapuolinen pienirintainen omena. Toisaalta on olemassa naisia, jotka näyttävät upeilta "superjäätelöiltä" (kiitos välimallin jätk :D ), jos heillä on sopivasti pehmustetta. Uskoisin, että tämä muodokkuuden ihannointi liittyy jotenkin hedelmällisyyteen, eli isot rinnat ja leveä lantio -> hyvä synnyttäjä ja äiti, vaikkei sitä tietysti noin rationaalisesti ajattele...

Väittäisin kuitenkin, että se seksikkyys lähtee isolta osaltaan sisältäpäin. Jos joku tuntee itsensä seksikkääksi ja itsevarmaksi, niin hän usein myös pukeutuu ja käyttäytyy olonsa mukaan.

Väittäisin kuitenkin, että se seksikkyys lähtee isolta osaltaan sisältäpäin. Jos joku tuntee itsensä seksikkääksi ja itsevarmaksi, niin hän usein myös pukeutuu ja käyttäytyy olonsa mukaan.

Aamen! Ei riitä että on seksikäs, pitää myös näyttää seksikkäältä ja se ei todellakaan onnistu jos ei em. asiat ole kunnossa.

Seksikkys lähtee myös siitä katsojasta. Eli jos oikein ihastuu, niin se pömppis on vain ihana! :)

Seksikkään näköinen ja seksikäs on ehkä vähän eri asia. Siis oikeassa elämässä.

eikä se laiha poikatyttömalli ole mikään nykyajan kauneusihanne, lähinnä muotisuunnittelijat on ne valinnu kun niille voi pukea mitä ihmeellisimpiä verho-kukkaruukku-linnunpesä yhdistelmiä. Luulen että suurin osa pitää semmottista sopusuhtaisista, osa taas paljon isommista ja jotku noista langanlaihoista...

kaikki nää huippumallit jne on aivan saatana rumia. pitää olla vähän mistä ottaa kiinni. eikä haittaa vaikka se oliskin läskiä eikä lihasta...

Ei siinä mitään.. kyl kaiken malliset menee kuha ei ihan skeletor ole. Pitää muijalla olla hiukan edes muotoja, ettei tartte luuta kopsautella ;)

mun mielestä bodaavat mimmit on miehekkäitä.
hoikka nainen joka urheilee pitääkseen turhat makkarat loitolla on kiva, mutta sellanen jonka selkä pullistelee ja hauikset erottuu on :down:

sitäpaitsi, lihaksethan vaikuttaa siihen et käytännössä keho tuottaa enemmän testoa, myös naisilla kai? Eli naisesta tulee lihaksikkaana ihan käytännössä miesmäisempi - kiitos ei.

sitäpaitsi, lihaksethan vaikuttaa siihen et käytännössä keho tuottaa enemmän testoa, myös naisilla kai? Eli naisesta tulee lihaksikkaana ihan käytännössä miesmäisempi - kiitos ei.

Repesin ääneen, kiitos näistä nauruista :D

Joku muu saa vastata tuohon, meen syömään rahkaa että kasvan isoksi ja vahvaksi ja että minustakin jonain päivänä tulisi MIES.

Juu, kun harrastaa miehekkäitä harrastuksia, muuttuu vähitellen mieheksi. Se on vähän sama, kun kilpauimareista tulee vähitellen suomukylkiä ja riippuliitäjät kasvattaa omatkin siivet. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom