Miehetkö tykkää laihoista naisista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:

Jaahas. Ei ollut tarkoitus saada aikaan tällaista offtopic-(läski)vyöryä, mutta tapahtuipa se kuitenkin. Jatkan vielä tämän viestin verran, antakaa anteeksi. :)

Monenlaista on teoriaa lihavuuden syistä, mutta eivätköhän siitä kärsivät henkilöt itse tiedä, missä syy on. Onko tullut syötyä liikaa vai liian vähän tai vääränlaista ravintoa masennukseen, onko henkilöllä syömishäiriö, onko painoa kertynyt raskauden jälkeen, kaljan ja siiderin lipittämisestä vai mistä...

En haluaisi tuomita ketään laiskaksi ahmatiksi ulkonäön perusteella, enkä kyllä tuomita muutenkaan. Mistä tiedätte, onko kadulla vastaan kävelevä, teidän mielestänne armoton läski, onnistunut viimeisen vuoden aikana tiputtamaan painostaan jo roimasti? Ja oletteko varma, että se pullea tyttö tai poika karkkihyllyllä ei ole valitsemassa karkkia kuukausittaista herkuttelupäiväänsä varten, sitä ainoaa päivää, jonka hän itselleen laihdutuksen ohella sallii?

Minulla on ystävä, joka saattaa syödä yksin valtavan määrän leipomuksiaan - kymmenen pullaa, monta palaa piirakkaa, pari pakettia keksejä. Jos hän kasaa ostoskärryynsä kaikenlaisia herkkuja, eivät muut ostoksilla olijat varmaankaan kiinnitä häneen sen suurempaa huomiota. Ehkä hän pitää juhlat, voi joku ajatella. Miksi? Koska hän painaa 45 kiloa. Jos saman tekisi 120-kiloinen typykkä, voisivat reaktiot olla hiukan toisenlaiset.

/ :offtopic:

Tarkoitus oli tuoda esiin (alkuperäiseen otsikkoon liittyen), että kun on kyse todella lihavasta naisesta, ei miesten mielipide ole ehkä kovinkaan vaihteleva. Vai uskaltaako joku urheilijanuorukaisista tunnustaa olevansa lihavien naisten harras ihailija?

enceli sanoi:
Toi daami ei kyllä voi syyttää luhavuudestaan ketään muuta kuin itseään, itse ostin ko. kirjan kun sitä aikoinaan niin kauheasti hehkutettiin, siitä tuli kuva, että aika kammottava akka. Sekä luonteeltaan, että ulkonäöltään. Koko ajan mollasi laihoja ja normaalipainoisia ja kaikissa muissa oli vikaa paitsi itsessä.
Kannattaa ehdottomasti lukea, niin ei tarvi enää ajatella, että lihavat on lepposia :D

Offtopiccia vaan taas...

Tuo on kyllä totta, kun tarkemmin muistelen.

Kun uskoo, että ei ole ulkonäöltään sitä luokkaa, jota yleisesti toivotaan, ottaa kai helposti puolustuskannalla olevan asenteen. Luullakseni sellainen vihamielisyys, jota joittenkin lihavien henkilöitten kohdalla "esiintyy" johtuu siitä. Muitten katseet tulkitaan negatiivisiksi, joten on itse annettava samalla mitalla takaisin. Ehkä?

Rarum sanoi:
Kun uskoo, että ei ole ulkonäöltään sitä luokkaa, jota yleisesti toivotaan, ottaa kai helposti puolustuskannalla olevan asenteen. Luullakseni sellainen vihamielisyys, jota joittenkin lihavien henkilöitten kohdalla "esiintyy" johtuu siitä. Muitten katseet tulkitaan negatiivisiksi, joten on itse annettava samalla mitalla takaisin. Ehkä?
Ehkäpä. Mutta miksi monimutkaistaa asioita tarpeettomasti.

Kannattaa aina muistaa, että jokainen yksittäinen ihminen saattaa läskeistään, vammaisuudestaan tai poikkeavasta ihonväristään huolimatta olla syvältä perseestä oleva kusipää. :)

Eikö olekin jännittävää, Rarum-honey, että luettuasi yllä olevan kommentin ajattelet automaattisesti, että "toi reino on kyllä syvältä perseestä oleva kusipää!!1!" Lisäksi mitä todennäköisimmin näet minut mielessäsi erittäin lihavana ja muutenkin rumana. :D Mikä on tietysti ihan totta.

D.Yates sanoi:
Jos käytät söörtsiä, huomaat että tästä on ennenkin puhuttu, et paljastanut meille mitään huikaisevaa uutta totuutta (tm). Eli lihavuus kertoo psyykkisistä ongelmista, joten hoikkia preferoivat eivät suinkaan ole pinnallisia, vaan erittäin syvällisiä ihmisiä.

Eehhehe, you dick...:D
Hyvähän se, että on tajuttu, mutta iski vaan SL:n simmuun
kun lihavuuden katsottiin vain kertovan luonteesta jotain....jotain vähemmän mairittelevaa.
Eikähän se mairittelekaan jos on joku niin kova ahdistus päällä, että se ei poistu alle 8000 kilokalorilla päivässä, mutta kyseessä ei mielestäni silloin ole mikään suomalaisluterilaisittain ajateltuna hirvein luonnevika, eli laiskuus.

Ja kaikesta ymmärryksestäni huolimatta, jos kaikki syy-seuraussuhteet ja taustalla piilevät angstit ja motiivit ja kaikki tällainen jätetään pois...niin totta vitussa työntyisin mieluummin Kiiraan kuin tähän Tjockis-kirjailijaan.

Tosin tuntuu myös että oma käsitykseni siitä milloin nainen edes on lihava poikkeaa valtavirrasta. Enkä edes meinaa teinien valtavirtaa.
Enkä myöskään ole joku Fat Fucks -filmien kerääjä, tai muuten fetissitietoinen nuori mies.

Useimmiten muudan lisäkilo naisessa ei tee muuta kuin (sen lisäksi että käynnistää sen lihomisesta valittamisen) lisää kurvia ja muotoa = naisellisuutta.
WHICH IS PRETTY FUCKING NICE!!!

SerialLoser sanoi:
Ja kaikesta ymmärryksestäni huolimatta, jos kaikki syy-seuraussuhteet ja taustalla piilevät angstit ja motiivit ja kaikki tällainen jätetään pois...niin totta vitussa työntyisin mieluummin Kiiraan kuin tähän Tjockis-kirjailijaan.

Hienoa. Alkoikin jo kyllästyttää tämä jauhanta täällä, SerialLoser ja Reino palauttivat aiheen uomiinsa:rolleyes: .

reino sanoi:
Kannattaa aina muistaa, että jokainen yksittäinen ihminen saattaa läskeistään, vammaisuudestaan tai poikkeavasta ihonväristään huolimatta olla syvältä perseestä oleva kusipää. :)

:lol2:

...mikä minulla tänään on kun uppoaa tuollainen "kauuuuhea" huumori...

...ja onhan se totta, että me tytöt tiedetään mistä pojat tykkää...

Tuohon kiiraan kyllä laukeisin mielummin kun tuohon Jenny Dahlbergiin, johtuu varmaan siitä että Jenny Dahlberg ei mahdu minun asettamiin mittoihin.

reino sanoi:
Ehkäpä. Mutta miksi monimutkaistaa asioita tarpeettomasti.

Eikö olekin jännittävää, Rarum-honey, että luettuasi yllä olevan kommentin ajattelet automaattisesti, että "toi reino on kyllä syvältä perseestä oleva kusipää!!1!" Lisäksi mitä todennäköisimmin näet minut mielessäsi erittäin lihavana ja muutenkin rumana. :D Mikä on tietysti ihan totta.

Aivan, eikä tarkoitus ollutkaan tätä tosiseikkaa millään tavalla häivyttää. Kusipäitä löytyy, olenhan minäkin olemassa.

Ja mitä tuohon spoileriisi tulee... En ole ihan niin yksinkertainen, etten tuota olisi huomannut jo aiemmin. :D No ei, en ajatellut niin, vaan ajattelin, kuten yllä kirjoitin.

Mutta... Sisäinen kauneus... Eikö sisäinen kauneus ole kaikkein tärkeintä..?

-Loving rabbits since 1990-

En millään viitsi lukea kaikkia 37 sivua, mutta minä kyllä tykkään laihoista naisista. Tai ainakin mä tykkään mun vaimokkeesta kuka on aika pieni.

Lihavaa naista en kyllä haluaisi koska kyllähän se lihavuus on varmaankin 95% tapauksista kiinni omista ruokailutottumuksista ja elämäntavoista. Vaikka pidänkin korvien väliä tärkeänä, niin ei se mukavuus paljon auta jos toinen ei herätä mitään haluja ja minä en ole kiinnostunut mistään platonisista suhteista.

SerialLoser sanoi:
Mikään näistä ei ollut kaunista.

Ehkei sinusta, mutta "kauneus on katsojan silmässä."

Toisaalta tämäkin riippuu siitä, kuka se katsoja on ja miten se kauneus on päässyt hänen silmäänsä..?

Ei oo kymppivuotiaan pojan rintavarustus! Kiira on iihana. :)
img.php

Laitetaan nyt vielä sama linkki kun toi kuva latautuu niin hitaasti tähän.
http://img17.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=64661_celebritycityfigureskating38bq.jpg

reino sanoi:

Ehanaa. Saanko pistää tän siguksi? :D

Haluan tähän väliin sanoa pienen haisevan vastalauseeni. :D

Kaikki ylipainoiset eivät ole laiskoja, ylensyöviä, epäterveellisesti eläviä, liikkumattomia sohvaperunoita, henkisesti pahoinvoivia, luusereita... jne...niin kerta. prkl.

kuukunen sanoi:
Kaikki ylipainoiset eivät ole laiskoja, ylensyöviä, epäterveellisesti eläviä, liikkumattomia sohvaperunoita, henkisesti pahoinvoivia, luusereita... jne...niin kerta. prkl.
Niijust. Mutta harvinaisen selvä merkki se on siitä, että kaikki ei oo kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom